{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Leasing eller køb
  • #1   23. sep 2008 Synes jeg engang har set i fjernsynet at det faktisk bedst kan betale sig at lease en bil. For mener når du leaser en bil så har du jo betalt for service forsikring og det forskellige nemlig. Og det kunne bedst svare sig.

  • #2   23. sep 2008 Hvis du skal have den nøjagtige udregning, så ring til et Revisionsfirma.

  • #3   23. sep 2008 Har en kammerat der sælger biler for BMW; og han siger at 85% af alle 3-serie E90 i Danmark er leaset. Det kan simpelthen ikke betale sig at købe sådan en bil i forhold til at lease den, og sådan er det nok med mange biler i den prisklasse.

  • #4   23. sep 2008 Ja det har jeg også læst at leasing er billigst.

    Men at regne prisen ud for at lease en bil er rimelig let, men jeg mangler bare at finde ud af hvad det koster at optage et lån over en række år, for der er det renteudgiften som jeg mangler, og selvfølgelig værditab.

    Grunden til at jeg gerne vil finde ud af det er at jeg overvejer at enten lease netop en BMW Touring eller k'øbe en bil i mazda, opel firmabilklassen. Og så kunne jeg godt tænke mig at vide hvor meget mere det ville koste at lease BMW'en..


  • #5   23. sep 2008 Jeg villle vente lidt med at begynde at lease. Så man lige kan se hvad der sker når der kommer nogen tilbage med en bule og en ridse. Hvad det vil komme til at koste og sådan. Ikke sjovt at lease en BMW billigt, og så få en regning på 50.000 bagefter..

  • #6   23. sep 2008 Det kan din bank helt sikkert svare dig på.

    Du kan få at vide hvad et lån vil koste totalt over en årrække i banken, og service og vedligeholdelsesudgifter kan forhandleren fortælle dig. Og forsikring kan dit forsikringsselskab svare på.

    Derefter er det bare frem med den store lommeregner.


  • #9   23. sep 2008 Det som jeg kan se er at en 316i Touring koster 4500 pr måned og 35000 i udbetaling. Jeg skal så give lidt ekstra da jeg køre 25.000 km pr år og ikke kun 20.000..

    Og hvis jeg køber så bliver det en bil til ca 350.000 hvor jeg skal låne 250.000..


  • #10   23. sep 2008 Ja, ved billige biler kan det ikke betale sig. Samtidig heller ikke hvis man ikke har det store kørselsbehov. Omvendt skal man også passe på ikke at køre for meget, da det så koster ekstra osv osv...

    Jeg holder mig fra det bras og fastholder samme holdning som ved min bolig, at det er bedre at eje end at leje


  • #11   23. sep 2008 Nu fandt jeg et sted hvor den regner det ud for mig smiley

    http://www.bilkredit.dk/bilkontraktberegner.asp

    Så indtaster man bare sine data og så kan man se hvad renteudgiften er pr år..


  • #12   13. nov 2008 Læs her;
    http://www.dr.dk/DR1/Rabatten/Indslag/2007/0822151346.htm

    Det ER billigst at lease i langt de fleste tilfælde...


  • #13   26. nov 2008 Hej Thomas.

    Det kommer meget an på hvilken bil der er tale om, din alder osv os.

    Jeg sidder hos Cito Leasing ( www.citoleasing.dk)

    jeg vil gerne hjælpe dig med at finde din nye bil, vi har rigtig gode indkøbs muligheder/indkøbskraft, så uanset om du vil købe, lave en købsaftale eller lease, så prøv at kontakte mig.


    kontakt mig evt på 30 98 47 16 eller jgp@citoleasing.dk

    Mvh
    Jacob



Kommentér på:
Leasing eller køb

Annonce