{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
945 visninger | Oprettet:

Hvor meget går til syn? {{forumTopicSubject}}

Hey.
Er virkelig blevet lun på sådan en Subaru Libero( ja det er Verdens GRIMMESTE bus)
http://i.ebayimg.com/07/!!r)SY+wBm0~$(KGrHqQOKiIEu,YCfrdJBLtKsv87Rg~~_27.JPG

Planen er, at male den om, så den ligner Subarus Rally bil, altså blå, med gule/guld staferinger op ad siden, og guld fælg, det burde jo ikke være noget problem, til syn.

Men det jeg ALLER helst ville, var at bygge fronten om, så den ligner et gammel rugbrød.
Ligesom i filmen her.
http://www.bilgalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=31559

Men hva med syn?
Jeg kan se flere ting, som de nok ikke bryder sig om, men tænkte i nok ved mere end mig.

1. Lygterne
2. Mistet idenditeten(ligesom når man bygger en bil meget om, og skal betale ny afgift)
3. "skarpe" kanter, iform af "underlæbe"


Hva siger i? Tror i der ville være bare en lille chance for at få den synet?

Hvis man nu sætter nogle lygter på, som er godkendt til folkevognen, og sørger for at de er i den rigtige højde og alt det der?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor meget går til syn?
  • #1   3. apr 2010 ville nok spørge den lokale synshal til råds istedet for herinde,inden man gik i gang med sådan et projekt


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #2   3. apr 2010 sjov ide ellers =) Men alligevel underligt at lave den som halv Subaru og halvt VW. Den på videon der er møgfed =) Held og lykke med projektet hvis du vælger at gå i gang med det

  • #3   4. apr 2010 lavede for noget tid siden en audi 80 fra 78 om i fronten , men runde lygter istedet for firkantet, og clean forende uden hverken emblemer og kun men alu gitter, lygter var fra e30 bmw og resten custom by my one hand. det sagde de intet til da jeg synede den , de kiggede mere på hvor fine detaljer det var og ellers om de opfyldte alle krav med højde og justeringer osv osv. så det er op til hver enkelt synsmand , meen tror nu de fleste ville trække på smile båndet over man tør smiley

  • #4   4. apr 2010 jeg tror sgu godt du må.....kan ikk finde nogen grund til at det ikk skulle være lovligt....tvivler også på at de vil kræve afgift,da du ikk ændrer id til en nyere,dyrere model....

    men som andre nævner....vis evt videon til dem som skal komme med den endelige afgørelse....og mal den da gerne i blå osv....men gør det på vwfacon....ligheden du ønsker skal folk nok se....og så bliver den da alt for nice


  • #5   4. apr 2010 Casper.
    Fik hvis skrevet det forkert smiley Hvis jeg bygger fronten om, skal den selvfølgelig ikke ligne deres Rallybil, det er kun, hvis det bliver for svært/dyrt, at bygge fronten om..

    Nogen der har en lille bitte anelse om, hvordan taksterne er, når der skal betales ID afgift?


Kommentér på:
Hvor meget går til syn?

Annonce