{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
471 visninger | Oprettet:

Alufælge {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der kender til noget der kan tage bremse støv af alu fælge. Jeg kender til fælge rens men det kan ikke tage det. jeg har prøvet alaska fælge rens, og noget i dåse, men uden held.....jeg har også prøvet med renset benzin, jeg tør ikke med fortynder og acetone........

Nogen der kender noget der kan bruges.....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alufælge
  • #1   19. dec 2003 Det er lige som om at det sider fast i fælgen, det er ikke til at tage af med en første eller fælge rens......

    De er ikke malet så jeg prøver med lidt acetone.....


  • #2   19. dec 2003 hej er er et kanon tip...........find et sted de vasker lastbiler,, der spør du efter noget godt alu rens- de bruger noget som er noget stærkere end det du kan købe i handelen, bruges til at ta fedt af den plade der sidder bag førerhuset, det er noget skrapt noget så på med handdsker og lad det ikke sidde for længe ( eget ansvar) men det virker med garanti, tro mig

  • #3   20. dec 2003 Netop JAN! Det plejer jeg også at bruge. DTL i padborg har noget der tager ALT af!

    Men pas på med det. Sidder det for længe så tager det virkelig ALT!

    OG HUSK AT FORTYNDE DET! I ren form er det stærkere end acetone og fortynder. Det ætser som bare fanden. Men en opløsning 1:3 er virkelig god. Det tager bremsestøv af lastbilfælge som ingenting! man kan bare hælde det ud over fælgen og så render støvet selv af.


  • #4   20. dec 2003 det er nemlig rigtig, gjorde min dørkplade ren med det. lod det sidde længe og måtte bruge en børste for at få det af igen men fuck det blev som nyt,,,,,pynter altsammen men ikke på lakken det er væk hvis det kommer på der

  • #5   20. dec 2003 jeg bruger det altid på fælgene på den blomsterbil jeg kører. De fælge er lakeret sølv, og ham der kører bilen normalt bremser skrækkelig meget. så de er godt støvede og det er brændt godt fast. Men hæld det der kram ud over og så render det væk af sig selv.

  • #6   20. dec 2003 ja MAN s motorbremse er jo ikke de bedste ha ha skal nok være ordentlig nu

  • #7   20. dec 2003 JAN....... den virker mere end godt. Den kan få hjulene til at blokere i fugtigt og glat føre.

Kommentér på:
Alufælge

Annonce