{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
858 visninger | Oprettet:

Bilbestemt annonce søg i marked - ADM. {{forumTopicSubject}}

Kære BG og BG´ere...

BG´ere:
Kunne det ikke være fedt hvis man kunne "abbonnere" på markedsannoncer som henvendte sig til den type bil man ejer??
Jeg selv søger ofte på "Seat Altea", "Seat Toledo" og "5x112", kunne være fedt hvis man ikke skulle det hver gang!!!!?? smiley

BG:
Kan dette overhovedet lade sig gøre?

(Håber min forklaring er tydelig nok og at folk forstår hvad jeg efterspørger) smiley

Kasper


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bilbestemt annonce søg i marked - ADM.
  • #1   2. jan 2010 Jeps kunne egentlig være rart.. har selv aboneret inde på bilbasen når den ønskede bil dukker op.. gør den bare aldrig.. smiley

  • #2   2. jan 2010 Poul: ja lige præcis.... smiley

    Måske kunne der når man oprettede annoncer, være nogle tags man kunne krydse af så annoncen "kom ud" til de rigtige brugere.....!?


  • #3   2. jan 2010 Det ville være rart. Dog synes jeg andre ting i markedet halter mere end det. F.eks brændstof og årgang ville være super at få tilføjet

  • #4   2. jan 2010 og så skulle det koste en krone pr gang at skrive i en salgs annonce men stadig være gratis at kunne privat beskeder så slipper man forhåbelig for "the dummy joe's" og så skulle der laves et point system hvor køber giver sælger gode eller dårlige anmelderser så kunne det hjælpe på folk der ikke ville snydes pga utroværdig sælger.

  • #5   2. jan 2010 Alle sammen gode ideer!! smiley Må håbe BG læser med her....

  • #6   2. jan 2010 Annoncer på dæk.

    nogle skriver 194-70-14 andre 195/70/14 osv.. gør det umuligt at søge specifikt.

    En kategori til st. car's ville også være fint. Nogle kalder dem st.car andre stc. og hvad de ellers finder på. Igen, gør det tingene umulige at søge efter.

    Hvis i har bøvl med det BG så kan jeg lejes for rimelige penge. (og få så lige læst op på "cascading style sheet" nu i er i gang i stedet for alle de tables. Ser jo latterligt amatør agtigt ud).


  • #7   2. jan 2010 generelt så er BG´s søgemaskiner vist ret forældede og for dårlige... nu tjener de jo penge på os VIP´ere, så der må vel alligevel være lidt ressourcer til at kunne forbedre sitet

    MJ


  • #8   2. jan 2010 Rigtig gode ideer i kommer med.
    Jeg vil så lige tilføje et par forslag:
    1. Når man opretter en bil, skal der vælges type, stc. van, 4x4 hvidplade og gulplade, varevogne hvidplade og gule, veteraner, osv.
    Der skal også vælges brændstof, siddepladser, døre, evt. andet.
    Det hele gælder også i marked.
    2. Man skal kunne søge i tommer (") i marked, man kan ikke bare skrive 17"


  • #9   2. jan 2010 Ja, og de 1234 priser skal medføre 1 mdr. frysning.

Kommentér på:
Bilbestemt annonce søg i marked - ADM.

Annonce