{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.178 visninger | Oprettet:

KCW Fladblade - Viskerbladet.dk {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Jeg står og skal have skiftet mine viskerblade og jeg plejer altid at købe Valeo, da jeg synes det er så absolut de bedste. Men jeg er faldet over en hjemmeside, er sælger viskerblade til en rimelig penge. Jeg vil derfor høre om, der er nogen herinde, der kender til dette firma; www.viskerbladet.dk.

De forhandler viskerblade med en helt ny teknik. Følgende er fra deres hjemmeside; "Med sit aerodynamiske design har KCW Fladblade en ny teknik, der betyder, at de er støjsvage og ikke bliver så hurtigt slidt som almindelige viskerblade"

Er der nogen, der kender til disse KCW fladblade eller har erfaring med dem? Jeg kunne nemlig godt tænke mig at vide om det i et hele taget er kvalitetsviserblade eller om det bare er reklamesnak. At de er støjsvage betyder ikke det store for mig, det gør kvaliteten til gengæld og selvfølgelig at de ikke "hopper" hen over forruden, når man kører med viskerne ved f.eks. motorvejshastighed som f.eks. er tilfældet med Peugeots org. viskerblade.

Jeg vil virkelig sætte stor pris på, hvis der er nogen, der har erfaring med disse KCW fladblade, og som, ikke mindst, vil dele ud af deres erfaring med disse viskerblade smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  KCW Fladblade - Viskerbladet.dk
Kommentér på:
KCW Fladblade - Viskerbladet.dk

Annonce