{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
628 visninger | Oprettet:

Hvad bedømmer folk efter i udfordring? {{forumTopicSubject}}

Jeg har fulgt nogle udfordringer (og selvf. mine egne).

Stemmer altid på hvilken bil jeg syntes der er flottest, nyest og største motor. Altså største blæreværdi, set fra mit synspunkt.

Jeg kan nogen gange se at en ultrastylet Toyo Corolla kan tæve en stor Mercer eller Passat i light stylet stil... Det er for mig uforståeligt. Men det må jo være en smagssag.

Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre jer hvad i stemmer på i udfordringerne?


Årsagen til mit spørgsmål stammer fra en udfordring jeg har kørende nu... http://www.bilgalleri.dk/html/gal_udfordringer_vis.asp?challengeID=47975&UserID=28232


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad bedømmer folk efter i udfordring?
  • #1   18. jul 2005 Det kunne være godt hvis man kan skrive hvorfor man har stemt på den ene eller anden bil...

    Altid sjovt at se hvorfor man taber eller for den sags skyld vinder.


  • #2   18. jul 2005 også med på en lytter, jeg taber altid på mine udfordringer smiley

  • #3   18. jul 2005 Jeg personligt stemmer ud fra, hva der ligger inde for min "smags række".

    De fleste af os kan købe en forholdsvis ny bil med stor motor også bare være 1 af mange.

    De færreste kan lave noget som er unikt og som tiltaler de fleste.

    En ombygning, består jo ikke kun af et købesæt som man klasker på selv om mange tror det. Nej det handler lige så meget om finish, detaljer osv. Personligt syntes jeg at etc. et håndbygget udstødnings afgang er langt federe end vis der er en som har købt en frontspoile og sat på.

    Men igen smag er forskelligt, og der er lige så mange meninger som der er folk.

    pS: Når folk laver de her indlæg for at "reklamerer" for deres udfordringer, stemmer mange på den modsatte fordi de syntes man skal "straffes" for at prøve at fiske stemmer igennem forrummet - det vil jeg så ikke kommenterer yderligere.


  • #4   18. jul 2005 Mr. xXx

    Helt i orden. Stem du bare på den anden. smiley

    Og tak for din mening.

    Jeg er personligt ligeglad med om jeg vinder eller taber en udfordring. Kunne bare være sjovt at vide... hvorfor man vinder eller taber.



  • #6   18. jul 2005 min stemme bliver altid giver ud fra min smag, nogen er til tysker stil andre til kæmpe spoiler og store fælge.
    er der 2 biler som jeres som der næsten indet er lavet ved stemmer jeg aldrig.


  • #7   18. jul 2005 Ser bare på hvilken bil jeg helst ville eje..
    Længere er den ikke smiley


  • #8   18. jul 2005 Jeg tror der er vildt mange forskellige forklaringer. Der er nogen der hjælper hinanden herinde, det kan nok ikke undgås, ligesom enkelte bruger andre forums til at få lignende bilejere til at hjælpe.

    Jeg stemmer udelukkende på den bil jeg helst vil have selv. Jeg ville til hver en tid vælge en Audi A3/A4 (de nyere) fremfor Opel, Mazda og Toyota...ligemeget hvor stylet de er. Lidt styling er da fedt, men hvor bliver det dog let brian agtigt (i mine øjne).


  • #9   18. jul 2005 jeg bedømmer efter hvilken bil jeg syntes bedst om generelt ikke andert

    mvh

    Jan


  • #10   18. jul 2005 Haha Dennis smiley Du får røv smiley

  • #11   18. jul 2005 Damn Denniz... Den for sq da tæv den Bravo.

    Stemte faktisk på din for nogle dage siden... men det var åbenbart spild af god stemme smiley


  • #12   18. jul 2005 Man må bare håbe at folk stemmer på samme måde hver gang de stemmer. Så er det vel ikke helt ulige.

    Sjovt at se at den udfordring jeg postede i første emne, næsten har samme resultat som før.

    Konklsionen må være at folk stemmer som vinden blæser... smiley


  • #13   18. jul 2005 Ha ha.. frossen porre.

Kommentér på:
Hvad bedømmer folk efter i udfordring?

Annonce