{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ang de nye afgifter
  • #1   18. mar 2009 http://borsen.dk/politik/nyhed/153555/newsfeeds_rss/

    Hurra de gule biler er reddet!!


  • #2   18. mar 2009 og hvad jeg kan læse i den artikkel - så er jeg sådan set ude og skide .. :S

  • #3   18. mar 2009 du skal staigvækk betale misundelses afgift, det er kun fra 98 og bagud der slipper for det..

  • #4   18. mar 2009 der står at de ændringer der var sat til at komme i løbet af de 2 næste år, er aflyst, og misundelsesafgiften og ejerafgiften fortsætter uændret. Så der sker ikke noget...

  • #5   18. mar 2009 okay - men det betaler jeg jo stadig væk - stiger den så?? eller er det bare den sammen som før??

  • #6   18. mar 2009 oaky .. tak for det.. så kan jeg ånde lettet op igen .. smiley er sku lidt svært nok at få det til at løbe rundt i forvejen på elevløn smiley

  • #7   18. mar 2009 Det er total latterligt. Nu kommer alle de gamle biler alligevel ikke af vejen. Synes det var et godt tiltag at der kom større afgift på gamle gulplade biler.

    Og så trækker de i land.. smiley


  • #8   18. mar 2009 syntes det tåbeligt de droppede den afgift ide... og i stedet trumfede mediieskatten igennem ... betyder færre gider arbejde hjemme og flere kommer ud og køre... i stedet for omvvendt... TAK LA

  • #9   18. mar 2009 syntes det er kanon de har trukket i land så vi kan beholde vores legetøj:-)


  • #10   18. mar 2009 Typisk Socialdemokraterne at brokke sig, uden at komme med en løsning på problemet.. ..

    "Men oppositionen raser over resultatet, der vil få danskere til at køre videre rundt i de omkring 600.000 mere forurenende gamle biler på gule plader i stedet for at skifte til nye og mere miljøvenlige modeller."

    Der er jo nok en grund til at folk kører i noget gammelt lort. Det er sgu da fordi at afgifterne i Danmark er så uretfærdigt høje.. Det hænger jo overhovedet ikke sammen. Hvis de vil ha' danskerne til at skifte bil, så må de jo få styr på hvordan...


  • #11   18. mar 2009 KLARSEN .


    flot udtalelse... og hvordan definerer du så en miljøvenlig bil...??? Der ligger jo en undersøgelse der beviser at en jeep med en v8´er er mere miljøvenlig end en toyota prius hvis du tager udgangspunkt i bilens levetid, fra produktion af de første komponenter til bilen ophugges... så skal en prius altså beskattes med 300%, og jeepen være afgiftsfri, ikke....men det var nok ikke sådan du tænkte går jeg ud fra...

    Nicolai Z
    også flot udtalelse...hvad skal alle de mennesker så gøre der står med en bil der er usælgelig, som de feks lige har givet 60-70.000 for...??? eller hvad med dem der har sådan en gammel bil, men simpelthen ikke har råd til at skifte til en ny...??? de kan tage bussen, tænker du måske...ja det er sandt, men busforbindelserne på landet feks er jo utrolig ringe, hvis de i det hele taget er der... at lave noget med tilbagevirkende kraft er da det mest vanvittige man kan gøre...ville svare til du gik i brugsen i dag og købte en liter mælk, og så om en uge fik du en regning fordi mælken var steget med tilbagevirkende kraft..


  • #12   18. mar 2009 KLARSEN .

    haha, fangede nok ikke ironien, nej...doh...
    men dit sidste indlæg kunne jeg ikke have skrevet bedre selv... smiley


  • #13   18. mar 2009 I kan jo sende dette tudefjæs en mail:

    http://www.stem-morten.dk/?id=86056

    Forklarede ham pænt at eneste vinder ved forslaget var statskassen, da min mors reaktion på afgifterne var at skifte hendes G2 GTD på gule plader, ud med en G2 GTD på hvide plader.

    Eneste der virker: Væk med afgifterne på de biler I gerne vil have vi køber! - Det eneste der holder MIG væk fra en miljøvenlig bil er prisen. Ikke fordi jeg ikke VIL give pengene, men fordi jeg ikke har dem.


Kommentér på:
ang de nye afgifter

Annonce