{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  swift anlæg
  • #1   10. jun 2009 aaah, der burde da være muligheder nok... trods alt smiley Jeg skal snart igang med C1'eren. Der kan man snakke om at der ikke er plads smiley

    Men god fornøjelse med det... hvad tænker du på, og hvad skal du have? Er det udskiftning af det org og vil du have sub osv?

    J


  • #2   10. jun 2009 Der er da fin plads i swiften, har da lagt et rimeligt godt et i min! Det er 6,5" i dørene, såvel foran som bagi, gælder også for 3 dørs(naturligvis minus dørene lol, men stadig 6,5").
    Forstærkeren kan evt. lægges under sæderne, eller som jeg selv har gjort, lav en box og brug den forsænknign der er i bagagerummet!


  • #3   12. jun 2009 jimmy ,,

    jah okay der er ik meget plads i en c1 det må jeg gide dig rat i ;),,
    men lige nu har jeg udskifet std dør højtaller og har 1 sub i den men syndes bare ikke det er nok endnu vil gerne have det vildre,, men det er lige det med at finde ud af med at lave det ordneligt :),

    The ramster,,

    mine 2 forstærker ligger under forsædet nu fik nemlig suzukie til at trække ledlingerne til det ,, men ska have smidt dem om bag i ,, men måske køber jeg 2 nye magen til forstærker så det er pæner og så 2 nye sub der til så det hele matcher smiley


Kommentér på:
swift anlæg

Annonce