{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VR6 golf
  • #1   15. aug 2009 ring til din forsikring først smiley

  • #2   15. aug 2009 de kører sq godt sådan nogle.. de sluger bare benzin, slemme til at ruste i skærmkanter og paneler samt omkring propper som alle Golf3 smiley ..
    gearkasse har det med at springe diff hvis du laver alt for meget hjulspind tit , dvs den springer hul i gearkasse og derved ny på smiley .. og hvis den endelig skal ha skiftet kæde skal du ha motor ud for at skifte begge kæder på motoren..


  • #3   15. aug 2009 køb den, du vil ikke fortryde. jo den er lidt dyr at lave på men ikke overdrevet. jeg har haft tre af dem... du vil ikke blive skuffet

  • #4   15. aug 2009 Lasse L.

    Nu skal du jo huske, at en Golf VR6 er en "racerbil" både hos forsikringen og på vejen.
    -Går ud fra det er en Golf3 du har set på.... ?!

    Derfor er det på en VR6, ligsom alle andre racerbiler noget mere vedligeholdelse, og noget mere, hva skal man sige, pussen nussen omkring bilen smiley

    Jeg er selv igang med at finde en, nede i Tyskland som jeg skal have importeret.
    Men problemet med de VR6'er ligger helt klart i vedligeholdelse.
    Jeg vil have en hvor jeg kan se, at den er blevet vedligeholdt ALLE år, og at det er lavet på et ordentligt værksted.
    Desuden vil jeg have at der INTET rust er i selve karossen.
    Altså lidt i bagklappen, fronthjelm og sådan er ok, men så snart dørene og bunden er rustet op, så ser det lidt mere kritisk ud.

    Så derfor skal du fokusere meget på rust, skidt pyt om motoren eller bremser halter en smule.
    -En ny motor er som regel ikke særlig dyr i disse gamle biler.




  • #5   15. aug 2009 jamen mange tak for svarene

Kommentér på:
VR6 golf

Annonce