{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.466 visninger | Oprettet:

Hvor dum i dåsen er du? {{forumTopicSubject}}

Kørte her til aften bag to fyre i en Pø cho 106. Døren i højre side blev åbnet, og jeg undrede mig lidt over hvad det gik ud på, indtil der hoppede en coladåse rundt foran mig. Kæft nogle idioter.

Èn ting er, at det er noget svineri - der bruges millioner af skattepenge på at samme forkælede møgungers affald op fra vejene. Det næste er, at jeg med nød og næppe undgik buler - vi kørte to biler lige bagefter lige bagefter.

Hvor indskrænket og egoistisk har man lov at være???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor dum i dåsen er du?
  • #1   5. apr 2010 Dem er der desværre mange af.. men så skulle du da have stoppet dem og spurgt om de ikke tabte noget længere nede af vejen.

    De kan jo altid samle deres affald op igen!


  • #3   5. apr 2010 det er da et anderledes gulv.... damn smiley

  • #4   5. apr 2010 hvem er hen, bare så man ikke kommer i kløerne på sådan en amatør???

  • #5   5. apr 2010 ja hvis folk ska smide affald ud a vinduet kan de så ikke gøre det når der ikke er nogen bag dem. for et stykke tid sider kørte jeg bag en dame der mente a hun lige sku tømme sit askebære ud a vinduet i mens hun kørte så hele lordet røg ud over min bil. overhalede hende så og tog min halv tomme ½l cola flaske og kastede ud a vinduet og den sad lige midt i forruden på hendes bil.

  • #6   5. apr 2010 så kunne jeg sku også blive muremester, eller måske ikke tror ikke jeg kan støbe et gulv så skævt der smiley

  • #8   5. apr 2010 Rocco N tja men hvis hun må kaste ting ud a vinduet når der køre nogen bag ved må jeg vel osse?

  • #9   5. apr 2010 Dennis J: Satme i orden det der..... smiley

  • #10   5. apr 2010 Dezmo

    Hvad skal det indlæg her for, hvis du har så stor viden på området hvorfor har du ikke selv lavet der, er det for at spare penge, eller fordi du har afbrudt murer midt i arbejdet, / betalingen,,, man kan ikke lave envejs kommunikation og slette hvad muren skriver i dit indlæg...

    Det går i mine øjne sagen muggen fra din side, desværre, og kan du ikke lide min kommentar, så er det dit problem, jeg kan ikke se noget af det du skriver er sagligt, og seriøst....

    Klamphuggeri opstår som regel når man selv vil lave noget for at spare penge,,, og ja der har man resultatet,, dine kommentarer i dit indlæg prelle af på mig bla. andet fordi du begrænser modparten til at kommentere, og skal sprede rygter og dårlig omtale, før du tager tingene i retten...
    Dumpet... ;-(

    Og i øvrigt er dette et bilgalleri og ikke linkområde til boliggalleri..

    Men til trådstarteren, ja det er noget svineri, men hvis det var en tom dåse gav den væl næppe buler,,, så går ud fra at den nok var fuld... kunne det måske være at det var en reminder om at man måske kørte for tæt på, eller hvordan skal den forstås...?


  • #11   5. apr 2010 Tjah, oplever sgu tit folk smider ting ud af vinduet.


  • #12   6. apr 2010 Har prøvet at få en halvædt mars bar kastet lige på forruden midt på motorvejen. Både farligt og ret så ulækkert og skulle ind og tøre sådan noget væk.

    Det værste jeg endnu har oplevet er en der har spyttet på min bil. Den var parkeret, så fik desværre ikke fat i idioten. Ellers var han da kommet til skade.


  • #13   6. apr 2010 Dezmo

    Jeg har skam ikke taget nogens parti overhovedet...

    Jeg har ikke modtaget beskeder fra ham du skriver om, jeg har fået 2 beskeder fra dig hvor du forklarer dig, men derfor vil jeg skam ikke tage parti, jeg kan bare ikke se at hvis du ikke gider bruge tid på at mundhugges i et offentligt forum, og så alligevel linke til dine egne advarsler og deslige på bilgalleri, du advarer jo ingen ved ikke at skrive mandens navn og adresse, så derfor er det ikke noget jeg kan bruge til noget, men hvis man vil stå ved sine holdninger og rettigheder så må man jo være objektiv og ligge begge sider af sagen til offentlig beskuelse.
    Jeg syntes at der er forkert at komme med påstande der ikke kan blive debateret fra begge sider, og du skrev jo også til mig at i nåede at trække betaling tilbage til manden fordi i mente det var rigtigt.
    Hvis det er tilfældet så er det jo nok også jer der skal starte sagen i retten og betale omkostningerne hvis i evt. taber fordi i ikke har overholdt jeres del af aftalen, for det ser jo umiddelbart ud til at muren har lavet "noget" og som du selv skriver i samråd med dig, da du kunne få det billigere ved at hjælpe.
    Ved da godt at man ikke kan være ved et byggeri hele tiden men bla. når så drastiske ting som at smide flere tons beton ind i sit hus, er det da underlige at du ikke har været der bare en geng undervejs.
    Men det er jo som sagt ikke en debat du ønsker og det er bar ok.
    Jeg syntes IKKE det er et flot stykke arbejde der er udført hvad angår selve belægningen der er lagt på, og de manglende steder kunne der jo været rettet op på,inden det størknede, men det har der åbenbart været tid til, inden nogen har reageret, ligeledes det manglende eller forkerte fald til afløb, og en lidt glattere overflade kunne da også ønskes, men i har ikkeaftalt at dette skulle gøres i forlængelse deraf, syntes lidt det mere ligner noget der er stoppet evt. pga. manglende betaling for jeg er ikke murer og jeg kunne da bestemt have lavet det en del bedre end dette, har da selv lavet lidt indkørsel til garage, muret vægge op i køkken, og lavet et par trapper og to værkstedsgulve, og det skal der jo ikke den store viden til, og derfor syntes jeg det er lidt vildt at aceptere sådant et arbejde og ikke selv prøve at rette på det inden det størknede.
    Men som sagt er der ikke noget info fra din side om din deltagelse i støbningen af gulvet, og om der skal køret en sag eller ej, så havde jeg måske taget billeder og evt. ladet en anden murer komme og rette op på det du er utilfreds med, for som det ser ud nu bliver det efterfølgende arbede da maget besværet og du risikerer jo stå med hele trækket selv, hvis du taber sagen, og hvis du vinder sagen du starter op, så skal du jo sikkert betale manden alligevel hvis det skal laves om, for går bestemt ud fra at i har underskrevet en aftale om hvad der precis skal laves altså hvor, hvad og hvilken mængde og omfang, så du står rigtig godt i den sag du vil starte, for nu har det jo de seneste 10 år i tv og medier været advarsler om netop den slags aftaler indenfor byggeindustrien så du har sikkert garderet dig til mindste detalje.
    Det er bare sjældent at man på bilgalleri ser de korrekte oplysninger komme for lyset når sagerne er afgjort, og du såtil den tid hænger manden ud når du har vundet sagen 100% så forventer da at når du nu har lagt sagen herind fra din side, at vi også kan få lov at høre om udfaldet bagefter, for så har man da lidt mere at forholde sig til..
    Men nej jeg har ikke taget parti eller fået beskeder fra din modpart, så det bør du bestemt ikke beskylde mig for.... smiley


  • #14   6. apr 2010 I lige måde, så må du jo også droppe at sende private beskeder, når du nu er så seriøs....;-(

  • #15   6. apr 2010 Var du ikke færdig ???

    Det er dig der har bragt det på bane og dig der advarer os imod en vi ikke kan få oplyst,,, så lige et enkelt spørgsmål....

    Hvorfor skulle den så i denne tråd,,, og hvorfor skulle du sende private beskeder til mig....???

    Ja fortsat ligegyldig dag til dig da... ;-))))


  • #16   6. apr 2010 Folk er nogle svin i naturen, hvor mange cigaret skodder bliver ikke kastet alle andre steder en skraldespanden hver dag, det er ikke så lidt...

  • #17   6. apr 2010 Dennis: Føler man sig sej når man forsøger at lege Arnold i trafikken?

  • #18   6. apr 2010 • NegerRusserKim • : det ikke noget jeg føjler det noget jeg er.

  • #19   6. apr 2010 Dennis J :

    NU kørte du vel tilbage og samlede flasken op ?, for ellers er du jo et lige så stort miljø svin selv : /





Kommentér på:
Hvor dum i dåsen er du?

Annonce