{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.267 visninger | Oprettet:

Forskel på orig. xenon lys. {{forumTopicSubject}}

Har lige smidt orig. xenon på min bil. Orig. forlygte, med orig. bmw pærer osv. Har alt hvad der skal til for at det kan blive lovligt, så ingen whining nu...

Men forstår ikke kelvin farven på orig. pærer. Mine er originale D1S pærer, også går jeg ud fra det er 4300kelvin. Når jeg så kører på vejene og møder bmw 5er serier, a4/a6, touran, toureg, osv. så virker de på god afstand meget mere blå i farven, faktisk ala 6000-8000kelvin. Det er nok meget tvivlsomt at personer som kører overnævnte biler selv smider andre pærer i, så hvordan er de blevet sådan. Farven kan da ikke komme med tiden?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forskel på orig. xenon lys.
  • #1   8. okt 2008 de køre med højere kelvin 100%

  • #2   8. okt 2008 det er noget DE linsen gør i forskellige vinkler.

    din gør det også hvis du kommer langt væk.


  • #3   8. okt 2008 min har ikk xenon (tror jeg) men når jeg kommer lang fra så siger mine venner at det lyser blåt mærkligt men tror det er pga DE linsen måske også.. hvilken vinkel dt er. ved ik helt hvordan ..

  • #4   8. okt 2008 tror også mere det har noget med længden at gøre. For nægter at tro på at direktøren i sin 5er eller 7er serie skifter kelvin pærer for at få blåt lys, det er jo også i taxaer...

  • #5   8. okt 2008 Du kan også se det på biler med DE linser uden xenon hvor lyset i bestemte vinkler ser meget blåt ud.
    Nyder du det extra lys du har fået med dine xenon pærer? hvis ja er det så ikke lige meget om de ikke er helt så blå? det var vel ikke derfor du gav kassen for at få det lovligt. smiley


  • #6   8. okt 2008 De er DE Linsen der gør det, men det kommer også an på hvor gammel pærene er, jop ældre de er jo mere blå bliver de og til sidst helt lyserøde.

  • #7   8. okt 2008 PS. Syntes det er fedt du vælger at sætte org forlygter på, syntes det er til grin når folk bare sætter et billigt sæt på den type biler.

  • #8   8. okt 2008 ja gider ikke de xenon kit, skal det gøres, skal det gøres ordentligt. Havde også eftermonteret orig. xenon på min gamle c-max. Lyset er klart blevet bedre, kæmpe forskel, også visuelt. Den originale løsning behøver ikke koste kassen. Købte mine nuværende lygter til bmwen, af en spanioler, lygterne er helt nye og med orig. ballast og pærer, 500euro. Så ombyggede han indmaden med et kabel, så jeg ingen fejlmeldinger får, og kan bruge justeringen inde i kabinen, samt det aut. også virker. Han kan vidst også lave til altea, golf, touran osv. hvis nogen er int.

Kommentér på:
Forskel på orig. xenon lys.

Annonce