{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
802 visninger | Oprettet:

Hvornår er en ting ikke til biler? {{forumTopicSubject}}

Har lige et lille spørgsmål. Hvor går grænsen her inde under markede ang salg af ting til biler?

Går en campingvogn ind under ikke relateret dele til biler?
Eller ville det passe bedre at jeg satte den til salg under Boliggalleri.dk? det er vel en bolig bare på hjul?


Håber i kan hjælpe..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvornår er en ting ikke til biler?
  • #1   6. sep 2008 vil mene en campingvogn er jo i endelig til en bil da den skal på anhængeren .. men det er jo også en bolig .. kortere sagt hold den på Gulgratis.dk og dba hehe

  • #2   6. sep 2008 Campingvogne må godt sættes til salg på BG. Det er jo i den grad "bilrelateret".

  • #3   6. sep 2008 Hansen T:
    Hvilken rubrik skal den så sættes under?


  • #4   6. sep 2008 Men man må ikke søge efter en harddisk til sin car pc , og når man beder Ha om et svar kommer der intet.........

  • Tommy B
    VIP
    Tommy B Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 32 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 2.551
    #5   6. sep 2008 Under bil, da det er det nærmeste relaterede emne.

  • #6   6. sep 2008 Slutter mig til diana's spørgsmål???
    Folk er før næsten blevet smidt ud fordi de har lavet en bytteannonce hvor de vil bytte med en MC...


  • #7   6. sep 2008 Under bil eller reservedele måske. Det styrer du selv.

  • #8   6. sep 2008 hansen så var der lige den medd harddisk? har før fået slettet en annonce med dette selvom det var til cap pc

  • #9   6. sep 2008 Måske skulle den sættes under styling smiley




  • #10   6. sep 2008 Hansen T
    Hjælpe-Administrator

    VIP

    Skrevet: 01-09-2008 14:35:16

    Hej Torbjørn,

    Vi er glade for at du har valgt at benytte BilGalleri.dks marked. Vi har dog gennem en længere periode oplevet at annoncer der ikke relaterer til biler, generelt er generende for vores brugere, som hovedsageligt interesserer sig for biler og ting til biler.

    Vi har valgt at holde markedet fri for ting og sager der ikke relaterer til biler. Markedet på BilGalleri.dk er derfor udelukkende beregnet til annoncer der er relateret til biler. Det er i den forbindelse vi nu har slettet din annonce.

    Vi kan istedet henvise dig til at benytte BaBoom.dk til salg af varer der ikke relaterer til biler.

    Du har sikkert oplevet at der har været eller kan forekomme andre annoncer på BilGalleri.dk, der heller ikke relaterer til biler. Disse vil selvfølgelig ligeledes blive slettet, så snart vi ser dem og er ikke et udtryk for at det er i orden.

    Derfor beder vi dig venligst om at undlade at indrykke irrelevante annoncer i markedet på BilGalleri.dk i fremtiden.

    Med det store antal besøgende hver dag, vil vi gerne sikre os at folk generelt får en god oplevelse på BilGalleri.dk.

    Overhøres denne advarsel kan det betyde at vi desværre må fryse din konto i en periode.

    Med venlig hilsen
    BilGalleri.dk | Moderator



  • #11   6. sep 2008 Thorbjøn, kender godt dem meddelelse;-)

  • #12   6. sep 2008 Ja og når man så spørger til om en evt anden annoncetekst er i orden og beder pænt om et svar , ja så er der stille ,, helt stille.

  • #13   6. sep 2008 Hehe, ja... Det er lidt sjovt med en HA på glatis;-)

  • #14   6. sep 2008 Det jo så nemt bare og la vær og svare når man ikke kan finde på noget fornuftigt svar

  • #15   6. sep 2008 Hæh glatis. Der skal vidst mere til. Gider ikke side og diskutere folks sager i åbent forum. Desuden er jeg på vej i seng.

    Men jeg har kigget hans annonce som blev slettet.
    Fortæl mig lige hvor det fremgik at det var en car-pc.

    Annoncen lød ordret:

    2,5" harddisk til bærbar købes
    Skal bare være billig og kunne afhentes omkring Viborg

    ____________________________________
    Det fremgår jo tydeligt der er tale om en car-pc. Det kan enhver da se.
    Så glatis...jooe deet...
    Så hyg jer lidt med det. Godnat.


  • #16   6. sep 2008 Ha Ha
    Ja nu kom der så en meddelelse men bestemt ikke et svar :
    Sjot at det bliver"opdaget" efter denne tråd , enkelte har ligget i marked i flere måneder og er ikke nævt ved samme lelighed som mine "ulovlige" annoncer.

    Vil da stadig gerne have svar TAK.

    Hansen T
    Hjælpe-Administrator

    VIP

    Skrevet: 06-09-2008 01:22:14

    Hej Torbjørn,

    Vi er glade for at du har valgt at benytte BilGalleri.dk's marked og håber det lever op til dine forventninger.

    Vi har dog gennem en længere periode oplevet at genpostning af annoncer i markedet generelt er meget generende for vores brugere. De brugere der virkelig er på udkig efter noget vil søge i markedet og ikke kun se på de annoncer der ligger på forsiden.

    Genpostning betyder at brugere opretter flere enslydende annoncer der har til formål at sælge/købe/bytte de samme varer. Annoncer uden varer der henviser andre annoncer betragtes også som genpostning. Ligeledes er det heller ikke acceptabelt at brugere gentagne gange sletter annoncen for at oprette den igen med korte mellemrum. Vi betragter det som spam, hvilket ingen er tjent med.

    Vi har registreret at du netop har genpostet din annonce flere gange, hvilket er imod vores retningslinier og vil venligst bede dig holde op med det i fremtiden.

    Med det store antal besøgende hver dag, vil vi gerne sikre os at folk generelt får en god oplevelse på BilGalleri.dk.

    Overhøres denne advarsel kan det betyde at vi desværre må fryse din konto i en periode.

    Med venlig hilsen
    BilGalleri.dk | Moderator



  • #17   6. sep 2008 tja spurgte om det var ok at genindrykke annoncen og præcisere at det var til en car pc , og jo det er nødvendigt at skrive det i åbet forum når man ikke får svar.
    Så tyg lidt på den


  • #18   7. sep 2008 Nu må jeg jo hellere tage pigsko på og begynde at hjælpe med de mere åbenlyse genpostninger, så må vi jo se om HA er lige så hurtige her, eller om der bliver gjort forskel på brugerne.

    Og bliver der gjort forskel på brugerne må vi jo se om der kan gøres noget ved det.

    Jeg har også en vinterfrakke og tage på hvis det bliver nødvendigt


Kommentér på:
Hvornår er en ting ikke til biler?

Annonce