{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
937 visninger | Oprettet:

SKAT er da nogle tegninger!!! {{forumTopicSubject}}

I dag dumper der et brev fra SKAT ind af brevsprækken.

Åbner det.

Mindsandten om ikke det er SKAT der skriver, at min forsikring på MC 45 506 er ophørt, og hvis ikke jeg indleverer ny police inden 8 dage, tager de pladerne.

Hmm. MC 45 506 meldte jeg stjålet for adskillige måneder siden, så hvis de kan finde pladerne, ville jeg da blive glad.

FLOT, SKAT!!!! <b>Klaphatte...</b>


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SKAT er da nogle tegninger!!!
  • #1   29. okt 2008 Standard fra skat,, de er bare nogen fjolser..

  • #2   29. okt 2008 Mindsandten om ikke der også var en opkrævning for vægtafgift i posten... WTF?!?!?!

  • #3   29. okt 2008 hehe hvor sjovt. men sådan er de nu der over. de skat folk:) de ved ikke en pind og har over hovedet ikke styr på en skid

    jeg købte en ældre golf 2er på hvide plader. og ville ha lavet den om til gule plader som jeg havde gjort før i tiden. med en anden bil uden problemer)
    så jeg fik den synet som gul pladet bil og det hele. gik lige igemmen og det. så kørte jeg over, for at få andre plader og det. som min syns mand nu havde forklaret og det. men det kunne man ikke gøre mere. så den skulle omsynes. for at blive godkendt som hvide pladet.
    så gik der en uge. og min syns mand ringet og sagde at du havde lavet en fejl.. og jeg bare kunne komme og få lavet det som der skule laves om. for nu ville de godt. og nu hvor jeg så havde solgt bilen og købt en på gule plader (sådan ca 2 til 3 uger efter)
    så stod jeg der. super rart. deres fejl igen:) Typisk skat!!!!


  • #5   29. okt 2008 Håh kunne da være hyggeligt hvis de fandt pladerne smiley

  • #6   29. okt 2008 Så fik SKAT lige en mail fra mig:

    <i>Jeg bliver NØDT til at spørge jer, hvordan I kan stille krav om ny police på køretøjet med reg. MC 45 506? Køretøjet er meldt stjålet ultimo juni 2008!!!! Jeg har bedt om køretøjet afmeldt i samme ombæring, så kan jeg virkelig ikke se hvorfor jeg skal modtage opkrævning på opkrævning fra Jer. Jeg ved ikke om I synes det er sjovt, men jeg synes det bestemt ikke. Det er nok at jeg har fået stjålet mit kæreste eje, men at I vil blive ved med at kræve at jeg betaler og pis og papir for en bil jeg ikke har længere, synes jeg virkelig er... Hvad er ordet? Dumt. Jeg vil gerne have jeres respons på dette, da jeg ikke gider modtage flere af jeres - undskyld accenten - forbandede opkrævninger.</i>


  • #7   29. okt 2008 hehe !
    Det er ligesom når man skal betale afgiften på en bil smiley

    Jeg skulle betale afgiften på en bil for noget tid siden, og havde diverse papirer med til skat i odense!
    Og første gang var afgiften 32000,- ca. (og det var en dame)

    2. gang. havde jeg samme papirer med på bilen og der var afgiften lige pludselig steget til 34500,- ca (også en dame her)

    3. gang, 2 uger senere kommer jeg for 3 gang med de samme papirer, denne gang blev jeg ekspideret af en mand, som jeg havde fået forhørt mig om af nogle kammerater og synsfolk smiley
    Og tror i ikke det hjalp ? Jo afgiften blev ca 19800,- smiley

    hehe hvordan kan det være den svinger så meget ?
    Man kommer med samme papirer osv ?

    Men til alle derude som skal betale afgift, Så er det Poul henrik som i skal ekspideres af smiley han står på skat i Odense !!!


  • #8   29. okt 2008 ja skat er nogen skod hovder, vi fik klippet pladeren på e36'er, fordi der manglede vægtafgift, landbetjenten sage vi havde fået 3-4 rykker op hvor vi bor nu, og vil lige sig JEG tømmer postkas hver dag så ved hva der kommer og ikke kommer, nå men dagen efter var vi så inde efter nye plader og sage så til hende damen der sad der at vi ikke havde fået nogen rykker, hun gav så banken skylden med det sammen for skat laver jo ikke fejl, eller noget.... så ringede vi til banken, og de forstår ikke noget for de har sat penge af til det, men det viser sig så at skat her givet banken det forkerte kontonr, såå flot skod hovder, og vi er ikke de enest, havde nogen kammi'er der har vært ude for nogen lunde det samme ;(

  • #9   29. okt 2008 Er ca. 3 mdr siden jeg sendte alle afgiftspapirer ind - har ikk hørt noget endnu... Så det er sku nok blevet væk for dem..

    HH


Kommentér på:
SKAT er da nogle tegninger!!!

Annonce