{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
976 visninger | Oprettet:

Hvad synes DU/ville DU gøre ?? {{forumTopicSubject}}

Noget jeg har tænkt over de seneste dage, og tænkt på, om jeg er fuldstændig ved siden af, eller om jeg er den eneste med den mening/holdning.

Jeg er af den holdning, at jeg ikke kunne finde på, at købe mig en bil, der er stylet/gejlet/gennemført og har været udstillet til konkurrencer, for efterfølgende selv at stille op med den til div. konkurrencer.

Man kan så tænke 'hvorfor ikke ??'

Årsagen er simpel.
Jeg vil kun stille op med noget, hvor jeg selv har "født" idéen, været med til den, proppet alt min lidenskab/passion i det, og været med til at gøre idéen til virkelighed, så meget jeg nu selv er istand til.

Jeg vil ikke tage æren fra en andens arbejde, ved at stille op med en bil, og vinde præmier for noget, som en anden har "født" idéen til.

Jeg tror faktisk, at jeg vil føle, at det er en hån mod de andre konkurrenter, da de jo har lagt blod, sved og tårer i deres projekt, og lidenskaben kan mærkes hos dem, i den måde de omtaler deres projekt, de kan skrive flere sider om deres projekt, og hvorfor div. ting er bygget/lavet som de er, omvendt vil jeg måske selv kun kunne skrive 'jeg købte den bare fordi jeg havde pengene til den, da den var til salg'.

Men hvad er din/jeres holdning ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad synes DU/ville DU gøre ??
Kommentér på:
Hvad synes DU/ville DU gøre ??

Annonce