{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
843 visninger | Oprettet:

Synsrapport - vejlende eller ej? {{forumTopicSubject}}

Jeg har idag været til syn med min golf, som desværre ikke blev godkendt. Forrige ejer havde bilen til syn i december måned, hvor efter den har stået stille til nu.

De fejl der var opgivet på synsrapporten er blevet lavet og lidt til. MEN. Idag da jeg havde den til syn, finder synsmanden nu en række andre fejl, der ikke var opgivet på forrige synsrapport. Fejlene er ikke fejl der opstår i det tidsrum hvor bilen har stået stille.
Selvfølgelig er det min egen skyld, da jeg ikke har gået bilen ordentligt igennem, men jeg sidder tilbage med følelsen af synsvirksomheden ikke har været grundige nok i første omgang. Man kan selvfølelig rette henvendelese til synsvirksomheden, men det hjælper mig jo ikke meget.

Er jeg den eneste der har haft oplevelser som denne. Det efterlader det indtryk at man ikke kan stole på synsvirksomheden og synsrapporten generelt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Synsrapport - vejlende eller ej?
  • #1   30. mar 2010 De er mennesker lige som dig og mig dog er nogle mere patentelige end andre!

  • #2   30. mar 2010 Man skal altid gøre sig gode venner med sin synsmand.
    Sådan nogle folk kan finde de mindste fejl ved alt, ham den tideliger ejer havde nok en god ven ved synshallen som ham kom ved, så han fik den vel nemmere synet i forhold til de fejl der var ? . bare min ide


  • #3   30. mar 2010 Jeg syner næsten altid mine biler ved Applus bilsyn, jeg syntes generelt at de er mere grundige end andre.. Der er jo ikke nogen ide i at prøve at snyde i synshallen, da det rammer dig selv i sidste ende. Hvis altså man ikke bare syner bilen for at komme af med den, men det er jo også moralsk forkert, at snyde andre i min verden.

  • #4   30. mar 2010 da jeg købte min ford, ville forhandleren lige skifte bremser og syne den.
    da jeg så havde fået den og den var nysynes opdagede jeg,da jeg kom hjem at bremsecaliperen på baghjulet han løst i den ene bolt og manglede den anden.. - spændende syn de har foretaget der, kan man sige..


  • #5   30. mar 2010 Den primære at de fejl der er fundet ved syn denne gang er forbro der er gennemtæret. Det er en fejl den ikke burde kunne godkendes med, ligemeget hvor gode venner man er med synsmanden.

    Og ja, det er da betrygende at der denne gang blevet fundet nogle fejl, der ikke blev fundet sidst.


  • #6   30. mar 2010 Synsmand er meget humørsvingende, tror det kommer an på om de har fået fisse fornulig.. for nogle gange går de fuldstænding amok, og andre gange har man hørt om de ikke foretager sig en skid.

    Så ja en synsrapport er kun vejledende, men bestemt ikke fyldestgørende


  • #7   30. mar 2010 Det er bare en skam at man ikke kan stole på hvad der står i rapporten. Men ja, har da også hørt at ham synsmanden, som jeg havde til at tjekke min, generelt er meget hård.

  • #8   30. mar 2010 Et godt trick kan være at få sin kæreste, eller en veninde til at køre sin bil til syn. Gerne en blondine med fin figur. Hun skal bare sige det er kærestens bil og hun ingenting ved om de ting han spørger om. Den har før virket til at få biler nemmere igennem.

    En ting der bestemt ikke gør et syn nemmere, er når man kommer med en synsindkaldelse fra politi, det har jeg selv erfaret.


  • #9   30. mar 2010 Lauridsen:
    Den med at sende sin lækre kæreste afsted holder ikke, så er det da sikkert de kassere den, så kommer hun jo igen smiley


  • #10   30. mar 2010 Den har nu virker for en kammerat smiley

Kommentér på:
Synsrapport - vejlende eller ej?

Annonce