{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.417 visninger | Oprettet:

Politi og stjålet bil. {{forumTopicSubject}}

I går aftes på veej hjem, spottede jeg en Audi 100 Magen til min i vejkanten. den stod uden plader og bagruden var smadret.. motoren var varm, men ingen mennesker i sigte ( Ude på lars tyndskids mark ) jeg ringer så til politiet.. de vil ikke tage sig af det og siger at jeg skal ringe til nærmeste motorkontor mandag. Jeg ringer så til motorkontoret, men da der ingen plader er på bilen kunne de jo ikke gøre så meget.. Jeg ringede så til politiet i dag. jeg slog IGEN fast at der ingen plader var på bilen.. de grinede og sagde at den nok skulle blive fundet af dem der havde efterladt den,,,

Man efterlader ikke en varm bil med nøgler og smadret bagrude ude på en landevej ? den var fyldt på med dåser og alt mugligt.. muligvis en flugtbil fra et indbrud...

Jeg håber fandme ikke at min bilver stjålet her i danmark når ikke engang at politiet gider at lede det mindste !!

Nogle der har været ude for noget lignende?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Politi og stjålet bil.
  • #1   23. nov 2009 Klag over politiet.

  • #2   23. nov 2009 vi har samme problem her i århus, med tyveri af mc'ere

    der ringer man til politiet, selvom man følger efter dem, de gør intet

    derfor er vi selv nødsaget til at finde vores ejendele, oftest er det ude i gellerup og den slags steder vi skal lede, og vi finder dem som regl, men så er de smadrede og udkneppede

    hvad skal der til? en eller anden dag er der en tyv der får nogle på munden, for det er jo TYDELIGVIS den eneste måde vi kan få dem til at holde på


  • #3   23. nov 2009 Ja, politiet gider sku ikke gøre en skid.
    Det er godtnok ikke helt det samme men for 2 uger siden fik en af mine venner stjålet hans scooter og vi fik fat i dem som havde stjålet den, men gad politiet gøre noget? neeeeej.
    ikke engang når vi endda stod med dem som havde stjålet den.


  • #4   23. nov 2009 Præcis^^


  • #5   23. nov 2009 Sådan er det også, når du melder den stjålet, stortset.

    Hvis de ser noget mistænksomt, så ville de selvfølgelig kigge ordentligt efter, og studere det lidt nærmere. Men at gøre noget med det samme, såsnart de bliver kontaktet, det hedder det sig ikke.

    Selvom jeg senere kommer med personbeskrivelser fra vidner, højde, drøjde, alder, beklædning, hvad de kørte i og med, så bruger de ikke engang tid på at skrive det ind i rapporten (fandt jeg senere udaf, da jeg igen skulle snakke med dem).

    Udover det, fandt jeg udaf, at én af gerningsmændene var at finde på en videoovervågning, tror du de sendte en mand afsted, og derved fik inddraget den videoovervågning, eller på anden måde sikret sig det bevis til en evt sag ??.. Gu´ gjorde de ej, først da det var for sent, og dataene ikke kunne reddes.


  • #6   23. nov 2009 Jeg kan ikke engang kontakte ejeren når der ingen plader er på. men ak ja, så står den der hvis en anden får kløe i fingrene.. smiley

  • #7   23. nov 2009 Da jeg skulle melde den stjålet, skete det iøvrigt også pr telefon, det var ikke noget, de længere tog ud til, fik jeg som besked.

  • #8   23. nov 2009 Det er satme for dårligt ^^ selv om man står med en mulig "opklaring"

  • #9   23. nov 2009 Nemlig, nu er sandsynligheden for, at den bliver fundet, kun forringet, pga for langsom handling fra deres side.

    Tak for det, kære Nsj Politi, I er virkelig nogle skattebasser, eller..


  • #10   23. nov 2009 Tjah hvad kan man forvente når folk ikke vil betale skat...

  • #11   23. nov 2009 Hvad så med dem som betaler skat ? de får ingen service..

  • #12   23. nov 2009 Nej og så har de travlt med holde øje med os på striben hver fredag... Hvor der ikk er sket en skid uheld nogen sinde...

  • #13   23. nov 2009 de tjener jo ingen penge ved at hjælpe jer.
    kun ved at give bøde for xenon lys og brede fælge.. smiley

    og hvor skal basserne komme fra? ikke ved stjålne biler der står øde hen.


  • #14   23. nov 2009 Nicolaj
    Hvis bilen var åben, kunne du da tage stelnr ???


  • #15   23. nov 2009 Nicolaj *2,3* A - De må leve under de samme forringelse pga. indskrumpet budgetter som alle de skattesky individer... Sådan er det her land nu bare engang skruet sammen...

  • #16   23. nov 2009 du skulle havde taget stel nummert og oplyst til motorkontoret

  • #17   23. nov 2009 Kim.. jeg ville sku ikke røre ved den.. jeg tog en klud og åbnede døren.. man ved jo ikke hvad den er blevet brugt til.. (hvis) politiet gjorde deres arbejde.. skulle mine fingeraftryk ikke findes der smiley

  • #18   23. nov 2009 Havde en audi coupe til salg for nogle år siden. Den var der så nogle der valgte at gå AMOK på. De smadrede forrude, alle sideruder, bagrude, baglugter og frontklap, også stjal de mit tilsalg skilt og mit bakspejl. Da jeg så ringede til politiet sagde de at de ville sende en vogn med det samme. 10 min efter ringede de og sagde de ikke havde "tid" så de klarede det bare over tlf. Hvordan tager man evt. fingeraftryk over tlf? bilen var uden afgift så intet erstatning.

    mandag da jeg kommer på arbejde (mekaniker) holder der 3 andre biler som også havde fået smadret alle ruder.

    Så der kunne de højstsandsynligt have haft muligheden for at opklare 4 forbrydelser. Hvis de havde gidet lette deres F*** RØV


  • #19   23. nov 2009 Mærkeligt som "servicen" er forskellig. Har haft to kammerater hvis biler har været stjålet, samt min egen coupe som også var forsvundet et stykke tid, alle tre tilfælde håndterede politiet det nu meget professionelt.. Men ville da være stærkt utilfreds med de eksempler der nævnes der.. De skal jo tage sig af en sag når en borger ringer, så ja udnyt den klage mulighed der er..

  • #20   23. nov 2009 du skal ringe og sige at der er begået mord i bilen og den står der og der. og bare være anonym så kommer de ud og kigger på den

  • Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.607
    #21   23. nov 2009 tror seriøst at det er rigtigt at de ikke har tid. for de gange hvor der er mulighed for det rykker de sq ud.. dem jeg kender hos politiet gider sq ikke sidde og drikke kaffe hvis der er mulighed for andet.
    men jo det er totalt dårlig service. de kommer heller ikke når man har fået rippet sin bil for anlæg. jeg fik bare at vide at jeg skulle tage den med forsikringsselskabet, de ville ikke engang registrere serienumrene på enhederne(hvis de nu skulle støde på dem i en razzia)...
    når man tænker på hvor lidt tid det tager at lave en forbrydelse er det sq ærderligt at det tager så lang tid at opklare(ofte længere tid end forbryderne ryger bag tremmer)


  • #22   23. nov 2009 Ønsker man bedre service? - Ja så skal man nok sætte sit kryds hos et parti som vil give politiet flere midler til næste valg. Den fordømte politi-reform som borgen har fået indført, er ikke andet end til besvær. Politiet gør hvad de kan, men de kan ikke løbe hurtigere end de allerede gør. De bliver nødt til at prioritere ben hårdt. Bil-tyveri rangerer bare ikke ret højt på den liste. - Og det kan kun blive værre, eftersom stort set alt mandskab skal deltage i top-mødet til december.

  • #23   25. nov 2009 har lige fået stjålet min bil idag, og mens bilen kører væk har jeg politet i røret.

    jeg fortæller dem hvor den kører hen, det eneste de spørg om er reg, nr. og farve på bilen.

    jeg har signalement, følgebil, tlf nr mv. på ham der men det var der ikke interesse for :S

    det er 3 gang jeg får stjålet min bil, jeg er ikke sikker på jeg gider at ha besværet med at ringe til politiet næste gang da det alligevel aldrig nytter noget


  • #24   25. nov 2009 Ja hallo, tror du dine skattepenge ryger til politiet for at du skal ha' service? Nej, de skal bare ha' lidt VW'er...

Kommentér på:
Politi og stjålet bil.

Annonce