{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.766 visninger | Oprettet:

EFTERLYSNING af Psykopat fragtmand!.!. {{forumTopicSubject}}

Var idag på vej til Århus hvor jeg desvære mødte den største psykopat bag et rat jeg til dato har mødt.
Manden var ville til at starte med overhale en bil og trækker ud fra det langsomme spor, problem er så at jeg kører i det hurtige spor og er over halvvejs forbi ham. Han blinker pludselig og drejer bare.
Jeg har aldrig i mit liv stået så meget på min bremse og samtidig været så tæt op at køre ind i ham.
Nå men da jeg så efter lidt dytten kører op på siden af ham, prøver han at få mig væk ved at dreje med bilen så han flere gange er ved at køre ind i mig igen..
Senere overhaler jeg ham så, og pludselig kommer han med MEGET højfart og overhaler mig (jeg kører nu i det langsomme spor) INDENOM og tager tilkørsels rampe og nødspor til hjælp.
Alt dette foregår mellem Horsens og Århus på motorvej E45.

Jeg ringer selvfølgelig til Politiet, men han drejer så fra motorvejen 1 afkørsel for det sted politiet eller stod klar.
De ville se om de kunne finde ham, men har ikke hørt mere.

Nu vil jeg rigtig gerne have fat i dette fragt firma da jeg ikke kan forstå at sådanne psykopater kan have til at køre på vejen, og så vil jeg håbe de også vil betale for en ny forrude til mig (den holdt så 3 md), og reppe de stensslag min bil fik (3 md gammel lak).
SÅ hjælp mig lige med disse spg.
1: Hvem står bag "danmark a/s express service" som der stod på bilen? Googler kommer DHL frem.
2: Skød et billed af bilen med min mobil, men er ret sløret, kan nogen gøre dette tydeligere så jeg klart kan læse nr pladen??.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  EFTERLYSNING af Psykopat fragtmand!.!.
Kommentér på:
EFTERLYSNING af Psykopat fragtmand!.!.

Annonce