{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
758 visninger | Oprettet:

hjælp ang udstødning!.. {{forumTopicSubject}}

hej med jer,har brug fo rjeres hjælp!... skal til og lave det 310hk kit på bilen,men er i tvivl om udstødning.. hva syntes i jeg skulle vælge,en rustfri gennemstrøms pot,eller en one two pipe?.. larmer en gennemstrøms ik ad helveds til,og får man ik lidt mere ud af one two pipe,mener larmer ik ligeså meget og samtidig har en fed lyd?.... håber i kan hjælpe,skriv kun hvis i har erfaring!... hey


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp ang udstødning!..
  • #1   20. jun 2005 Synes 1-2pipe brummer for meget - men det er så smag og behag smiley

  • #2   20. jun 2005 okay,hva syntes du så man kunne vælge?...


  • #3   20. jun 2005 Hvis du vil have alle de heste skal du have lavet 3" hele vejen og så evt med en HKS bagpotte
    Min kammi have en A3 med 300hk og det var denne opsætning RH anbefaldte...

    lige som du skal have anden kobling også.. evt en sachs...


  • #4   20. jun 2005 Ps da det er en turbo så larmer den jo slet slet ikke lige så meget som en suge motor... så du kan sagtens montere gennemstrøms potte som HKSén uden det larmere mere... det hvæser bare mere

  • #5   20. jun 2005 okay tak kristian!.... men one two pipe er vel god nok?... der ville da vel ik ske noget hvis det blev 3",den skal jo nok komme ud med udstødnings gassen ik?...

  • #6   20. jun 2005 michael a
    gemmenstrømnings potter er til turbomotore da der er så lidt modstand som muligt og i så stor dimention som muligt.
    catback udstødninger ( onetwo pipe, remus osv.) levere modtryk til suge motorer her gælder det om at finde den rigtige op sætning. feks en 2 lites motor med lette modifikationer er det bedst med en 2" udstødning med catback. 2 en halv " ville være dårligere da det er for stor gennemstrømning dårliger moment og optræk. har du til gengæld en mellem tunet 2 liters motor uden tryk ville 2 enhalv " være bedre


  • #7   20. jun 2005 puhhaaaa en opsang ;O) det du mener,er det at det skal være en gennestrøms bagpotte og er okay med 2 1/2" ikk?.. skulle os stå 2 1/2" istedet for 3" ovenover..sorry..

  • #8   20. jun 2005 I hovde træk kan man sige at 2,5" er nok til 250hk og så 3" nok til 300hk.. det er i hovdetræk... men det kræver igen at du har en 400cells kat også ellers kan du godt glemme det hele igen...
    Der er rigtigt mange ting der skal tages med og det er bedstemt ikke billigt... den kobling som min ven har i koster 10kilo plus moms plus det ville nok være godt at skifte din gearkasse ud med en fra en TDI.. lige som trækaksler og motor ophæng... Da det hele skal kunne holde til det store moment den for


  • #9   21. jun 2005 Du skal have 3" og min. 3 gennemstrømningspotter.. Din turbo tar ikke så meget lyd som en org, da den er noget størrere.. Jeg kan lave det for dig, fra turbo og bagud i rustfri 3".. Ring eller send en mail for mere info..

Kommentér på:
hjælp ang udstødning!..

Annonce