{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.192 visninger | Oprettet:

Stjålet nummerplade ! {{forumTopicSubject}}

Der er en eller anden lille luder der har stjålet min nummerplade !

Bilen har holdt et par dage i mine forældres parkeringskælder
Pladen foran er væk og så har de bukket den bagerste (ligesom foldet den sammen - den er skruet fast)

Hvorfor fanden stjæler man kun den foreste ???
Og hvis man skal stjæle plader hvorfor så ikke af en af de 30 andre biler der står dernede ??

Hva gør jeg hvis jeg bliver stoppet osv ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stjålet nummerplade !
  • #1   17. okt 2009 Du skal jo melde det og bestille en ny smiley

    Sur røv


  • #2   17. okt 2009 ja meld det hurtigst muligt.
    så har du stort set din ryg fri hvis din nummerplade bliver brugt til nogle ulovligheder


  • #3   17. okt 2009 Men det tror jeg ikke jeg får alligevel

    Tror bare det er hærværk .
    Tror der er en der har ondt i røven eller et eller andet ?
    Der holder nemlig mange biler dernede og halvdelen har nummerplade holdere så deres plader kan man nemt få af .
    Og så har de kunne se mine skruer bag i og bare bukket dem istedet (foldet dem sammen)


  • #4   17. okt 2009 Indover med en politianmeldelse og så ny plade foran og ret den bageste, det er dsv blevet meget moderne blandt de aller laveste i det danske system at stjæle nummerplader til deres rambuktyverier og hvad de ellers laver.

  • #5   17. okt 2009 Mener du skal have en seddel fra politiet om at din nummerplade er stjålet så det er "i orden" at du kører kun med den bagerste til den anden plade bliver fundet eller du får bestilt en ny

  • #6   17. okt 2009 1. lad vær med og pive
    2. bestil ny nr plade for det koster 500 kr ikke at have lortet!
    fik en bøde på 500 for den ikke var skruet fast foran! havde den i ruden smiley


  • #7   17. okt 2009 ja se og få den meldt stjålet i en fart inde du bliver ringet op af en tankstation som påstår du smuttet fra en benzin regning

  • #8   17. okt 2009 Måske er det ikke så tilfældigt at det er din bil der er blevet valgt. Hvis tyven har den samme, kan han/hun jo slippe væk med mere ! Eksempelvis ved et tyveri på en tankstation, der kigger man på bilens mærke og model og evt. farve. Jeg ville skynde mig at få meldt den stjålet så du ikke får et sødt brev fra en eller anden tankstation hvor en bil magen til din har stjålet benzin.

Kommentér på:
Stjålet nummerplade !

Annonce