{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny Suzuki Swift
  • #1   30. apr 2009 Det kan ikke betale sig at købe en 1,5'er. Du får kun 10 HK mere, og det kan SLET ikke mærkes (har prøvet begge hos en kammerat der er Suzuki forhandler) og det ekstra moment som 1,5'eren har kan kun mærkes meget svagt. Desuden er 1,5'eren så vidt jeg ved ikke lavet i Japan, som 1,3'eren er, og derfor skulle samlekvaliteten være lidt ringere. Om det passer ved jeg ikke, men det siger de selv.

  • #2   30. apr 2009 Desuden bliver mange 1,3'ere rullet til omkring 100 HK, også da FDM testede den, og det var dem der startede med at sige at 1,3'eren på alle måder er bedste køb.

  • #4   30. apr 2009 Sjovt som spørgsmålet om motoren bare er forskeligt hver gang.

    i siger for det meste at man for mest ud af 1,5 og at 1,3 er død.
    kan i bestemme jer?


  • #5   30. apr 2009 hold dig fra sådan en balje, det er da bare den mest ringe og langsomme bil som er set længe.. dem kommer der til at stå mange af om nogen år..

  • #6   30. apr 2009 ved godt jeg ikke har nogen ny flot bil, men tror min gamle gtd´er, er mere pålidelig, samt meget hurtigere..

  • #7   30. apr 2009 Har haft en 1,3'er og den kørte udemærket.... ikke verdens hurtigste bil, men er god i byen. Er også rimelig økonomisk at køre i.

    Der er jo 2 udstyrsmodeller, GL-J og GL-A.
    GL-J= made in Japan
    GL-A= er vist lavet i Ungarn

    Forskellen på de 2 er placering på antennen, farven på pyntelister inde i bilen og farven på lyset i instrumenteringen.


  • #8   30. apr 2009 køb den nye Honda Jazz ....

  • #9   30. apr 2009 Min gamle Charade 1,3 EFI spiste dem begge smiley

  • #10   30. apr 2009 MIn søster har en Diesell Swift, 2008 modellen. Den kører ganske fint, klarer langture uden problemer, og har et okay udstyrsniveau. Jeg tror ikke du går galt i byen ved at købe sådan en bil Det er en meget populær bil i DK, og hvis du skulle blive træt af den, er det let at sælge den igen.
    Bare lad være med at putte dioder alle vegne, kæmpe huller i hattehylden og gennemstrømspotter. Så har du en velkørende bil som du også let kan komme af med igen.
    Der findes ihvertfald langt værre køb på markedet idag, både brugt og nyt.


  • #12   1. maj 2009 Der er for mange af dem allerede nu, og når man så vil sælge den, ryger den langt langt ned i pris.

    Det er en corolla om igen, hvis man tænker på gensalgsværdi kontra nypris.


    Og så virker den bare kanon plastic-agtig.

    Dørbeklædningen knirker og gir sig mere end i min daihatsu.

    Og sæderne er da bare elendige.. Man sidder hårdt og ukomfortabelt. De bedste sæder jeg til dato har siddet i var nogle i en gammel mazda 626 GLX. Sådn nogle store blæde velour-sæder.. Dem får man sgu ik længere..

    Bilen er sikkert fin nu, men køb kun hvis du kan sælge den inden for 2 år med minimalt tab.


Kommentér på:
Ny Suzuki Swift

Annonce