{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  træf i holstebro...
  • #1   16. apr 2010 Nu er sneen ved at være væk, der er begyndt og blive grønt i det danske, og efter suceen sidste år vil Træf Team Holstebro igen sørge for at der kommer træf i det midtjyske. vi har besluttet os for at dagen bliver lørdag den 17 April ved nørreport centeret som altid. vi appellerer til folks sunde fornuft og beder jeg holder råden kørsel, hjulsmut, begrænser tæsken, og nr-plade raslende højt musik på et meget begrænset
    niveau da vi har naboer og den ene er et sygehus. men hvis folk bruger tænkeren, de opklisterede poser som skraldespande og ellers kommer med et højt humør så er vi sikre på at vi nok skal få en dejlig aften med høj oktan, potente maskiner, lave biler, brede fælg og forår i luften. Vi starter 19,00 imens der stadig er lys og bliver ved så længe folket lyster..

    På -TTH-`s vegne håber jeg på et dejligt træf, med godt fremmøde og en masse nye projekter der er blevet færdiggjort hen over den lange vinter, og selvfølgelig en ordenlig spandfuld mennesker klar på en hyggelig aften.. Ses vi?


    Der er ihvertfald imorgen hvis det var noget?


  • #2   16. apr 2010 nice ! smiley

    thank you !


  • #3   16. apr 2010 ses nok en hurtigt tur i morgen aften smiley

  • #4   28. apr 2010 hejsa jeg nåede ikke med sidst i havde træf. kommer der flere af slagsen. MVH benny.

  • #5   29. apr 2010 ja det er jeg ret sikker på der gør smiley

Kommentér på:
træf i holstebro...

Annonce