{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.435 visninger | Oprettet:

Audi 100 - Audi A6...facelift? {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

Da jeg igår er blevet den heldige ejer af en virkelig fin og org. Audi 100 2,8 fra 91, ville jeg hører om der var nogen der kendte lidt til sådan en bandit?

Jeg kunne godt tænke mig at få krom lister rundt om ruderne, ligesom på Audi A6, er der nogen der ved hvor man kan købe dem og om det er muligt at sætte på?

Ellers syntes jeg ikke der er de store forskelle, udover indstrumentbord, men er der andre?

Hilsen Stephan


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Audi 100 - Audi A6...facelift?
  • #1   19. apr 2010 Der er forskel på baglygterne, Audi 100 kører med orange glas, A6 med røde glas.

  • #2   19. apr 2010 Det er rigtigt...men mine glas er røde, så de må være skiftet!

  • #3   19. apr 2010 Der er fe forskelle at blinklygterne på en audi 100 er gule, og baglygterne er ikke ens. Derudover er gummilisterne på dørene lidt længere inde på en audi 100, døren giver et lille bug i blikket lige inden listen, og det gør den ikke på a6..

    Tillykke mange gange, jeg regner selv med at købe en inden længe:P

    Jeg ved ikke hvor du kan købe lister, men jeg tror ikke at det er så svært igen at finde.. Held og lykke:D


  • #4   20. apr 2010 Kenneth.

    Ved der er forskellig på lygter osv, men der er min opdateret, den er nu magen til en A6.

    Hvor mener du de bukker ind de lister..? På dørene, altså midt på dørene?

    Tak for det, syntes det er en super fin bil, med en lækker motor...selvom det ik er noget lyn:-)


  • #5   20. apr 2010 Stephan: Ja, det er jo ikke den vildeste bil, og nok også derfor mange beskriver dem som flydere med den halvstore motor.

    Men her har jeg uploadet et billede af det buk ved listen fra en Audi 100: http://img504.imageshack.us/img504/3585/audi100.jpg

    På en A6 er det der ikke, der går døren helt jævnt ned til listen. Det er ikke en særlig stor detalje, men den er god at bruge til at se om man kikker på en Audi 100 eller A6 da dem der har Audi 100 aldrig ændre det, eftersom det jo er ret omfattende og det er en mindre detalje:D


  • #6   20. apr 2010 Ja det kan jeg godt se. Og nej det er jo ikke nogen kæmpe detalje, men et meget godt kendetegn!

    Ja det er en rigtig flyder, men havde alligevel troet der var lidt mere krudt på de 174 hk. Men man bliver også snydt lidt af lyden...man kører hurtigt stærkere end man tror!


  • #7   20. apr 2010 Stephan: Ja den er jo ikke den vildeste bil, men det er jo ikke fordi at den ikke har moment og HK, og den vejer jo ikke alverden, så jeg tror også at man bliver snydt meget af lyden og komforten. Hvis man til dagligt køre i den og bagefter sætter sig over i en Corolla eller lignende, som passager uden at se på speedometeret sidder man jo og holder fast fordi man ikke "tør" køre 120 da det virker som det tredobbelte:P

    Og naturligvis er der ikke så meget med 174 HK og så vidt jeg husker 250 nm, i en bil på 1400, hvis man normalt køre en en bil på 800 kg, og 120HK, da man i en så lille bil ofte regner med at når man skal ud at køre en men 174, så må den være dobbelt så hurtig:D


Kommentér på:
Audi 100 - Audi A6...facelift?

Annonce