{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.081 visninger | Oprettet:

Morten H
Morten H
Tilmeldt:
2. mar 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5

Skrot præmie fyn {{forumTopicSubject}}

Hej Folkens :o)

Står i den situration at jeg skal til at skrotte bil Opel Astra 1,6 fra 95! Har 1½ til syn.
Vi har nu købt ny bil så derfor ønsker vi at skrotte den.
Den har fået lidt buler hen af højre side efter et lille uheld i vinteren. Men kører dog stadig.
Nogen der har nogen gode tilbud? Eller nogen der ved omkring fyn hvor man evt. ville kunne få mest for denne bil? Har ansøgt forskellige steder så nu må vi se smiley

Mvh
Hansen

P.s Beklager hvis denne tråd er lagt forkert, da dette er mit første indlæg var jeg lidt i tvivl om hvor det skulle lægges. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skrot præmie fyn
  • #1   2. mar 2010 hvorfor sælges den ikke i dele, eller sælges for et par 1000kr .. så ku sådan en som mig købe den smiley

  • #2   2. mar 2010 der skal nok være en der vil give et par tusind for den

  • Morten H
    Morten H Tilmeldt:
    mar 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #3   2. mar 2010 Hej Kragh & Sune

    Tak for den hurtige respons, det jo luksus smiley

    Kragh-> Grunden til den ikke sælges i dele, er fordi jeg vil af med det hele på engang. Gider ikke stå med flere dele til sidst jeg ikke kan komme af med.

    Kan prøve at lægge et par billeder op imorgen af den. Så har i mulighed for at se den.

    Har skiftet forlygter & blink for 1½ måned siden. Lidt dumt men der regnede jeg ikke med den skulle "sælges/skrottes". Det eneste der skal gøres ved det hvis man køber den er evt. at udskifte træk aksel i venstre side. Koster 550,- så er den klar smiley
    Den har også fået nye dæk på. Så en fin bil der kan køre i 1½ år for et beskedent beløb i reserve dele..



  • #4   2. mar 2010 Gider du smide en privat besked når det er muligt at se bilen, jeg kommer fra korsør smiley så der er ikk så langt..

  • Morten H
    Morten H Tilmeldt:
    mar 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #5   2. mar 2010 Det er hermed gjort smiley

  • Morten H
    Morten H Tilmeldt:
    mar 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #6   3. mar 2010 Der er kommet et par henvendelser omkring hvonår der kommer, billeder op af bilen. Imorgen tager jeg billede af den og lægger dem op. Så i har mulighed for at se den.

    Hvis det derefter har interresse kan i altid, give lyd fra jer smiley

    Mvh
    Morten Hansen


  • Morten H
    Morten H Tilmeldt:
    mar 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #7   5. mar 2010 Bilen er hermed solgt!

    Tak for alle henvendelserne


Kommentér på:
Skrot præmie fyn

Annonce