{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
812 visninger | Oprettet:

Audi A4 Cab? {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Jeg har overvejet at få mig en Audi A4 cab. evt. en 1,8t 163hk hvor man så derefter kan chippe den.. ved dog ikke lige hvor meget man kan forvente den gir ekstra??
Der er jo også 2,4 og 3.0 men ved dælme ikke.. da jeg har læst mig frem til man kan få mere ud af 1.8t selvom der ikke er så mange af dem på fx. bilbasen men masser af 2.4??

Nogle siger man skal passe på med at købe sig sådan en bil, da folk godt kan finde på at ødelægge kalechen og den er jo dyr.. så den for en på EB.dk han fik pris på 48.000 pga. en bagrude blev smadret.. men går da ud fra en kasko dækker?
Hvad er Jeres erfaringer? sker der tit skader på sådan en bil, cabriloet generelt, eller kan jeg trygt erhverve mig sådan en bil?

- Er det en god bil, nogle ting man skal være opmærksomme på?
Skal man skifte kalechen på et tidspunkt,bliver den slidt?

- Er den dyr i reservedele?

- Er prisen høj i forsikring pga. det er en cab og evt. Turbo?(hvis nogle har den i forvejen som ved det) afhænger selvfølgelig af alder.

- Andre ting der er rart og vide ?

på forhånd tak for jeres hjælp.




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Audi A4 Cab?
  • #1   24. sep 2009 når gearkassen futter af så skal du op med nogen kroner .)

  • #2   24. sep 2009 Tim L : Hvor meget vil det sige, er det mere end en andre bil, og ryger den da hurtigt siden du siger sådan?

  • #3   25. sep 2009 Dejlig bil. Har kørt 3.0, 2.4, 1.8T samt 1.8T Quattro (importeret fra Tyskland til fantastisk pris).

    3.0 har selvfølgelig mere power, men er også noget dyrere, 2.4'eren var i mine øjne kedelig, selvom den har lidt flere hk end turboen.

    Jeg har ikke hørt om nogen der har fået ødelagt kalechen, men en god forsikring bør selvfølgelig dække hvad der nu måtte komme. Jeg fik en forsikringspris på 9.000 da jeg forespurgte på en sidste år.

    Jeg mener sagtens du kan gå videre med købstankerne. Hvilken årgang har du kigget på?


Kommentér på:
Audi A4 Cab?

Annonce