{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
517 visninger | Oprettet:

nissan micra snap off hjælp {{forumTopicSubject}}

hey bg
har igen haft indbrud i min gamle bil, røvhullerne har igen taget en gammel jvc radio til 400kr og en min pose med værktøj. Gad vide hvad det kan indbringe på sortbørsen hehe ....
anyway, jeg gider ikke sætte mere anlæg i den gamle spand, men jeg vil tilgengæld være ked af at få stjålet selve bilen, da det nu engang er den der fragter mig til og fra job.

Jeg har været inde og lure på de forskellige sites og er egentligt blevet lidt hooked på et snap-off kit, men for søren boys ! .. kan det monteres på sådan en gammel dame ?

Jeg tænker at jeg selvf. skal brug et kit, evt. et ret billigt et, men jeg skal også bruge et nav.
Kan man ikke fabrikere sådan nav selv hvis man kender en maskin arbejder der kan sit kram, eller er det så svært at konstruere, jeg er egentlig ligeglad med om bilen kan synes med det, men jeg skal selv kunne dreje og helst heller ikke sidde med rattet mellem hænderne når jeg endelig har fået dyret sparket op på de 90km i timen den nu engang kan lev.

links, hints og ideer modtages gerne ...


ps: nej jeg tror heller ikke nogen gider stjæle min gamle spand, men på den anden side så stjal r-tard tyvene lørdag aften følgende : min gamle radio(hvor kun usb porten virker),en thansen sub nypris 200kr, 1glas hovedpinepiller m.4piller i, 20kr (men de lod 10'eren ligge ? ),en vante m.hul i (den anden ligger pænt på sædet), 1malebog som min niece tegner i, mit låne og blockbusterkort... forstærkeren lod de sidde men måske opdagede de den ikke virkede hehe. Anyway, min point er, hvis man gider stjæle så meget lort, så kan en gammel nissan micra fra 92 nok også ryge på et tidspunkt...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nissan micra snap off hjælp
  • #1   7. feb 2010 hvis det nu var en enarmet tyv med hovedpine xD?

    ej kan godt se at det er nederen.

    Hmm måske skulle du lave en kontakt som Kaare siger =)?


  • #2   7. feb 2010 det tænkte jeg også på kunne indgå i planen, men mht. til det nav så tænkte jeg om det i princippet ikke bare er en plade med et hul i centerum der matcher ratstammen, samt 6 huller uden om der passer til snap-off kittet, eller sådan spiller klaveret ikke ?

Kommentér på:
nissan micra snap off hjælp

Annonce