{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.854 visninger | Oprettet:

Hvad sker der for GF!! {{forumTopicSubject}}

Har GF-forsikring og i den forbindelse er jeg også medlem af dansk autohjælp som jeg betaler for. Så idag da bilen gik istykker ringer jeg til dansk autohjælp, det kan så ikke finde mig i mit system, og siger jeg skal kontakte GF. ja flot de er så gået på weekend.

Det ender så meget at jeg må ud og ha fat i en 4x4 og et autotrailer for at få min bil hjem!

Lidt fra min lorte dag!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad sker der for GF!!
  • #1   3. jul 2009 Sjovt... jeg har fået det samme af vide da jeg blev oprettet hos GF, men jeg har heller ingen autohjælp. Det er et tilvalg man skal gøre hos GF og med min forsikring som er friskade KAN man ikke få det :S skide smart GF!

  • #2   3. jul 2009 Ja men det tilvalg lavede de dengang jeg var nede og oprette min forsikring!

  • #3   3. jul 2009 Det er så pisse typisk, men ja priserne kan de jo godt sætte op! Tror sgu snart jeg planter min bil i et træ med den behandling de har givet os efter vi kom hjem fra en ferie hvor vores kufferter og klapvogn til vores lille datter var blevet væk! nu har de være 1½ måned om at betale os vores penge tilbage og stadigvæk intet svar!

    Håber sgu du finder en løsning på problemet. ellers prøv at tjek www.autobug.dk de er fair med prisen og har super god service!


  • #4   3. jul 2009 Haha, ja forsikringer kan man sku ikk altid stole på .. Så må du jo bare snakke med dem på mandag og sige de kan få et girokort på en tusse fordi du blev nød til at hyre en kammerats kammerats gode ven's 4x4 som self ikk var gratis smiley .. Det sku ikk altid de gør som de blir bedt om ..

  • #5   3. jul 2009 Hov det var sgu da ikke den side jeg søgte... pis også! men ja han er god.. han er dog på en side hvor man kan finde nogle i hele landet som er billige. (ca 7-900 kr)

  • #6   3. jul 2009 Det var da skod..
    - Jeg har tryg, og da jeg fik smadret calibraen, der ringede jeg først til tryg for at høre hvad jeg skulle gøre, så skulle jeg bare ringe til dansk autohjælp og så oplyse reg. nummer, så blev den hentet, og jeg har da ikke fået nogen regning eller noget på det, så det har da været mig gratis som lovet smiley .


  • #7   3. jul 2009 Skift forsikrings selskab, har altid kun hørt/haft negative oplevelser med GF, folk er altid glade for GF indtil de skal til at have udbetalt penge fra dem......

  • #9   3. jul 2009 TTH - Admin Luffe&Emma .
    Sjovt lige noget i den retning jeg havde tænkt mig smiley


  • #10   3. jul 2009 Forresten så går min tømrer/gode kammerat for tiden og klager lidt over at GF har valgt at hæve hans ulykkesforsikring med 300,- uden nogen videre grund. Han fik bare et brev om at næste girokort blev 300,- dyrere .. Det sku da lidt fejt?!

  • #11   3. jul 2009 Det brev har jeg os fået, grunden til det er at de har udbetalt mange penge på uløkkes forsikringer :S

  • #12   3. jul 2009 Steffen - Haha , lige hjerner tænker ens eller hva det man siger der ? smiley
    Har du ? Jamen det sku da latterligt de ikk gir en lille forklaring på hvorfor? Det måske kun 300,- om året men en ulykkesforsikring er altid rimelig billig! Så GF blir det ikk for mig med den næste bil da ..


  • #13   3. jul 2009 - TTH - Admin Luffe&Emma .

    Den har jeg også fået, plus hus forsikring er steget med 400 mener jeg


  • #14   3. jul 2009 da jeg kørte i stykker med min fik jeg at vide at de kun måtte køre 30km med den eller til det nærmeste værksted fordi det va igenem GF

  • #15   3. jul 2009 GF stinker... de er så pisse dyre... fucking 26.000 for min 1.6 corolla fra 95.

    Har den til 7500. hos alka. Hva sker der lige..


  • #16   3. jul 2009 yup samme breve har jeg fået... tamt at skrive de har udbetalt for mange penge når man alligevel får penge tilbage???

  • #17   3. jul 2009 jeg har os et problem med dem på det punkt.

    jeg er os tilmeldt det må jeg har aldrig fået nogen papir på det. jeg har været nede hos dem et par gange og hver gang siger det af det kan de ikke forstå men siger af de vil sørge for der bliver sendt noget på det. jeg får bare aldrig noget


  • #18   4. jul 2009 Så ringer du bare til Dansk Autohjælp. Så må du betale dem og sende regningen vidre til GF. Så betaler de for den. Men nok ikke hvis du har fået andre til at hente den smiley

  • #19   4. jul 2009 Havde nu større problemer da en værkfører på det værksted hvor de skulle lave den lille skade min bil havde fået talte over evne! Han fortalte højt og flot til taksatoren fra mit forsikringsselskab at min bil havde langt over 200 hk. Det resulterede i at jeg fik et girokort på 5883 kr som var yderligere betaling da min bil ydede næsten det dobelte af standard. På daværende tidspunkt var min bil standard med undtagelse af FMIC og udstødning! Det tog mig 14 dage med daglig kontakt til forsikringen at få redet de tråde ud! Magen til idiot skal man fandme lede længe efter!

  • #20   4. jul 2009 nu vil jeg ikke betegne mig selv som en af dem i risikogruppen da jeg er blevet 31 og har kørt skadefrit i 13 år.

Kommentér på:
Hvad sker der for GF!!

Annonce