{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
691 visninger | Oprettet:

Er det et projekt? Opel Kadett C Coupé {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Jeg går og leger lidt med tanken om at bygge en Opel Kadett C Coupé helt op, med skørter i plade, store skærme, en større motor osv.. Hele turen skal den ha.
Ligesom det her billede jeg lavede i paint smiley
http://www.bilgalleri.dk/uploads_large/100626.jpg?174846

Men så kommer så det store spørgsmål, kan det komme til at blive godt, altså har den potientialet, mullighederne, og kan der bygges større bremser på, kan der lægges en stor motor i den, og har den køreegenskaberne?

Hvad mener i, er det et projekt som skal føres ud i livet?

Mvh Thomas Byggegal !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det et projekt? Opel Kadett C Coupé
  • #1   6. okt 2005 Ja jeg syntes det er lidt synd med alle de skørter osv på en Kadett Coupé. Men altså det er jo din bil så du bestemmer jo hvad der skal ske med den, så den del vil jeg holde mig fra. Men om den har potentiale. Så jo i aller højeste grad! Du kan proppe stort set hvad du ønsker af motor i sådan én alt efter pengepung. Du kan få bremsekits TÜV godkendt til 420hk og et hav af underveogne. Den har super køreegenskaber grundet størrelse og den lave vægt. Men Vælger du eks at smide en V8'er eller R6'er kunne jeg dog godt forestille mig at den blev lidt tung i snuden som nok ville gå en smule ud over køreegenskaberne. Men spørg endelig hvis der ellers er noget, har en del erfaring med den bil og ved det meste af hvad der kan laves osv.

  • #2   6. okt 2005 hold den original sænk den og så noget krom rundt omkring

  • #3   6. okt 2005 syntes ikke stilen passer til bilen.. smiley

  • #4   6. okt 2005 Det fedeste ved den model er selve bilens form, derfor er jeg enig med de øvrige her, behold den oprindelige facon, sænk den en smule og et sæt flotte fælge...samt style den med noget kvalitetslir i krom og tidstypisk for den model. Ingen moderne hækspoiler, M3 spejle og hvad nu ellers de øvrige herinde spolerer deres vogne med.

    Mvh. A


  • #5   6. okt 2005
    Hvis du kommer til at mangle bagkofanger til en bred version, så har jeg én liggende ....


  • #6   6. okt 2005 Lav hellere en meget lav cruiser ud af den istedet, lav brede skærme og smid den til jorden på et sæt brede 13" tyskerfælge og glem skørterne, lav et clean look!!!!!

  • #7   6. okt 2005 gamle billeder syntes jeg skørter er bandlyst... de skal være vold sænket, og med små fælge ellers standard....
    har set en kadett der var sænket helt ekstrem... selve karossen ... jeg kunne lige få en fod under i siderne ! set i odense...


  • #8   6. okt 2005 Jeg var sikker på at blive nedstemt, mht skørterne..
    Men jeg kan ikke lade være med at komme over Hilmersson´s Manta A i samme stil.
    http://www.hilmersson-racing.com

    Ikke fordi jeg vil lave en kopi, men elsker den rå racestil.

    Jeg tænkte på, hvilke gearkasser kan jeg smide på, helst en 5 gears, med en rimelig gearing, og en motor helst med 150++ hk kan jeg smide i ?... Projekter så som manifolde kan jeg lave selv. Kan stort set lave alt i metal.
    Da jeg er i lære som smed, så vi kan lave alt på mit job.

    Kom med nogen forslag til motorer og gearkasser. Hvad med ophæng, skal de laves selv, eller passer nogle ophæng fra en gamle motor?


  • #9   6. okt 2005 Hvis den skal være rigtig ond, så sænker du den helt til jorden, smider nogle store/specielle fælge på den, lakere den blank sort og så en masse krom detaljer, så er den dælme lækker.

    Nå ja og så selvfølgelig en vild motor og nogle store bremser til at pynte inde bag de store fælge.


  • #10   6. okt 2005 du tager en kadett ,0 gsi motor og en omega 2,0 gearkasse


Kommentér på:
Er det et projekt? Opel Kadett C Coupé

Annonce