{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.369 visninger | Oprettet:

min historie(lortefirma) {{forumTopicSubject}}

Nu er den historie jeg lovede jer alle sammen, i går, her så endelig…

Det er den stil jeg afleverede kort efter det fandt sted…jeg kunne godt have skrevet noget helt nyt. Men da jeg er mere fair end den virksomhed der lavede svinestregen, har jeg valgt at bruge den, så sproget osv. ikke er farvet af meninger jeg har dannet mig efterfølgende!

Jeg gør opmærksom på at dette ikke er for at være et tudefjæs, men jeg føler at der er en nødvendighed, da pågældende Kolding-virksomhed stadig bruger mig som eksempel på hvordan man ikke skal opføre sig….det nægter jeg simpelthen at finde mig i, da det står min ære for nær…

Som det nok fremgår tydeligt af teksten, var det ikke kun firmaet der udviste en fuldstændigt uacceptabel adfærd, men også den skole der havde sendt mig i praktik.


Jeg ved som nævnt at historien ikke er helt ny…men besluttede mig også først i går for at den skulle deles…
Håber på jeres støtte, for magen til latterlig, amatøragtig og konspirationslignende adfærd, skal man da lede længe efter!:

”Praktik hos ***** Kolding/min parallelklasse

Mens de fleste af de andre fra klassen deltog i studieturen til Bruxelles skulle jeg deltage i erhvervspraktik hos ***** i Kolding(reservedelsafdelingen) fra d. 29/3-04 til d.2/4-04. Praktikopholdet endte dog meget hurtigt og på en ubehagelig måde, der pga. manglende forståelse fra flere personers side vil få en meget uheldig indflydelse på min uddannelse fremover.

Mandag d. 29/3 mødte jeg glad og forventningsfuld op hos *****, til aftalt tid. Her mødte jeg ham som jeg skulle være i praktik hos, der dog hurtigt fik mig afsat til anden side, hos en, efter hvad jeg har forstået, næsten færdiguddannet elev(på trods af at jeg havde modtaget et brev, hvor der stod hvem jeg var i praktik hos, ved navns nævnelse). Han viste mig rundt i reservedelsafdelingen hvor jeg skulle tilbringe størstedelen af min tid under praktikperioden, hvorefter jeg fik lov at se resten af firmaet. Da jeg havde været hos dem ca. tre kvarter fik jeg at vide at jeg nok skulle komme til at kede mig resten af ugen, og det blev gjort klart at jeg ihvertfald ikke kunne blive sat ind i det de egentlig sad og lavede. Det var for svært sagde de, så jeg blev sat til at folde breve! Da jeg havde foldet brevene blev jeg overladt til mig selv, følte mig nærmest lidt glemt, indtil de kom i tanke om at brevene også lige skulle frankeres, efter jeg havde siddet og ventet på deres ordrer i over tre kvarter. Efter jeg havde gjort det var der igen ingenting at lave og jeg blev nødt til bare at stå at kigge. Der blev holdt frokostpause og efter den kørte vi ud, hentede batterier og benzin og sendte brevene. Da det var ordnet var der ikke rigtigt mere tilbage at lave, udover at jeg blev sendt ned og bytte batterierne. Efter endt arbejdsdag hvor jeg stadig ikke rigtigt havde snakket med ham jeg var sendt i praktik hos, skulle vi finde ud af hvornår jeg skulle møde på dag to, ham jeg var blevet ”sat af” hos sagde at jeg kunne sove længe og bare møde når jeg havde lyst, da de ikke havde noget at lave til mig alligevel.
Dag to mødte jeg op kl. 10.30, og blev med det samme trukket med ud på lageret hvor jeg blev orienteret om at ***** ikke ønskede mig som praktikant længere, og at jeg lige så godt kunne skride ned på skolen igen med det samme. Jeg prøvede at forklare mig, men han fik det nærmest til at lyde som om jeg løj, og ham der havde sagt, at jeg selv måtte vælge hvornår jeg ville møde var ingen steder at se.
Da jeg kom tilbage til skolen blev jeg ikke mødt med forståelse overhovedet, og personer der intet havde med sagen at gøre blev hevet ind i det, og var på nakken af mig. Selvfølgelig skulle jeg ikke sendes hjem og lave ingenting, og det har jeg fuld forståelse for. Så jeg blev sendt ind i 2.F hvor jeg skulle følge deres undervisning resten af ugen.
Dag tre skulle jeg lige et smut forbi kontoret inden min undervisning startede, og tale med rektor. Her blev jeg på det nærmeste tvunget til at skrive under på en fuldstændigt urimelig kontrakt, hvori jeg blev rakket ned på det groveste og der var flere usande påstande. Jeg blev mødt med trusler om udelukkelse fra skolen, hvis jeg ikke skrev under. Rektor meddelte mig også at fyren hos ***** havde sagt at jeg havde snakket i mobiltelefon konstant. Sandheden er at jeg foretog ÉT enkelt opkald, efter at have spurgt om lov. Udover at give mig lov sagde de at jeg roligt kunne bruge den alt det jeg ville, da der ikke var noget at lave, dette benyttede jeg mig dog IKKE af.
En anden usand påstand der kom var at jeg virkede uinteresseret og uengageret i hvad der foregik. De havde nemlig selv fortalt mig at jeg alligevel ikke kunne blive sat ind i det de lavede i løbet af en uge. Dette fik jeg at vide hele TO gange, og jeg er af den opfattelse at jeg ikke selv behøver spørge en tredje gang så. Hvis mit udseende har spillet ind i den påstand, kan jeg til mit forsvar fortælle at jeg rent faktisk ringede til **** og spurgte om hvilket tøj jeg skulle have på, før jeg mødte ind, og jeg fik svaret at det var lige meget hvad jeg tog på. Desuden har jeg nu engang det udseende jeg har og klipper f.eks. ikke mit hår for at komme derop i en uge. Og sådan fortsætter det.
Rektor gjorde det, efter min opfattelse temmelig klart at jeg nok aldrig skulle regne med at blive psykolog hvis jeg fortsatte på min uddannelse og at jeg ligeså godt kunne begynde på gymnasiet i stedet. Det synes jeg er en fuldstændigt urimelig kommentar at komme med. hun nævnte at det ganske vist er rigtigt at langt hår, hue osv. er på mode, men ikke så smart i erhvervslivet, dette har jeg fuld forståelse for, men synes, som tidligere nævnt, at det ville være fuldstændigt urimeligt at forvente at jeg bliver klippet for at være der i en uge.
Jeg læste kontrakten igennem, og forsøgte at protestere, men fik at vide at det var sådan kontrakten skulle se ud. Følte mig på det nærmeste truet til at skrive under, da jeg er af den opfattelse at jeg ellers var blevet smidt ud, men jeg var så ”heldig” at min version også kunne komme med på kontrakten. Desværre blev det kun meget lidt af den og med kuglepen, hvilket gør den sværere at se de kopier der blev sendt ud til højre og venstre.(lærere, studievejledere osv.)
Ydermere blev jeg tvunget til at ringe til ***** og undskylde, som et andet lille børnehavebarn der har opført sig forkert, ellers ville jeg nemlig også blive smidt ud.
Efter endt samtale med rektor osv. blev jeg sendt tilbage til min midlertidige klasse for at fortsætte undervisningen, der er ikke så meget af fortælle da de har samme fag som vores klasse. Det eneste der var lidt anderledes var at vi var nede og høre foredrag med forskellige politikere i det gamle auditorium.
Resten af ugen forløb præcis som den gør normalt i vores klasse. Og jeg nåede endda at få en afleveringsopgave med, den skulle handle om EU. Jeg gjorde det så godt jeg kunne, men nåede ikke det hele, for torsdag aften måtte jeg haste af sted op på Kolding sygehus da min far var blevet stukket ned på en tankstation. De andre havde godt nok også den fordel, at de vist havde haft om EU i en fire ugers tid inden.

Min konklusion efter endt praktikophold er, at man åbenbart ikke kommer i praktik for at lære hvorledes man bør opføre sig og se ud i erhvervslivet, men at det forventes at man ved alt i forvejen. Flere personer mener åbenbart at jeg har opført mig fuldstændig urimeligt, på trods af at jeg har en anden opfattelse af hvad der er sket under mit praktikophold. Jeg har også konkluderet at man fra skolens side mener at måden at holde sig gode venner med virksomheder på, er at slikke dem i røven uanset hvor meget fejl de tager. Dette er måske en meget grov påstand at fremføre, men det er præcis hvad der er sket, og der findes ikke pænere ord for den slags. ”

Det var så min historie….håber ikke folk synes det er latterligt og spild af tid.

Når man læser historien, skal man tage med at det var en stil der skulle afleveres, til en af de involverede lærer, derfor har jeg ikke ytret mig 100%….og sjovt nok ”forsvandt” stilen da også…mærkeligt ikke? De ved jo godt at det er en pinlig omgang for både skolen og ***** hvis/når sandheden kommer frem!

Ting der ikke blev nævnt i stilen:

Rektor sagde følgende:
”det er ligegyldigt hvem der tager fejl, du skal undskylde overfor *****, da det er en stor virksomhed og vi SKAL holde os venner med dem!”

”du har skadet skolens rygte udadtil for altid, og vi vil aldrig mere have mulighed for at sende nogen i praktik der igen!”

”du har udvist en fuldstændigt uansvarlig og uacceptabel opførsel overfor ***** og du har muligvis ødelagt vores muligheder for nogensinde at sende nogen i praktik i mange andre virksomheder igen!!!”

og for at gøre det hele værre:

Fyren jeg oprindeligt skulle i praktik hos udtalte:

”vi ved ikke hvad vi skal finde på til dig, vi har aldrig haft nogen i praktik før”(det var løgn)

og han kom med to påstande til samme sag:

Overfor mig:
”Brian du kan roligt beholde din hue på!”

Overfor skolens ledelse:
”han havde huen på, selvom vi bad ham tage den af!”



Jeg håber ikke i synes det her er spild af tid og plads, for det er noget der har ramt mig meget hårdt, hvad angår uddannelse, og jeg håber aldrig at skulle gennemgå det igen…


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min historie(lortefirma)
  • #1   15. apr 2005 er du gal nogen nar røve, føler sgu med dig brian.. og er det er sgu længe siden jeg har læsst så meget:-)

  • #2   15. apr 2005 jeg bakker dig fuldstændig op jeg sidder og bliver helt arig lad os brænde nygningen ned jeg er med hele vejen hehe.... ej kan seriøst godt forstå du er skuffet og sur... men du skal ikke lade dem få dig ned med nakken.. du er stærker end de bumser...

    mvh nicolai


  • #3   15. apr 2005 Kan godt forstå at du føler dig røvrendt.
    Dog er der også et par ting hvor jeg mener at du selv er lidt skyld i. (eller også har du forklaret det lidt forkert)
    Efter at du har foldet breve, lydder det som om at du bare sad og kikkede ud i luften i 45 min, "som om at DE havde glemt dig".
    Prøvede du måske selv at spørge om, hvad der skulle gøres med brevene efterfølgende, virke lidt interreseret ??
    Du fik valgfri møde tid på 2. dagen, og troppede op kl. 10.30.........
    Nu ved jeg ikke hvad tid "normal" arbejdstid starter det pågældende sted, men selv om at der valgfri kommer man sq da fra start, for at vise interrese .........
    At skolen så ikke har ret meget røv i bukserne og tager en diaog med dig og firmaet sammen, er godt nok for dårlig. Rektor burde tage et ansvar der.

    Pedersen



  • #4   15. apr 2005 NEJ NEJ MAN det er skuda for langt ude. Det skal man sku ikke finde sig i. Jeg er selv læreling som vvs, jeg har en tatto på venstre arm og huller i begge øre og en pircing i ørenbrynet, og min mester har TIT sagt om jeg ik skulle ha den pircing ud for hvad tænker kunderne ik om en. Og det er han skuda den sidste der kommer til at bestemme det er da 100%

    Jeg kunne forstå hvis det var noget Evt. sælger eller kontor man skulle arbejde med at man så skulle være lidt pæn i tøjet, men som du skriver så er det noget med reservdele og der kan det skuda være lige meget hvad for noget tøj man har på, og om man er langhåret eller skaldt.

    Og det med at underskrive fatter jeg ik hvad fanden de vil med det?

    ---> Jesper <---


  • #5   15. apr 2005 Var det din far som blev stukket ned på shell viborgvej ? hvordan går det med ham nu,er han ok ?
    hørte godt noget om det,jeg kørte taxa i byen den nat(som jeg gør hver nat).


  • #6   15. apr 2005 Ja jeg kan udmærket godt se at det er en ekstremt kedelig situation du er blevet sat i, men jeg er sgu enig med "Alfa-Pedersen"..

    Hvis man ikke gør noget for at opsøge opgaverne, er man i den sidste ende selv ude om det... Men jeg synes i samme åndedrag også at du skal sende din historie, som du har skrevet den her til den hovedansvarlige for virksomheden du var i "praktik" hos..


  • #7   15. apr 2005 @Brian(19) O:
    Du har meget kort sat min medfølse, støtte og al form for forståelse i det du har været igennem.

    Danmark er et land hvor man "kun" får job hvis man kender nogen, får rabatter hvis man kender nogen, og gennerelt bliver behandlet ordentligt hvis man har noget at sige. Har man ikke det, er man et 0.
    Det viste din rektor godt, og hun var rædselsslagen for at blive lukket ude.. Ham idioten du var i praktisk hos var tydligvis en gammel rotte, for han viste godt hvad han kunne slippe afsted med og hvordan. Og han var helt kold overfor dig..

    Du blev kort og godt lokket i en fælle, og du havde ikke en chance. Der var meget lidt du kunne have gjordt anderledes, for uanset hvad så var dine handlinger og beslutninger fra starten af sat ud af spillet.

    Dansk erhvervsliv drejer sig beklagligvis mere og mere om at tilegne sig magt... Især offendlige/halvoffendlige virksomhedder. Folk står på nakken af hinanden hvis det kan betyde de får lidt mere og sige, og der går politik i enhver beslutning samtidig med folk maler deres egen kage. Hvad enten det er rektor, ham du var til praktik hos, eller whoever..

    Den eneste der taber i den context er folk der kommer "naivt" med gode intentioner eller virksomhedden selv. For det er virksomhedden der må betale prisen for at de ikke har 1 mand's gratis arbejdskraft i en uge.

    Jeg er ked af at høre hvad der er sket, og håber du kan fortsætte dit liv uden at det har påvirket det for mig ... om 10 år er det "glemt" aligevel smiley


  • #8   15. apr 2005 Nu ved jeg ikke lige hvad det var du var i praktik som ...

    Men da jeg for 2 år siden arbejde som IT-konsulent, sammen med en makker... Var der sku mange ting der sku klares før vi ku komme igang... det blev dag 1 brugt på.. Min makker fik besked på at han sku være klippet inden han mødte i morgen, ellers ville han blive fyret på stedet, forståeligt naturligvis..... så var der jo også påklædningen... det er sku også vigtigt at den er i orden... for ellers hvad vil kunderne ikke tænke om en / Firmaet.....

    Du skriver et sted et eller andet omkring du ikke vil lade dig klippe pga. et praktik sted... det vil jeg nok vælge at gøre "no matter what" Det er jo din egen fremtid vi snakker om her.... Det med påklædningen skriver du også noget om... der burde det firma du var ved, nok ha oplyst dig omkring deres krav til dette, hvilket nok har været en kæmpe fejl fra deres side...

    Og som Benny Z skriver... skriv ALDRIG under på noget uden at du er tryg ved det...

    Ellers kan jeg sku enlig kun se fejl fra din side af... to bad to sad...


  • #9   15. apr 2005 @Kasper [22] H:
    Nu er det desvære sådan med skole og mange offendlige instanster (skole, parkering, praktiserende læger & bilsyn indtil for nylingt), at der enten ikke _er_ et klagenævn eller at det bevist i praksis ikke har nogen effekt at klage.
    F.eks. kan du ikke klage over en eksasmenskarakter.. jo hvis du ikke har fået tid nok til at fremvise, men ellers ikke. Samme med overstående eksempler.

    Så om han skriver under på noget eller ikke skriver under på noget har i praksis ingen betydning. Jo formelt, for så er der et stykke papir, men han kan ikke bevise noget eller klage...

    .... og det som folk ikke lader til at forstå her er at det er _TOTALT LIGEGYLDIGT_ hvorvidt manden havde klippet sit hår, opsøgt opgaver og taget jakkesæt på... han ville være havnet i samme situation uanset hvad, da det jo ikke drejede sig om hvad han gjorde - det kan man jo læse ud af hans historie - men hvad manden hos firmaet sagde. Og det er der ingen garanti han ville have sagt anderledes hvis dit og hvis dat, for det havde jo intet mer realiteterene at gøre...

    Dansk skolesystem er sku ligesom et reality show, hvor der sider nogen producere og har totalt magt for hvad der skal ske med dig. Du kan _intet_ gøre i de shows, hverken for at forberede dig på hvad der kommer eller for at styre begivenhedernes gang... du er bare en brik.

    Ligesom Brian(19) O var.


  • #10   15. apr 2005 @Brian(19) O:
    Ja, jeg er ked af at høre det med din far også.. Håber han klarede den.
    Jeg sov vidt også .. godt Benny Z var vågen.


  • #11   15. apr 2005 Piotr N:

    Kan du jo nok have ret i ....

    Godt man kom ud af det skole system for mange år siden...


  • #12   15. apr 2005 @Kasper [22] H:
    Jeg har også tilbragt de sidste 10 som konsulet, gruppeleder, projektleder etc. i IT branchen ... er _meget_ glad for jeg er ud over gymnasiets småligheder.
    For man har bare ikke en kinamands chance mod det system..... Og jeg føler virkligt med folk der kommer i klemme..


  • #13   15. apr 2005 *10 år

  • Henning N
    Henning N Tilmeldt:
    nov 2004

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 166
    #14   15. apr 2005 Udmærket historie, føler med dig. Kan (på en måde) også godt forstå du ikke udleverer nogen, men på sin vis kan vi ikke bruge det til noget uden navne. Det hindrer jo ikke andre i at "ryge i kløerne" på de samme mennesker/virksomhed. Hvorfor skåne dem hvis de har været så urimelige??!! Tænk over det!

  • #15   15. apr 2005 Så mange har jeg så detsvære ikke på bagen endnu.. men har da de første 6 år på bogen inden for IT gennerelt

  • #16   15. apr 2005 Føler sgu også med dig Brian...
    Ikke godt med din far smiley


  • #17   15. apr 2005 Jeg ved ikke hvor langt du er inde i din uddannelse, men sådan et sted står jeg også det er bedst at stå op for dig selv.

  • #18   15. apr 2005 Hej Allesammen....tusind tak for jeres opbakning....

    som sagt er grunden til at jeg først træder frem nu, at en af mine kammerater hørte historien til et foredrag og genkendte den, og så kom til mig...

    Jeg er på tredje år, HH...det har påvirket mig så meget, at jeg ikke har haft lyst til at gå i skole, siden det startede.....det er også tydeligt på mine karakterer der gik fra et middel gennemsnit til direkte lavt....

    Min far blev stukket ned på Q8 på vejlevej i Kolding, fordi han havde tævet en biltyv.....

    Benny, jeg er 19, og bor alene med min mor og to brødre...og hvis jeg ikke havde skrevet under, måtte jeg forlade lokalet uden videre chance for uddannelse...

    Hvad angår udseendet fremgår det jo af teksten at jeg ikke skulle gøre noget, det sagde de jo selv....og jeg ligner ikke lort nej....havde bare lidt vildt hår på det tidspunkt...er så næsten skaldet nu...klippede manken af...hehe..

    forresten, opsøge opgaverne? jeg gjorde opmærksom på at jeg var færdig, og blev så bare ignoreret....


  • #19   15. apr 2005 forresten...faderen har det fint i dag....men biltyven blev frikendt....

  • #21   15. apr 2005 Jeg finder mig normalt heller ikke i meget...men der skete meget omrkign mig på det tidspunkt, og jeg havde en dejlig kæreste, der holdt mit vilde temperament i skak.....

    bare rolig, den bliver fulgt til dørs...men jeg vil være færdig med skolen først, og det er jeg om fem uger, så har jeg min HH..:-)....nu ved i nok også hvilken skole det er...;-)


  • #22   15. apr 2005 Rektor er en sur gammel kælling, som vidst havde fingeren på smid-ud knappen under hele samtalen....ellers havde jeg også sagt noget...

    De vigtigste ting i mit liv er: Min familie, mine venner og min ære, på en delt førsteplads....så i kan nok forstå at jeg føler mig ramt....



  • #23   15. apr 2005 Fik ham biltyven tæv igen, eller sover han allerede med fiskene btw.?

  • #24   15. apr 2005 Han er faktisk dansker....og vi har navn og det hele på ham...men han er flygtet langt pokker i vold....

    Tror også det ville være dumt af ham at vise sig igen...

    man kan måske undre sig over at en knægt som mig på 19 har en far på 36...men det er fordi han er min stedfar....betragter ham dog som far, da han altid er der.....


  • #25   15. apr 2005 Præcis....:-)

    altså hvis man kigger på det med opførsel osv. er jeg sgu som snydt ud af næsen på ham...

    han er typen der godt kan sidde med mig og kammeraterne og få en bajer...og som mine venner også lige kan tage en brydekamp med på gulvet, hvis det skulle være det...superfrisk fyr...:-)


  • #26   15. apr 2005 skal jeg forresten frygte for repraisallier eller hvad det hedder, hvis jeg giver virksomheden dårlig omtale?

  • #27   15. apr 2005 jeg synes det her har været spild af tid eftersom jeg ikke har fået af vide hvem sagen handler om og egentlig ikke kan bruge det til noget... du har min medfølelse, men del venligst navnet til dem der har brug for at vide det smiley

  • #28   15. apr 2005 Skolerne er SÅ meget fulde af lort... Du sku ha haft fat i Undervisningsministeriet smiley Min kammi blev bl.a nægtet sin afsluttende eksamen fordi SKOLEN havde glemt at tilmelde ham et naturfag. Eftersom han havde taget 1.år på en anden skole læste de ikke hans papirer godt nok før de tog ham ind på 2.år. Så kom de også med trusler og at han skulle op i fuld pensum osv.. Og dér hjalp UM altså. Klag for satan - klag!!

    Sq en uheldig situation, og du skulle ikke ha skrevet under, de kan ikke nægte dig uddannelsen. Og hvis oplevelsen er skyld i de ser ned på dig, så flyt skole og få de karaktere op igen...


  • #29   15. apr 2005 Kan du bevise det du påstår, så skal du ikke frygte represalier, omend det vil være "dårlig kotyme" at sige navnet..

    Personligt vil jeg nok lade være at sige det direkte, for det kan godt skade din process fremover hvis den forkerte læser det, og det bliver blæst op.... men vær lidt kreativ.


    Jeg er selv spændt på at høre hvad firma det er, selv om der nok findes alt,alt for mange af dem ..


  • #30   15. apr 2005 Min bror blev smidt ud af skolen i går fordi de mener han ikke laver nok...så jeg vil efterhånden skide på deres lort...

    det er IBC Kolding

    og virksomheden er TOYOTA i Kolding!....


  • #31   15. apr 2005 det jeg påstår, kan enhver jeg kender skrive under på er rigtigt, for de ved hvordan hele sagen har påvirket mig....

    når jeg er færdig med skolen, ved jeg om der skal gøres mere ved det....:-)


  • #32   15. apr 2005 Toyota Kolding har også en MEGA underlig reservedelskonsulent :-S Var inde efter dyserens og så står fjolset bare og flirter helt tovligt over disken - og opsøger mig privat *Grrr*

    Jeg kender dog 2 der er ansat dernede... Det er bestemt ikk 112% iorden den virksomhed har skabt de problemer for dig.


  • #33   15. apr 2005 hehe....ham der bagte dig var garanteret ham jeg skulle have været i praktik hos...men jeg blev jo læsset af hos eleven...seriøst...Søren fra reklamerne kunne passe deres job mere optimalt...

  • #34   15. apr 2005 Det er jo det...den er nok svær at tage op...medmindre jeg kan bevise at det har ramt min psyke og lyst til at gå i skole, så hårdt at det kan have indflydelse på mit liv...

    men jeg synes det virker som en nærmest umulig sag...så min eneste option er nok bare at advare andre...medmindre de vil hænges ud til foredrag fremover....

    det skal også lige siges at den tidligere omtalte hue kom af på et tidspunkt...blev overfust af direktøren eller hvad han er, efter at de andre havde sagt at jeg roligt kunne beholde den på...jeg synes sgu det lugter lidt af konspiration...hvis man kan bruge det ord i den størrelsesorden....


  • #35   15. apr 2005 3 mennesker = konspiration.

    Det som formodentlgit er sket er at ham manden der skulle sætte dig til at lave noget har fået balle fordi du havde hue på og lignede lort smiley Og fordi du ikke lavede noget.

    Og så har han givet dig skylden..


  • #36   15. apr 2005 Brian - har smidt en PM til dig, så tjek lige din konto smiley

  • #37   15. apr 2005 Jamen jeg fik jo at vide flere gange at der ikke var noget at lave....ville føle mig en smule flabet, hvis jeg så selv spurgte igen to min. efter.....

    jeg lignede ikke lort som sådan...

    jeg havde UFO-bukser på, hvis nogen kender dem, og en tætsiddende striktrøje, der faktisk er rimeligt pæn....på det tidspunkt, var jeg hverken piercet eller tatoveret nogen synlige steder....havde kun mín tato på ryggen...kan jeg huske, for jeg ved at jeg ringede den éne gang, og det var til min piercer/tatovør, for at få en tid....


  • #38   15. apr 2005 det tjekker jeg lige C...:-)

    Benny, en kontrakt kan annuleres, hvis der har været tale om en stærk ugyldighedsgrund, deriblandt trusler...men det vidste jeg ikke dengang....

    ung og naiv...hehe...


  • #39   15. apr 2005 @Brian(19) O:
    Forstå mig ret. Det var ikke din skyld. Du spurgte om alt det du skulle spørge om om gjorde som du fik besked på.

    Det der som sagt nok er sket er at ham idionen der skulle Coache dig fil balle af direktøren, som han så gav videre til dig, selv om du bare gjorde som du fik besked på.


  • #40   15. apr 2005 Piotr N> det kunne selvfølgelig tænkes....

    men han virkede generelt bare ligeglad med mig...og ville nok bare af med mig....

    har da forresten en glædelig nyhed: jeg er blevet udnænvt til tillidsrepræsentant i firmaet hvor jeg arbejder, udenfor skoletid..så lidt positivt er der da...:-)


  • #41   15. apr 2005 jeg kan ikke tage de gammel mennesker der ikke kan lade være med at række ned på de unge, for de var sku ikke bedre selv når de var unge, og nok højst sandsynlig ringere.
    den teori som Poitr kom med virker meget sandsynligt.
    Og det er godt nok heller ikke det første dårligt jeg har hørt om Toyota, og deres medarbejder.
    Gymnasiun og handelskole med mere er fandme også sat sammen på en latterlig og gammeldags facon


  • #42   15. apr 2005 præcis...vi fik lige at vide at de nye elever møder nyere og bedre vilkår, lad os da håbe det...:-)

  • #43   15. apr 2005 jeg kan kun sige 2 ting...

    1.
    Jeg føler med dig.. har også haft skole ledens på nakken... og alt de der... men havde så en far der fortalte dem hvordan landet lå... mit var bare ikke i samme omfang.

    2. send din sag til ekstra bladet... så kan de fandme lærer det... pressen elsker den slags sager..

    glad for at høre din far en kommet på benene...

    /Alex



  • #44   15. apr 2005 HEY Brian....shit en uge du må ha haft mand! ! !! ! ! !
    men hey jeg har lidt trotyl-ledning-batteri og en kontakt i mit handskerum hvis det var noget!!!!!!...FUCK ÈM...SÅ:......5 4 3 2 kan du se mønsteret??????

    Synd du ik havde en hånd mic. med på dag nr. 2.....så kunne du ha trukket de svin med i retten mand! ! ! ! ! ! !


  • #45   15. apr 2005 det kunne da være man skulle prøve....:-)...


    takker mange gange for alles kommentarer og medfølelse....synes i er kanon...:-)


  • #46   15. apr 2005 jeg ville sgu også gerne have haft nogen flere beviser på alt det her....er sikker på at de sidste papirer osv. forsvinder stille og roligt, hvis nogen går i dybden med sagen....

  • #47   15. apr 2005 gemmer det lige til senere

Kommentér på:
min historie(lortefirma)

Annonce