{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
899 visninger | Oprettet:

V-Maxx gevindundervogn? {{forumTopicSubject}}

Jeg har fået smidt mine sommerfælge på bilen, meeeen synes den trænger til at blive sænket en smule. Så fandt jeg en V-Maxx gevind undervogn, men aner intet om gevindundervogne.
Sænkningsfjedre til min Polo 6R 2009 koster ca. 12-1500kr men en V-Maxx kostede vist omkring 2500kr så vil jeg jo hellere have gevind så jeg selv kan stille den.
Men er V-Maxx er den overhovedet det værd? eller er det engang hø? eller er der et bedre alternativ i ca. samme prisleje. Vil jo nødig smide en gang bras på bilen, ved godt man som regel for hvad man betaler for.

Havde bare ikke regnet med den skulle sænkes og havde derfor ikke lige medregnet det i "budgettet" smiley så derfor ikke en gevind til 7500kr.

Håber der er nogle klogehoveder som kan hjælpe smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  V-Maxx gevindundervogn?
  • #1   30. mar 2010 Jeg er fint tilfreds med min, men den er stiv som et ondt år, og ikke rustfri, så man skal sørge for at give gevindet godt med rustbeskyttelse fra starten af..

  • #2   30. mar 2010 kig evt på nv-autodele.dk

  • #3   30. mar 2010 Christian K - Du kan ikke få NOGEN form for sænkning herhjemme... Jo så det fjedre og så koster det 5000,- Sååå.... hehe smiley det var for at finde en lidt billigere løsning..



  • #4   30. mar 2010 Har også fundet nogle Eibach fjedre fra England til 1200 incl. forsendelse. var det en bedre investering???

  • #5   30. mar 2010 ellers køber ddu bare noget ordenligt som mit kw gevind rust fri koster dow os de 10 000,

    og den ligger på vejen som en drøm.


  • #6   30. mar 2010 Michael E Jeg ville holde mig fra v-maxx undervognen. Har kørt i en bil hvor sådan en var monteret og det var ingen god oplevelse. Hvis du ikke vil give mere for en undervogn så køb de eibach fjedre. smiley

  • #7   30. mar 2010 Hellere gode fjedre frem for en skrammel undervogn. Men bedre endnu er selvfølgelig en ordenlig gevindundervogn.

    Jeg fik lige monteret gevind i lørdags, uha det er nice :). Jeg var så svineheldig at få en FK Silverline X til halvpris ved Howvdiaudi da det var den sidste på lager som de bare ville af med. Så prøv og søg nettet igennem, man kan være heldig at falde over noget godt =).

    Men som sagt køb dig en ordenlig undervogn. Min er både af rustfri og har hårdhedsjustering foran, samt støddæmpere i bag er lavet af Koni og kan også hårdhedsjusteres. Så kan man få det helt som man vil.


  • #8   30. mar 2010 til ældre vogne sys jeg sgu de er fine nok. hvis den bare skal ned og man kan leve med den lidt hårde komfort. men diun vogn er jo helt ny. så ville jeg nok holde mig til et godt sænkiningssæt.

Kommentér på:
V-Maxx gevindundervogn?

Annonce