{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.103 visninger | Oprettet:

Overfaldet under bilsalg 2.... {{forumTopicSubject}}

Min kammerat blev igår overfaldet i forbindelse med et bilsalg i odense, bilen er en honda civic sedan fra 1992 babyblå.
særlige kende tegn ved bilen er bla. meget larmende udstødning, babyblå lakering, angel eys forlygter.
Min kammerat sad ved siden af køber da køber holdte ind til side, han slog derefter min kammarat flere gange i ansigtet, tog kvæler tag og fik tilsidst sparket min kammerat ud af bilen, han er nu til afhøring hos Odense politi, men jeg vil gerne bede alle holde øje med bilen, som sagt skal jeg nok få fat i fotos og nmmerplade snarest, hvis man skulle se bilen kontakt da politi med det samme, og prøv ikke selv at stoppe ham, da han er syg i bolden...
Jeg håber at hele mit hjerte af sådan en spasser bliver fanget og bliver muret inde for livs tid!!!!


Bilen : Honda civic 1,5 lsi 1992 baby blå
Der står Mitucarstyling.dk på sideskørtet, og de bagerste ruder er alle tonede..
fotos her:
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=41397
BEMÆRK ER DOG IKKE med den har ikke spoiler og scoop i frontklap mere.

Jeg skrev igår skriver igen i dag, da det bare ikke holder, man ikke engang kan sælges sin bil i dette land uden at blive overfaldet!!!!

Politi rapport: Vold
5000 Odense C - Østre Stationsvej
Anmeldt: 16/02/2010 23:00
Sket: 16/02/2010 22:30
Forurettede, der ville sælge sin bil lysblå Honda Civic, blev tildelt et knytnæveslag og et halsgreb af gerningsmand i forbindelse med bilssalg, hvorefter gerningsmanden kørte i forurettedes bil fra stedet.

Link til tråd igår: http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=649500

Der er tale om 2 indvandrere der står bag, bilen er endnu ikke fundet, og ej heller gerningsmændene....!
nummerplade: AF41984


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Overfaldet under bilsalg 2....
Kommentér på:
Overfaldet under bilsalg 2....

Annonce