{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.101 visninger | Oprettet:

Politi - Svin ????? {{forumTopicSubject}}

Hej


Jeg kom i går aftes kørende i holstebro med en kammerat . vi havde lige sat to andre af og kom ud fra en p-plads. så blev jeg stoppet af to betjente. fair nok de tjekkede mig for alkohol og lavede en narkotest.

de mente så at jeg var på narko , jeg blev anholdt og taget med på stationen .

så sad jeg i et lokale med 5 betjente som stod og nedgjorde mig ved at kalde mig junkie og narkoman . der kom også en mere ind , og det første han gjorde var at råbe , ER DET DIG der er fyldt med stoffer !?


jeg blev testet af to andre betjente og en læge , og de mente ikke jeg var påvirket . men de tog en blodprøve og fortsatte med at kalde mig junkie ...


efter det beholdte de mine nøgler og sagde jeg ikke kunne få min bil . ret træls når man står i en by 50 km fra hvor man bor , og skulle på arbejde her til morgen .

så der blev jeg sat på gaden uden jakke , og uden mine penge som lagde i den bil jeg ikke måtte komme ind i , i lorte regnvejr klokken 23 cirka




jeg var ikke påvirket af noget som helst , og jeg gjorde ikke noget som helst forkert , jeg var ikke flabet og snakkede hele tiden pænt .




kan det virkelig passe at de uden nogen beviser eller noget , kan få lov til at tage pis på mig i 1½ time og derefter bare smide mig på gaden uden noget som helst ?





jeg har intet gjort forkert , og var ikke påvirket. resultatet på prøven kommer om cirka en månede . er der nogle steder jeg kan gå videre med det nu hvor der kommer sort på hvidt at jeg ikke var påvirket ?

det er selvfølgelig 100% i orden at de tjekker , det er deres job , men måden jeg blev svinet til og uden nogen chance for at kunne komme hjem eller noget bare bliver smidt ud på gaden synes jeg ikke man kan være tjent med



ved ikke om det bare er helt ok bare at gøre sådan mod en almindelig person med ren straffeattest som ikke gjorde noget som helst ?

det var sgu ikke en specielt sjov aften for mig, og jeg vil helt sikkert gå videre med det hvis det er noget man kan





synes bare lige jeg havde noget jeg ville ud med smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Politi - Svin ?????
  • #1   8. nov 2008 Skod J-Dag :-s

  • #2   8. nov 2008 det er frihedsberøvelse og krænkelse af din personlighed, men du kan nok ikk gøre ret meget når det er politifolk.

  • #3   8. nov 2008 Skriv en klage til deres overordnede ....
    Det er ikke fair at de tror de er nogle store kanoner der må alt...


  • #4   8. nov 2008 Man må da kunne klage et eller andet sted. Men nok svært at vinde når det er dig mod dem :-S


    Sur oplevelse.


  • #5   8. nov 2008 tror desværre ikke du kan gøre noget når det er politiet :S

  • #6   8. nov 2008 Ja svært at få noget ud af sådan en sag, når det er din påstand mod deres.

    Men ja, helt enig med dig. mega svinsk måde at opføre sig på
    Og meget flot af dig hvis du har holdt en pæn tone hele vejen igennem. jeg havde nok ikke kunne holde min kæft, der var sgu nok smuttet et par skældsord ud + lidt svineri hvis det var mig der var blevet behandlet sådan


  • #7   8. nov 2008 nej det har i sgu nok ret i .


    men om ikke andet kan man vel håbe på en avis vil tage det op eller noget. for det her er sgu noget der har gjort mig så sur at der skal gøres noget ved det .. det er ikke bare noget jeg sådan lige ligger låg på .


  • #8   8. nov 2008 Jeg kunne ikke have snakket pænt til dem hvis de havde kaldt mig det de kaldte dig, jeg var tændt helt af ...
    Men ja de er desværre mange betjente, og de rotter sig jo sammen desværre, og du er 1 mod 5 betjente smiley der er nok ikke det vilde og gøre, men jeg havde bare lavet ballade alligevel, det skal de ikke slippe udenom, og selvom du var en narkoman eller noget, skal de heller ikke kalde dig junkie eller noget !"


  • #9   8. nov 2008 De har ret til at kunne kræve en blodprøve, hvorsomhelst, når somhelst.

  • #10   8. nov 2008 de har jo kammeraer overalt på en politistation, ring med det samme og sig du vil bede om de optagelser der er af dig, inden de sletter det, ved ikke hvor længe de har sådan nogle optagelser.. men skynd dig og få fat i et bevis

  • #11   8. nov 2008 Bjarke -> ja hvis de har mistanke til noget! de går ikke bare en tur igennem byen og peger på en tilfældig gut! "Dig!! du skal lige have taget en blodprøve, bare fordi vi syntes"

    De skal have mistanke til at du er påvirket af stoffer eller alkohol


  • #12   8. nov 2008 Ja men ligefrem tage hans nøgler og jakke og så sparke ham ud.. :-s

    Hvis han ikk har drukket og de ikk kan se på ham han har taget stoffer så burde de la ham kører igen.. Der er trodsalt en læge tilstede..


  • #13   8. nov 2008 systemet er desværre super korrupt. og de holder bare sammen i politiet.
    ser jo gang på gang den ene formand og politiker snyder og bedrager. politiet er ikke meget mere værd.

    Havde indbrud i lastbilen her for et par dage siden, og jeg ringede så til politiet. og ja, selv om jeg så en personbil køre rundt og luske et stykke væk i industri kvarteret, gad de ik engang komme at tjekke det.


  • #14   8. nov 2008 Hvis de har betinget mistanke, må de varetægtsfængsle dig i op til 24 timer, uden at du bliver stillet for en dommer, derefter skal du enten i grundlovsforhør, eller frisættes

  • #15   8. nov 2008 Peder

    Når man ska have taget blodprøve så er det jo fordi der er mistanke.. De gør det jo ikk bare for sjov :-s


  • #16   8. nov 2008 ja men de var også helt oppe og køre politiet i holstebro...

    Jeg var lide ved og blive andholdt bare for at sige Hva så anna pil til en betjent... FUCKING PANSER SVIN



  • #17   8. nov 2008 Undrede mig lidt med det politi i Holstebro.

    Igennem lang tid har de sku eller været fine i Holstebro ingen pis der.

    Ved du noget om hvilke betjente det var ?

    Smid evt en pb med navne ?


  • #18   8. nov 2008 Skarv -> jo men mistanke på baggrund af hvad?
    Hvis han puster ude på stedet og den siger 0,0 og han ellers ikke virker påvirket af andet?

    Så kan de da ikke bare vurdere at han alligevel skal have taget blodprøve. så er det ihvertfald chikane!!


  • #19   8. nov 2008 Det lyder da mere som om at betjentene var på stoffer, sådan som de opførte sig? hehe! smiley

  • #20   8. nov 2008 SELVFØLGELIG må de teste mig . og det er ikke det jeg er sur over


    det er måden at behandle mig på , og at jeg skulle stå der uden nogen ting lige at kunne gøre . skulle jo på arbejde i dag og har over 20 km ......


  • #21   8. nov 2008 MR MMA .

    intet . eneste jeg gjorde var at køre med tågelygter . og JA der var tåget!


  • #22   8. nov 2008 Du har sådan set heller ikke ret til at vide noget som helst, andet end hvad du er sigtet for, og så vente på en dommer inden 24 timer

  • #23   8. nov 2008 Lyder da som noget fucked up politi i har i holstebro???

    Hehe, og så brokker jeg mig over at blive stoppet til rutine tjek 5-10 gange om året her i Århus! det er jo ingenting i forhold til sådan en omgang i Holstebro!

    Tror bare jeg bliver her! smiley


  • #24   8. nov 2008 Velkommen på forsiden!

    Skriv en mail til nogle af de store aviser Ekstra Bladet og sådan nogle, du har vel nogle af betjentenes navne eller noget.

    Skriv til de lokale aviser, som læser breve eller artikler.

    Synes på ingen måde at det kan være rimeligt, men den er nok ikke let at vinde hvis du går videre med det, men gør hvad du kan for at få historien ud til så mange som muligt!

    Hvornår fik du så eller får du så dine ejendele tilbage? Det der lyder jo helt grotesk!


  • #25   8. nov 2008 De første 3 måneder jeg havde kørekort blev jeg stoppet mindst 40 gange i Holstebro.

    Nogen gange op til 3 gange på en aften. Uden at gøre noget som helst. Min bil larmede men det skulle jo ikke være nok til at lave rutinetjek så mange gange.

    Men så gik det stille og roligt af dem igen.


  • #26   8. nov 2008 Skriv en skrevlig klage til politimesteren, får du ikke noget svar fra ham gå til avisen.

  • #27   8. nov 2008 Der kan jo være noget om det med politi reformen og for få betjente på gaden, hvis de har tid til at være 6 mand om at svine dig til og nedgøre dig på det groveste.

  • #28   8. nov 2008 havde det været med havde jeg bar skabt mig total og svinet dem til , sådan noget finder jeg mig ikke i hvis det var mig.

  • #29   8. nov 2008 jeg ville tage op på stationen og klage med det samme og bede om at få udleveret mine ejendele....

    har haft et par "ture" med de betjente i holstebro. og der har aldrig rigtig været noget med dem, heldigvis. men viborg og odense, så snart de har tjekket mig så er jeg næsten sikker på at komme ind og glo... og blive kaldt for alt muligt lort.


  • #30   8. nov 2008 Selvfølgelig kan du klage og det synes jeg også at du skulle.

    Dertil vil jeg sige at de kan godt tilbage holde dig. dog skal du have en sigtelse først og derefter skal du inden 24 timer for en dommer.

    når det så er sagt, så alt hvad du indlevere som nøgler, punge, smukker osv skal du have udleveret samt du skriver under på hvad de fjerner for dig og giver dig igen.

    evt kontakte en advokat...

    Det er utroligt som folk virkelig skifter kararktere når der kommer til at stå politi eller vagt på skulderen de tror fandme de er supermænd hele bundet og er hævet for ret og lov...

    selvfølgelig skal de passe deres arbejde men der ikke grund til at behandle folk som du netop beskriver og du er helt sikkert ikke den første


  • #31   8. nov 2008 sikkert et par betjente der ikke havde fået noget af manden derhjemme i et stykke tid...

    Men det skal jo ikke gå ud over andre, så frem med blokken og smid en klage til politimesteren smiley


  • #32   8. nov 2008 Hvis betjenten mente du var påvirket af stoffer, så kan han til hver en tid anholde dig og få udtaget en blodprøve jf. færdelsslovens paragraf §53,54 og 55.

    Mht. til at de svinede dig til, er det jo selvfølgelig ikke i orden. Inden du går videre med det, så skal du nok lige kigge dig selv i spejlet og være HELT sikker på at du ikke var flabet el. lign. Derefter skriver du en klage til statsadvokaten. Den skal være udførlig med tidspunkter, cpr. nummer, beskrivelse af betjentene. Så Statsadvokaten for Jylland har en chance for at efterforske det.


    Jeg kan godt forstå du ikke får nøglerne udleveret. Se det fra politiets side. Hvis de mener du er påvirket af stoffer, så ville det da være temmelig dumt at give dig nøglerne, så du lige kunne smutte ud og køre bil igen.

    Skulle prøven være negativ, så begærer du selvfølgelig erstatning, hvilket du er berettiget til jr. retsplejelovens §1018, så vidt jeg husker.


  • #33   8. nov 2008 Nu har jeg ikke selv prøvet at blive stoppet og hivet med til en blod prøve

    men mener helt bestemt at de har mulighed for analysere blodet med det samme og give svar på det og du er berettet til at have en bistands avokat med til blod prøven


  • #34   8. nov 2008 I alle aviser osv med det.
    Det er HELT klart de IKKE må beskylde dig for at være junkie prøv du at råbe det til en betjent nede i byen.
    Jeg havde gjordt ALT hvad der stod i min magt for at få gjordt noget ved det det. Hvis ikke politiet skal opføre sig ordenligt hvem fanden skal så?
    Det er bare ned på biblioteket og søge fri proces mod sådan nogen svin. Det der kræver sku mere end en undskyldning.
    Selvfølgelig er det iorden de kontrollere dig men så er det også det.
    Forøvrigt skulle du vel have haft muligheden for at have en advokat tilstede da de sad der med dig?


  • #35   8. nov 2008 De må ikke sige de ting som du siger de har sagt, deres job er at passe på dig når du er i deres varetægt, og kalde dig dvs. ting det må de ikke, du kan evt. lave en skriflig klage til Politimesteren i midt og vestjyllands politi. men du skal nok ikke regne med der sker mere i sagen.

    Mvh jesper


  • #36   8. nov 2008 du skulle ha optaget det på din mobil.. sån nogle svin man..

  • #37   8. nov 2008 Peter M..

    Når du får uniform på så ændre du dig jah, men du burde stadig kunne opføre dig på en måde som er på forlangen i det job du besider det er normalt!. Hvis man ikke kan det så er man ikke egnet til vagt eller politi jobet


  • #38   8. nov 2008 Casper J:

    Det er jo slet ikke muligt da de jo fratager en alle ens ejendele. selv hvis du har en finge ring eller et armbånd på tager de jo det.

    ihvertfald hvis det er detention.


  • #39   8. nov 2008 Jesper

    Det meget muligt at der ikke sker mere i sådan en sag.

    DET ER BARE IKKE GODT NOK.

    Nu er det ikke sket for mig men jeg bruger gerne en døgn i deres varetægt imod at der er en avokat til stede hvis sådan noget her skulle ske for mig.

    netop for at undgå disse situationer... Der efter hånden så svært at komme igennem med en sag imod politiet om deres magt misbrug


  • #40   8. nov 2008 Martin J

    Vil ikke sige de dækker over hinanden, men hos det danske politi er der er meget godt sammenhold ",


  • #41   8. nov 2008 Jesper

    Det er desværre ikke alle som er egnet til at have sådan et job. Sjovt nok er det til tider den lille sky mand som spiller stor i en uniform

    og det hjælper nok ikke når der er mangle på folk i politiet at de grov sortere dem fra som ikke egner sig til jobbet.

    For at være ærlig så tror jeg sku heller ikke jeg egner mig til jobbet men derfor kan jeg godt tale ordentligt til folk af den grund


  • #42   8. nov 2008 Jesper.

    Jeg vil sige de dækker over hinanden.

    Har op til flere eksempler fra tid tilbage hvor de kørte op over torvet i ikast for at kører ind i min lillebror der var 15, han havde kørt fra dem mange gange på knallert, og der har de tænkt at så er det nu, ikke nok med så fik han også lige en lussing af en af dem da de havde løbet efter ham og han ikke kunne løbe mere. Han stoppede op, og fik en lussing lige i fjæsset.

    Han sagde til dem at han ville gå videre med det. De sagde "Gør du bare det, det er jo dig selv der kommer til at betale for sagen alligevel"

    Ikke nok med at han blev kørt ned og fik en på hovedet, så blev han også smidt op på køleren, og i lagt håndjern på meget voldsom vis.

    Han var 15!


  • #43   8. nov 2008 Peter M

    Magt misbrug vil jeg ikke kalde for de er i deres ret at tilbage holde dig hvis de har mistanke om du har taget stoffer og ført et motorkøretøj, men den fremgangs måde synes jeg ikker er iorden, synes du skulle give dem et ring, og sige at måde de talte til dig på synes du ikke var iorden, jeg var mødt op på station idag, og sat hvorfor i taler sådan til jeres anholdt på, når jeg nu ikke havde modsat mig anholdelse eller på nogen måde opført mig dårligt!


  • #44   8. nov 2008 Jesper

    Jeg er sgu næsten tilbøjeligt til at sige du må sku være strisser...

    denne er debat som det efterhånden er endt i, så handler det slet ikke om personen har kørt sprit eller narko eller i hele taget ikke har gjort det.

    men det handler om at politiet ikke behandler en ordentligt og tror de kan tale og opføre sig som de vil når de er politiet varetægt.

    Det er sådan set lige meget om en person så har været provkerne eller ikke så burde de være uddannet til at talke situationer derefter.

    Jeg ville fandme ikke finde mig i at blive kaldt junkie


  • #45   8. nov 2008 Du skal kontakte politimesteren i den politikreds.... direkte...

  • #46   8. nov 2008 Peter M

    grov sortere dem fra som ikke egner sig til jobbet.

    hvis du viste hvordan den sidste samtale er ingen du er færdig med alle prøver finder sted, vi du ikke sige de grov sorter noget! det er nøje udvalgte personer der kommer igennem og selv om du har bestået alle prøver til et 5 tal og klaret samtale og gruppe prøver er du ikke en skid sikret optagelse i politiet, men det har sikket været nogen PG2 er som har hygget sig med dig


  • #47   8. nov 2008 Ekstra bladet!
    De vil næsten helt sikkert købe din historie, og så kan du, ud over hævn over de betjente, som forulempede dig, måske også tjene en lille skilling på historien.
    Er flov over at bo i Holstebro hvis det er sådan vores betjente opfører sig...


  • #48   8. nov 2008 Jesper RS !

    Kender godt din bror claus smiley

    jeg bor på siggårdsvej lige omme bag ved jer smiley


  • #49   8. nov 2008 Peter M

    Enig selv om du så har slået nogen ihjel skal de tale pænt!
    Det er domstolene i dette lands opgave at dømme folk skyldig eller uskyldig ikke politiet!.
    Så nej det skal man ikke finde sig i


  • #50   8. nov 2008 Jesper

    Det ved jeg ikke.
    Har efter hånden mødte så mange indkompente betjente at det har jeg meget svært ved at se dem egnet til jobbet som de opføre sig ude i marken...

    så jeg giver ikke meget for de prøver og kender selv ind som er smuttet lige igennem prøverne og hans synes det var legene let.

    så svært kan det heller ikke være


  • #51   8. nov 2008 Peter M

    Det er ikke svært hvis man kan stave og regne og har en god fysiks form. men vil sige de vælger ikke folk som ikke er egnet til jobet, men giver dig ret mange tror de ejer hele verden når de for en uniform på, og det er jo ikke meningen med det, men vil sige at hvis der var en betjent af højre rang til stede var det nok ikke fundet sted, som regl kun PG2 er som ikke er blevet rettet til .. har en historie til det..


    En fyr fra politiskolen er på vej i skole i hans bil, ved et lyskyds skal han til højre så han drejer, og i samme øjeblik kommer der en cykel som også svinger til højre han giver ikke tegn så eleven køre op på siden og stikket sin politi hat ud for skiltet får du først eftet ca 3 mdr. siger det er politiet du gav ikke tegn... det var så en lære fra skolen, og skal sige dig at han var ved at blive smidt ud for det! så det er ikke den normale holdning i det danske politi at være sådan!


  • #52   8. nov 2008 Men jah, der er mange som ikke opføre sig på den rette måde, men det hjælper med erfaring i faget, om hvordan man takler mennesker bedst

  • #53   8. nov 2008 pansere er generelt bare nogen latterlige forpulede magtliderlige røvhuller..

  • #54   8. nov 2008 Det meget meget muligth at det efter din opfattelse at det kun er PG2 hvad det end står for.
    Men det ses jo jo tydeligt at dem med højre rang er pisse ligeglade med den danske lov især de nok to meste kendte færdelse historier.

    Politi direktørern som kører for strækt, det er driver at hans kæmpe volvo der over skrider hastigheden med over 160 km/t i stedet for at forholde sig til det bruger de mere tid på at lede efter ham som har kørt bagefter og optaget det på sin mobil.

    andet eks.

    Per Larsen blir snuppet med mobilen i hånden, ups er hans kommentar.

    ved godt det ikke relatere til deres dårlig opførelse som emnet går på.

    men det jo ikke så længe siden at der var en person som døde i deres varetægt der over i nord jylland og det var to erfare betjente som ikke gad at hører på ham mere og efter have smadret vinduet i politi bilen blev smidt ud på vejen og ligge.

    og Hans Engell sag hvor betjente tilbyder at dække over ham, men han er mand og siger det behøver i ikke..

    der er talrige eks. på at politiet bruger magt misbrug og ja ikke alle er fejl frie og heller ikke politiet men alligevel så er ringe af dem


  • #55   8. nov 2008 Peter M.

    Vil sige i sagen med ham som dør, taler vi så ikke om ham som bliver holdt i benlås? for den er ikke lovlig at bruge i følge den sag, men den bliver stadig brugt ", så nej ikke alle kan være fejl, nok også mange som er valgte fejl!.

    PG2 er er betjente som har gennemført de første 9 mdr på skolen og skal 18 mdr på en station, dvs den føste tid på gaden som betjent!


  • #56   8. nov 2008 B4NDIT ™

    Sikke en udtagelse men vil gerne se at DK unden politi!..


  • #57   8. nov 2008 jesper

    Jo det er vidst rigtigt nok at det er var noget med benlås, hvis det er ulovligt at bruge den metode og den så den idag stadig blir anvendt så er det helt klart magt misbrug.

    det er ikke min opfattelse at det PG2 som du omtaler.
    De Plejer bare være udvidne om ret og regler og som kluger rundt i det men sådan er det vel meget alt i starten det skal lige finde den rigtige plads i hovedet så det hele giver mening.

    Nej synes faktisk mest det som er lige ved at være færdige med uddannelse som politi betjent og så dem der har været der nogle år.

    men man jo bare se station 2 så det ikke alt de for klippet fra, kan man bare hører hvordan de taler og behandler folk så er der nogle smutter engang i mellem


  • #58   8. nov 2008 Bumm Bumm

    Kan godt forstå dig og sider og trækker på smile båndet over at de en betjent med en rat lås i hovedet

    men igen så det jo ikke måde at løse det på og igen så hører man politiet igen ikke håndtere en sitiuation optimalt


  • #59   8. nov 2008 Bumm Bumm

    Så nogen som dig er med til at gøre politi folk som de er! sikke en flot håndtering af den verbale sag!


  • #60   8. nov 2008 Jeg SYNES de er en flok røvhulelr (NOGEN af dem)

    Jeg har været ude for det mange gange hvor jeg bliver stoppet de kommer helt stiller rolig hen til mig spørg om kørekort når de slår mig op hør de at jeg har vold mod tjeneste mænd i funktion på straffeaftesten så er de ikke så søde lige pludselig mere så kommer de råbne skrigene tilbage hiver mig ud af bilen tjekker alt i bilen lige fra under motor hjelmen til undervognen.

    ville lige under strege grunden til jeg har vold mod tjeneste mand på straffe aftesten er at politi manden ikke kunne finde ud af at snakke pænt til min mor da jeg på et tidspunkt blev stoppet med hende i bilen.og de begyndte og råbe af hende fordi hun ikke ved så meget om lovet og sagde "han har ikke gjord nået hvor stopper i ham" så begyndte han at råbe fik han lige en ratlås i hoved og et par kædeslag og nogen spark.


  • #61   8. nov 2008 Peter M

    Men jah det kunne gøres meget meget bedre end det bliver gjort idag, men når politiet får 300 flere betjente næste år så hjælper det nok lidt på deres stress symptomer ! ",


  • #62   8. nov 2008 Det kan godt vøre at nogen kan side og høre på en fremmed mand sider og råber af ens mor uden grund og kalder hende "spade, dum som en dør" jeg ville sku aldrig nogen sinde i mit liv holde min kæft og sige "UNDSKYLD MESTER GIDER DU LIGE OG SNAK PÆNT TI LMIN MOR" han skal sku bar have ne omgang så han kan lære det.

  • #63   8. nov 2008 Jepser

    Det sku ikke rigitg.

    vi kan godt blive enig om at det ikke er den bestemste måde han løste problemet på...

    men at han er med til at forme politiet til det blir og så opføre sig dårligt og u passende over forandre og direkte forkert.

    det gør at de vil blive mere strikkes i deres måde og tale på under starten til folk blir stoppet og de har fundet ud af at personen er stille og rolig men at de skulle blive voldelig og svine andre til pga sådan noget som bumm bumm har skrevet er jo direkte forkert


  • #64   8. nov 2008 snakker altid pænt til dem fordi mange af dem er flink, de snakker altid pænt til mig men lige så snart de slår mig op så snakker de ikke pænt mere så skal de lige spille nogen hårde bannaner som de tror de er.



  • #65   8. nov 2008 Jepser

    Man må håbe du har ret.
    Jeg er desværre bare tilbøjlig til at ændre ikke noget og frygter der blir værre.

    men kun tiden kan vise det.

    Bumm Bumm

    er helt enig ville skulle heller ikke bare side passivt og se nogle svine min mor til eller andre for den sags skyld.
    men på den anden side ville jeg heller ikke tyde til vold. Men har fuld forståelse over for din handling så ikke noget ondt ord fra mig der.



  • #66   8. nov 2008 Der er et eksempel mere på at politiet ikke kan finde ud af færsels reglerene..
    På et tidspunkt blev en fodgænger kørt ned af en politibil der kørte 90km/t i byen, der var hverken alarm eller udrykning..
    Den var MEGET svær at sluge for dem, deres forklaring kom "desværre" ud til offentligheden "de skulle hjem til kaffe" UPS siger man så..
    Dog vil jeg også samtidig rose alle de betjente som KAN finde ud af at tage der job seriøst og er yderst proffesionelle, der er mange dygtige betjente og det er dybt uheldigt at der findes individer inden for politiet der er så inkompetente og ligeglade med den enkelte dansker.. Og jeg vil enda påstå at man ikke kan skylde skylden på reformen, dog er den ikke skide heldig og virker ikke pisse godt, men den skal man sku ikke læne sig op af for at bortforklare en masse.. Hvis de har stress af det, så skulle de måske finde et andet job, eller melde sig syge.. Hvordan skal politikerne ellers for øjenne op for at deres reform ikke virker og samtidig er med til at gøre en masse af de ellers dygtige betjente syge??

    Men for at holde mig til det originale spørgsmål, så syntes jeg du skal gøre alt hvad du kan for at følge sagen helt ud.. Jo mere der kommer på bordet jo bedre vil det gå op for sådane individer at det måske ikke er sådan man skal opføre sig!


  • #67   8. nov 2008 Peter M: Tak min ven smiley


  • #68   8. nov 2008 Michael O

    det er så sandt som det er sagt. men det tilfælde du omtaler og vi andre har skrevet lidt om var før reformen kom.
    og ja den har da ikke lige frem gjort det bedre i det danske samfund..

    Jeg står selv udforstående over hvordan man i sin vildste fantasi kan få sig selv til at lave trafik kontroller 2 uger når folk render rundt og skyder på hinanden i København.
    Synes det er helt væk hen i vejret

    Men Du så sandelig ret dem som udfører et perfekt stykke arbejde skal selvfølgelig have ros for det


  • #69   8. nov 2008 Ja, det undrer mig sku også.. Det er helt udenfor min forstand at de har valgt at sætte ind på helt andre områder end lige netop der hvor der er brug for det..
    Et eks. er fra igår, der var striben i Esbjerg godt dækket op af en civil bil og en alm. patrulje vogn, jeg ville jo mene at det havde været bedre de havde patruljeret inde i byen på j-dag og ikke nede ved os smiley
    Jo vi kan da godt træde på gassen, men der er sku ingen juleøl til stede eller fulde menesker..


  • #70   8. nov 2008 Nej det ikke lige nemt og gøre sig klog på hvad de mener er mest vigtig at bruge tiden på...

    men tror det har noget at gører med at de skal skrabe et hvis antal kroner sammen i bøder fra de danske bilister...
    ellers koster der jo ikke længere 180% i registerings afgift men 500

    for det nemlig så billigt og være bil ejer i danmark


  • #71   8. nov 2008 hehe, ja.. ihvertfald at købe dem smiley siger de smiley

  • #72   8. nov 2008 det er helt vanvigt

Kommentér på:
Politi - Svin ?????

Annonce