{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.595 visninger | Oprettet:

Min bil skal synes hvilken en af dem ? {{forumTopicSubject}}

jeg har 2 biler der skal synes før jeg kan have noget at køre i, men hvilken en skal det være ? magter ikke at tage en beslutning selv.

Bil nr 1

Audi 80 1.8 S årg 86 har kørt 401.xxxkm meget pæn i lakken samt nye alufælge, hvorpå dækkene foran skal skiftes, "dækkene har jeg" også mister den bremsevæske et eller andet sted når man trykker på bremsen,,, samt motoren går ujævn i tomgang "tændrør" ? også skal bag potten lige sættes på plads og laves ophæng,, der er kun 2 små huller i bagagerummet men der er sikkert en smule mere,, bremserne ser forholdsvis pæne ud, skal bare finde ud af hvorfor den mister tryk, og hvis det er lavet så burde den gå igennem.


Bil nr 2

Vw Passat 1.8 Monopoint årg 89, km ukendt men går fint.
2 farvet grå forneden og sort foroven, der skal skiftes egge paneler, eller repareres, samt bremser skal ses efter, evt en justering, også skal kofanger skiftes foran da den er defekt, og pærene foran skal skiftes da det er forskellig styrke i hver sin side, også er der et enkelt hul der hvor batteriet skal være, men der er sikkert mere hvis man virkelig går den igennem, der er pæne Alufælge på med rigtig gode dæk,


Hvilken en skal jeg syne ? magter ikke at tage en beslutning selv

Men hvad er billigst at lave og hvorfor skal det være Bil 1 eller Bil 2??

glæder at høre fra jer

og ja jeg keder mig smiley jeg kan lave det hele selv på bilerne så ingen værksteds regning


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min bil skal synes hvilken en af dem ?
Kommentér på:
Min bil skal synes hvilken en af dem ?

Annonce