{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
754 visninger | Oprettet:

Salgs annonce! LAV KM {{forumTopicSubject}}

hvorfor skriver folk at den ikke har kørt meget!!!! som feks en 98 bil har kørt 138.xxxkm dvs den er 11 år gammel og har ca kørt 12500km om året,, det jo almindeligt men hvorfor skriver folk så som Feks BEMÆRK LAV KM ved deres annonce er der fordi at de tror den sælger bedre ?

nu ikke for at være næsvis eller noget men min E30 den er 22år gammel og den har kørt 11.500km om året hvad skal jeg så skrive der??? BEMÆRK MEGET LAVT KM fordi den har kørt de der 11.500km om året???

jae bare for kedsomheds skyld...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Salgs annonce! LAV KM
  • #1   13. jan 2009 Lav Km, det er da lav i forhold til hva bilerne oprindligt har kørt kan man sige..

  • #3   13. jan 2009 Tror du skal kigge i forhold til andre hvad de har kørt

  • #4   13. jan 2009 Må jeg så skrive lav km?

  • #5   13. jan 2009 Min golf er 18 år gammel, har kørt 67.000 km.. ???

  • #6   13. jan 2009 slap da af man, er der kun bonderøve tilbage i det her galleri?

    Folk tror jo en bil der har kørt 100000 er bedre end en med dobbelt så mange km..

    så det du skal gøre at pille det km ur ud, tage en skuretrækker og pille det fra hinanden. Med en flad skuretrækker sætter du så den kmstand som du gerne vil have, fx 80000 km. Så sørger du lige for at syn og servicebog får de samme km tal og wupti du må skrive

    LAV KILOMETER TAL

    det eneste du ikke må skrive er at det er originalt da du så lyver, held og lykke med det.

    (har du digital instrument er vejen en anden og du skal komme og besøge mig og for en plovmand får du ændret dit speedometer til hvad som helst)


  • #8   13. jan 2009 TASS .

    Misundelse er en grim ting.. hvis du har mere at kommentere om min annonce, så skriv pb !


  • #9   13. jan 2009 [eJob] Turbo ! ! - Du startede selv! Hvis du ikke vil have vi kommenterer din annonce eller det du har skrevet i den kan du jo lade være med at blande dig. Men 15 min tomgang om morgenen er ikke godt. Det giver en forkert opvarmning af motoren samt giver kondens i olien. Kør du hellere en tur på 15 minutter i omveje og så har du en varm bil. Jeg har 15 minutter på arbejde i bil og der når min bil lige at blive varm på de sidste 1-2 km

  • #10   13. jan 2009 hva faen ... min swiffer er fra 95 og har rundet 26.000. +1runde

Kommentér på:
Salgs annonce! LAV KM

Annonce