{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
778 visninger | Oprettet:

Hjælp til salgs og bytte pris.. {{forumTopicSubject}}

Jeg har lagt mærke til i nogle salgs annoncer er selvfølgelig en salgspris på feks 30.000kr og en byttepris på feks 35.000kr (se link)

Hva er det nu for noget?

Hvorfor gør man det?

Hvis jeg sælger noget så er der kun en salgspris og ik andet, det der med byttepris syns jeg er noget mærkelig noget...

http://www.bilgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=770576


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til salgs og bytte pris..
  • #1   18. maj 2009 Jeg synes det er ok...det er som Jesper siger et udtryk for at de helst vil sælge bilen kontant

  • #2   18. maj 2009 Det der er jo en latterlig annonce, hvis jeg forstår den rigtigt.

    Han vil have 30.000 i ren handel, men hvis han skal tage noget i bytte skal han have 35.000. Dvs. at hvis han bytter får han 5k mere plus en bil.

    Ellers vil jeg mene at de 35.000 er hvad han vil give oveni ved bytte med anden.


  • #3   18. maj 2009 Ham her vil så ikke give penge oveni en byttehandel.
    Håber han brænder inde med den, til han har lært at lave en ordentlig annonce smiley


  • #4   18. maj 2009 Der er nogle der misforstår konceptet og tror at deres bil bliver mere værd hvis de skal bytte den. Det hænger dog sammen på den måde at man har fastsat en ønsket værdi for sin bil. Det er den pris man bytter til også. Bilen kan så være billigere i ren handel, fordi det kan være svært, især i disse tider, at sælge en bil.
    At der så er nogle der misforstår det og vender den om og tror deres bil bliver mere værd fordi den skal byttes, er bare lidt komisk og skaber en mærkelig ubalance på markedet her på bg.


  • #5   18. maj 2009 der er nok også en anden ting i det... nu har jeg ikke min egen til salg, men jeg kunne godt finde på at bruge en højere byttepris ene og alene af den grund at 90% af bilerne herinde står for højt i pris... dvs hvis man skal bytte med en og man har sat en fair pris på sin egen så får man den er "jamen du kan jo se hvad min står til i annoncen" og så er det langt fra en fair handel man har gang i der

Kommentér på:
Hjælp til salgs og bytte pris..

Annonce