{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor er alle GTI'erne ?
  • #1   23. feb 2009 en Corolla GSI kunne ikke bruges eller hva smiley

  • #2   23. feb 2009 Jeg må indrømme at jeg bedre han lide udsenet på den GTI'eren smiley

  • #3   23. feb 2009 Hvor er den sådan en..? udstyr og ikke mindst.. trækker den..? smiley

  • #4   23. feb 2009 er corolla lavet i gti mener da kun det er 1,6 gsi

  • Peter
    Peter Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 226
    #5   23. feb 2009 mener da der er en tilsalg her inde, den står dog til 30.000 kr. hvilke jo må siges at værre lidt dyrt.

  • #6   23. feb 2009 ja der er de i modellen AE92.. jeg har skrevet til ham der har en tilsalg smiley

  • #7   23. feb 2009 jeg har en nissan almera gti,, kig min profil for info

  • #8   23. feb 2009 Ja der er lavet en Corolla GTI . Tjek evt min . Det er en original GTI . Foreskellen mellem en GSI og GTI er at en GSI har en 105 hk motor og en GTI har som regel en 124 hk (4age) !

  • #9   23. feb 2009 Peter L: Synes faktisk ikke det er specielt dyrt for den, for hvis den er som det fremgår på billederne er den sgu fin og det er næsten umuligt at opstøbe en fin GTI længere !

  • #10   24. feb 2009 30k vil altid være for dyrt for en bil på omkring 20 år.. specielt når man ved den har fået tæsk i mindst 10 år smiley selv om motor er virkelig god smiley

  • #11   24. feb 2009 Kan jeg ikke helt gi dig ret i Hergeir V . For det første ved du jo reelt set ikke om den nogensinde har fået tæv, og hvis bilen er i rigtig god stand, og det er en attraktiv bil kan jeg ikke se andet end at prisen er rimlig . Kan sagtens forstå det du skriver da jeg næsten ud fra din profil kan se at det overhovedet ikke er en bil der tiltaler dig ! Så for dig vil den altid være nul værd smiley
    Ville hvert fald være meget ked af at skulle sælge min GTI for 30.000 kr !


  • #12   24. feb 2009 nåh den tiltaler mig ikke? nu skal du ikke spille smart og "analysere"

    jeg har selv haft en Corolla GTi og det er nok en af de bedste biler man kan få, men at den skal koste 30k er bare en myte som folk hopper på. sådan en gammel GTi'er er ikke 30k værd uden du står med kvitteringer på at alt rust er lavet og alle andre sliddele er skidtet inden for det sidste år.

    det er vrøvl at folk årøver på at påstå at en 20 år gammel GTi'er er værd så mange penge.. og jo.. det er næsten 90% sikkert at den har fået sin del af høvl gennem tiden. hvilket i den høje alder er forskellen på om motor kører 500.000 uden problemer eller står af alerede ved 350.000 km


  • #13   24. feb 2009 Jeg prøver overhovedet ikke på at spille smart, og vil da gerne undskylde at jeg måske skød lidt forkert hvad angår om sådan en bil tiltaler dig .
    Det jeg gør er at gi min mening til kende . Det er jo meget individuelt om man finder en bil der er 20 år gammel 30.000 kr værd .
    Det kan jo være en importbil som har gået forholdsvis få KM og som er helt uden rust . Så behøver man jo hvert fald ikke ha en kvitering på at der er lavet rust .
    Samt at man kan jo vurdere ud fra bilens stand om det er en som er blevet mishandlet, eller behandlet med omtanke ?
    Jeg er da også helt sikker på at der sikkert er nogle ældre GTI biler som er sminket lig.
    Men er det sådan en bil man vil ha' og ikke andet . Synes jeg hvert fald ikke det er meget at gi 30.000 kr for den, hvis så standen på den er rigtig fin smiley


  • #14   24. feb 2009 we will agree to disagree, du må jo gerne synes at de er så mange penge værd, realiteten er så en anden.

    selfølgelig har unik-hed og efterspørgsel altid et positivt opsving i prisen smiley


Kommentér på:
Hvor er alle GTI'erne ?

Annonce