{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.168 visninger | Oprettet:

Thomas J
Thomas J
Tilmeldt:
6. mar 2008
Følger: 1 Emner: 39 Svar: 147

Rar mekaniker i København :) {{forumTopicSubject}}

Jeg har prøvet at spørge et andet sted, men tænkte at I herinde plejer at vide så meget smiley

Jeg leder efter en mekaniker med værksted i København, helst enten Nørrebro, Nordvest, Brønshøj, Vanløse, Herlev eller Glostrup. Det skal være en som har god forstand på Toyota'er (min er en Avensis fra '98) og en som er til "at tale med" mht. regningerne, altså en hvor man får en ordentlig service uden at blive rippet.
Pt. har jeg dunkelyde fra rattet som skal kigges på (formentlig smørelse i nederste ratkrans), samt bremser der vist er ved at være lidt slidte.
Jeg mangler en fast mekaniker, som også kan udføre service og den slags, når tiden kommer, håber nogen kan hjælpe smiley
Så slipper I også for mine gør-det-selv-spørgsmål smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rar mekaniker i København :)
  • #1   25. jan 2009 Hør på toyotaxtreme.dk der er nok en der mangler lidt lommepenge derinde ;0)

  • #2   25. jan 2009 Ak auto i rødovre. pisse dygtige og rigtig rimelige med priserne.. alle mine biler er lavet der

  • Thomas J
    Thomas J Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 39 Svar: 147
    #3   25. jan 2009 Toyotaextreme var det andet sted jeg spurgte og jeg fik da også et par bud, men det ville være rart at have lidt at vælge imellem.
    Jeg bliver nervøs hver gang et værksted ser stort og fint ud, fordi jeg er vant til at komme et lidt mere "normalt" sted, hvor der ikke er ret meget andet, end selve værkstedet.
    Og tak for næste værksted som nu er skrevet på min liste over dem jeg skal se nærmere på smiley


Kommentér på:
Rar mekaniker i København :)

Annonce