{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.379 visninger | Oprettet:

bøde fra politiet. {{forumTopicSubject}}


har fået en bøde idag torsdag, for mine forreste tonede sideruder. og det jo selvføli min egen skylde .... men hvor længe har jeg så til at fjerne det inden de kan give mig en ny bøde ? ....

altsår hvis jeg nu f.eks for stoppet igen imorgen og jeg ikke lige har fået det pillet af.. =?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bøde fra politiet.
  • #1   11. jun 2009 Så får du en bøde mere smiley

  • #2   11. jun 2009 Det skal pilles af med det samme - og bliver du stoppet imorgen, får du også en bøde for det.

  • #3   11. jun 2009 Du kan få alle de bøder det skal være, for bilen er ulovlig hver gang de stopper dig.......

  • #4   11. jun 2009 Sprugte faktisk om nogen lignende i forbindelse med at køre ud og ind til DHB, og der sagde den flinke politimand ,at man i teorien godt kunne få flere bøder for den samme ting, samme dag. Men han sagde så, at hvis man viste bøden, så ville der ikke ske noget. Men hvis du bliver stoppet igen imorgen vil du højstsandsynlig få en bøde mere.

  • #5   11. jun 2009
    det jo vel så også rimligt nok, for bilen er jo ulovlig, men det ser jo bare godt ud (O:

    men må håbe det så er en flink politi mand der stopper mig hvis det nu sker...


  • #6   11. jun 2009 Fik fartbøde imorges. Så nu kan jeg fyre den helt af hele dagen, for nu har jeg altså betalt for det...

  • #7   11. jun 2009 Hvis jeg var dig ville jeg betale bøden og så bare beholde den toning. Du skal jo være glad for at du ikke blev kaldt til syn eller fik lov at pille det af på stedet.

  • #8   11. jun 2009 Har brækket mig i en taxa. Chaufføren fik sine 500 kroner. Så nu kan jeg fortsætte med at knække mig hele vejen hjem i hans taxa, for nu har han fået sine penge. Og jeg går ud, brækker jeg mig også ind i hans motor. Skal have noget for mine penge............

  • #9   11. jun 2009 Fik du virkelig lov at kører videre uden at ødelægge filmen? Og uden at blive kaldt til syn?

    Jeg er blevet stoppet 2 gange med film i de forreste ruder og begge gange har jeg fået valget mellem at pille det ud på stedet og slippe med en bøde på 500kr - eller at kører til syn + en bøde på 500kr...


  • #10   11. jun 2009 *300hk Mitsu til salg * : HAHAHAHAHA...... Så var du jo ozo fri for at sidde med skallen nede i kummen derhjemme....

    Man kan jo ligesågodt gøre færdig når man skal betale smiley


  • #11   11. jun 2009 *300hk Mitsu til salg *
    Du kan brække dig alt det du vil i en taxa uden at skulle betale. De kræver ganske vidst 500 kroner for det, men det må de faktisk ikke så du kan bare nægte at betale for det og gå din vej.


    Da jeg i sin tid blev stoppet med mit xenon spurgte jeg ham om han ikke lige kunne give mig et eller andet på at han lige havde stoppet mig så jeg ikke fik en bøde mere på vejen hjem. Han satte et stempel på et stykke papir og sagde jeg bare skulle vise det, så ville jeg få lov at fortsætte.


  • #13   11. jun 2009 Tror vist "kun" du får en chance til med en bøde, ellers bliver du enten kaldt til syn eller bedt om at fjerne det på stedet..

Kommentér på:
bøde fra politiet.

Annonce