{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.021 visninger | Oprettet:

Audi 100 C4 til 18 årig {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle BG'er smiley

Jeg kigger på nogle Audi 100'er (C4 modellen).
Jeg ser på hhv. en 2,3'er (5 cylinder - benzin) og 2,5'er (5 cylinder – turbo diesel)

Er der noget jeg skal være særlig opmærksom på ved disse to varianter og har i nogle erfaringer med denne bil vil jeg med glæde høre fra jer!

Grunden til jeg spørger herinde er at folk har forskellige meninger samt erfaringer og dermed ville jeg måske få en god ”opfattelse” af hvad jeg skal ”passe på med”/være opmærksom på..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Audi 100 C4 til 18 årig
  • #1   23. maj 2009 Hvorfor tror du jeg ville blive gladest for benzin udgaven? smiley

  • #2   23. maj 2009 Og tjek undervognen, bøsninger er svage i dem. Om det er Quattro eller ej. Men som Chris H skriver så tag en benziner.

  • #3   23. maj 2009 Fordi en Diesel kan ende med at blive dyre at reparere hvis der sker noget i motoren i forhold til en Benz. Har jeg hvertfald altid hørt. smiley

  • #4   23. maj 2009 har selv audi 100 2.3 og det er en rigtig lækker bil den køre bare og selv efter 18 år og over 400000 km på vejen så bliver den bare ved og det kan ikke mærkes og stort set ingen rust... Det er ikke en sportsvogn, men stabil og ligger rigtig godt på vejen... Et godt køb...!

  • #5   23. maj 2009 Har selv haft audi 100 2.2 - 2.3 og 2.5 TD, var mest glad for 2.2, men nok fordi den var pænest og med alt hvad der var i udstyr.

    Det eneste problem jeg sådan set har haft med dem var at varmekassen skulle skiftem på alle 3.


    Men kik dem igennem ligesom man vil gøre ved alle andre biler man skal til at købe, men som Ole J siger, er det ikke en sportsvogn.


Kommentér på:
Audi 100 C4 til 18 årig

Annonce