{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.180 visninger | Oprettet:

RESTERNE AF MIN DRØMMEBIL FUNDET! {{forumTopicSubject}}

Den 22/8 05 blev bilen så fundet... På Gribskovvej 25 på Østerbro i Kbh. Der har den stået 3 dage. Dvs siden samme aften den blev kidnappet fra mig. Som I kan se på billederne er der intet tilbage og ikke nok med dét, nej bilen skulle ødelægges så jeg ikke kunne bygge den op igen. Den er gennemtæskes med en stump genstand samt der er boret mange huller i den med en skruemaskine, selv selerne er skåret over.
Jeg prøver hele tiden på at tænke en forklaring hvorfor det skulle gå sådan og kan ingen finde. Det er hjerteskærende for mig at se min bil sådan. Håber I kan leve jer lidt ind i det.

Der findes et vidne der har set "dem" (vil ikke skrive for meget nu) sætte bilen, men kunne da godt bruge flere. Der må være nogen der har set en bil køre rundt uden bagklap og motorhjem ca. kl. 01.00 d. 18/8.
Jeg giver ikke op og de sataner skal fanges før de gør det igen.
Så kender du noget til det eller har hørt lidt om det gennem venner, så skriv til mig. Jeg lover dit navn ikke bliver brugt, vil bare have info.

Bilen blev fundet med mit eget reservehjul samt 3 HELT nye hjul. Dækkene er: 1 stk Michelin pilot HX 205/55x16 og 2 stk Firestone firehawk 680 195/65x15. De må jo mangle et sted. Enten privat eller fra et firma. Har nærbilleder af dem.

Tusinde tak for alle jeres kommentarer og tak til alle jer der har set efter den.
Én af dagene kommer der beskrivelse af de specielle ting der mangler fra min bil.

Charlotte


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  RESTERNE AF MIN DRØMMEBIL FUNDET!
  • #1   24. aug 2005 Dette er simpelthen noget af det værste jeg nogesinde har set!

    Jeg skal være den første til at melde mig til at gi de røvhuller den største omgang prygl. Flå bukserne af dem, og kneppe dem (ikk mig selv dog, men kender folk der sikkert vil) dem i røven mens der bliver taget billeder af det, som bliver sendt til deres famile, venner, bekendte, ja faktisk omdelt i den by de er fra. Så disse pikhoveder kommer til at føle skam resten af livet!

    /C out!


  • #3   24. aug 2005 hold da kæft nogle svine !!
    håber du finder de røvhuller, og at de får deres straf..


  • #4   24. aug 2005 føler virkelig med dig.. fuck de svin

  • #5   24. aug 2005 Fuck hvor er det klamt gjort...
    Håber sgu at de blir nakket de svin. Føler med dig, det er sgu bittert sådan noget....


  • #6   24. aug 2005 Det er FANME en skam....! Så meget arbejde ødelagt for at delene kan sælges på det sorte marked for 500 kr...!

  • #7   24. aug 2005 Nejnejnej, det skær sgu i hjertet at tænke på alle de timer, der med denne nødesløse gerning er spoleret...håber virkelig de finder de skyldige

    A


  • #8   24. aug 2005 Alubat + mig + dem + 10 min..så gør de det aldrig mere....

  • #9   24. aug 2005 de skulle slåes ihjel på den grimme måde.. har du ikke alarm i golfen da

  • #10   24. aug 2005 Fuck

    Hvor jeg dog føler med dig, hvis det var min bil og jeg fik fat i dem der havde gjort det der, så slog jeg dem ihjel, så kan kun tilslutte mig Aardvark~ 100%!!

    Håber fandeme forsikringen dækker, selvom det aldrig bliver det samme igen, blev sgu` helt ked af det på dine vegne da jeg så billederne, hvad fanden sker der oven i hovedet på folk der kan få sig selv til sådan noget, jeg fatter det simpelthen ikke.


  • #11   24. aug 2005 Charlotte, håber sku at dig og poul finder dem der har gjort det imod dig...

    Det giver jo slet ikke nogen mening at ødelægge en bil sådan !!

    Der er seriøst nogle små røvhuller som burde få et ordenlig lag thy tæsk !!

    Mvh Thomas R - Opel Klub Thy !!


  • #12   24. aug 2005 Jeg tror ikke mine egne øjne.... Dyb sympati herfra..

  • #13   24. aug 2005 Æhm, hvad fanden får de ud af at bore huller i siden på den? Bulerne har de sikkert lavet da de fræsede rundt i den, men at decideret at bore huller? Men den er sgu da også total rippet, ikke engang sidelisterne er tilbage?!
    Jeg behøver næppe at udtrykke min mening om disse slags gerninger, og ikke mindst for dem som køber de stjålne ting!


  • #14   24. aug 2005 Hejsa...

    Total medfølelse herfra, damn et grimt syn du må have mødt. Håber virkelig at de nødder som har begået en sådan ugerning bliver straffet derefter....
    Tror jeg ville sætte mig til at tude over alt det arbejde der er blevet spildt, håber du får forsikringen til at udbetale en god portion penge, eller at den bliver repereret, tror nu mest på at det bliver for dyrt...

    Håber du holder hovedet højt og får det bedste ud af en evt. ny bil....

    Hilsen Solle


  • #16   24. aug 2005 Havde du ingen alarm?

  • #17   24. aug 2005 Hvad med at lave en indsamling som dusør til ham/hende som finder disse sindsyge forbandede møjhamrende overbelortede bøssesvin, så de kan få deres sag for. Jeg smider sgu gerne 500 spir i puljen.

    JD


  • #18   24. aug 2005 Det jeg undre mig mest over er at de ikke tog "racer" rattet??
    Eller det er måske først monteret for at kunne få bilen "hjem" så at sige???



  • #19   24. aug 2005 tjaa det er sku et trist syn at finde, så var det jo nok bedre at man ikke havde fundet den, så ville men jo kun kunne se den som den var inden den bliev stjålet, det andet må sku være hjerte skærende, så føler sku med dig....

  • #22   25. aug 2005 Håber jeg også du havde.. altså kasko på. det hjælper jo nok ikke så meget for drømmen er væk. om du så får en bil ligesom den du havde ville du nok ikke være tilfreds fordi, det ikke er den bil du har bruget tid på. jeg ville ikke være ved jeg. og ved der går langet tid før du kommer over det. Men så håber jeg på det bedste for dig og at du får en slat penge for den så du kan starte forfra.

    DM


  • #24   26. aug 2005 Hej alle, har så meget at se til lige nu med alt det bil-halløj så venter lige med at skrive en hel masse til der er lidt ro. Men tusinde tak, det varmer at læse jeres indlæg. Jeg kan stadig ikke forstå at jeg for 8 dage siden stod og tog de billeder af golfen ved solnedgang og nu findes den ikke længere smiley

    Til jer der spørger... jo der var alarm i. Den har de endda stjålet.

    J (35) D... Virkelig sødt tænkt smiley

    Morten... jeg havde jo en kæmpe ratlås på de lige sku ha af så derfor er rattet blevet bukket som du kan se på ét af billederne. Og... de sku jo bruge det til at sætte bilen hvor den blev fundet.

    Der var jo en hel del i nyhederne i går om at folk ikke meldte noget mere når de så noget ulovligt finde sted. Jeg siger jer, kontakter politiet ikke mit vidne bliver jeg sgu tosset. Det har jeg nemlig på fornemmelsen at de ikke gør... Jeg mener, nu er der endelig en der vil vidne og bliver sagen bare droppet.

    Jeg havde kasko på golfen og har fået en fin pris for den.... ikke at det opvejer hvad der er sket.

    Endnu engang mange tak til alle der har skrevet... dejligt med støtte.

    Charlotte


  • #25   26. aug 2005 Hej Charlotte..

    Tror vi alle sammen glæder os til at høre næste kapitel i din historie..

    Men jeg kan ikke lade være med at tænke på.. Fit du dit neon skilt igen?


  • #26   26. aug 2005 MisPjulle... mange tak smiley og det skal I få smiley nej det har de også taget. Noget der er så personligt... men som du kan se på resten af bilen har de været noget så ligeglade med mig. Der er på ingen måde vist nogen som helst form for respekt eller tegn på hjerne.

    Charlotte


  • #27   28. aug 2005 Øv hvor er det træls at folk ik kan holde fingerne for sig selv og så endda ska udøve unødig herværk på den.. Jeg føler med dig det må virkelig være en sørgelig stand at få sin "bil" tilbage i... :0(

    Håber du får fat i de skyldige og at de får deres straf..

    Jette


  • #28   28. aug 2005 Føler med dig, det er bare for sørgeligt, og så ovenikøbet en 16v'er, det er fandme bare for sørgeligt. Utroligt man ikke kan have sin ting i fred, er det ikke tyvene der sætter en stopper for det sjove, ja så er det sgu regeringen!
    Mvh Brian en 16V ejer!


  • #29   14. sep 2005 det er så svagt at folk gør så noget for det jo helt sikkert fordi de mangler penge.. og folk der mangler penge skal bare holde sig væk fra biler...! de skulle dø for de forstår ik hva så nogen ting betyder for folk, der nok en grund til at man bruger så lang tid på sin bil!

    out.


  • #30   24. okt 2005 .. Men kommer til at tænke på at dem der har gjort det har kendt dig personligt og bestemt ikke kan lide dig...

    Har ikke set før en bil er blevet smadret på den måde før ved et "alm" tyveri, det der er jo.. Jah.. SYGT!

    Overvejet om du måske har nogle fjener (LÆS: folk der ikke kan lide dig)??


  • #31   13. jun 2006 De er sku træls at de ikke kan se forskæld på dit og mit

  • Snoopy
    VIP
    Snoopy Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    nov 2004

    Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.643
    #32   15. aug 2006 ja det hele er jo blevet sagt og gentaget flere gange smiley

    har selv fået nakket en bil, blev fundet dagen efter og de havde også ødelagt alt
    sæder himmel instrumenterne alt plastik var smadret, selv dørsiderne havde er skåret i (ku være de troede der lå 1 mill i dørene på den gamle kadett)

    den var så smadret at den knap ku køre til huggeren

    de havde smadret kobling og gear så meget den dårligt ku trække op ad små bakker

    men den havde så også stået uden bemse væske i 2 døgn, så de har nok moret sig ved første sving hehe


    og jeg havde ikke kasko smiley

    men håber du finder de sataner, i mit tilfælde gjorde høkerne ingenting, håber de tager sig sammen her hvis de har mulighed for at bruge et vidne


  • #33   5. maj 2007 ja det samme er sket for mig bar meget værre min blev brændt.. sikke noget svineri..man skulle ta sådan 2 liters colaflaske og sparke langt op i røven på dem hver...

  • SB
    SB Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Svar: 1
    #34   27. maj 2007 lære det !

  • #35   20. jun 2007 Det kan da godt være a jeg er lidt dum men hvor i alverden er billederne?:)

  • #36   18. sep 2007 Kasper M - tag et kig under hendes profil og se de sidste 6 billeder af golfen.. der kan du se hvad de svin har gjort ved hendes bil !!

Kommentér på:
RESTERNE AF MIN DRØMMEBIL FUNDET!

Annonce