{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
626 visninger | Oprettet:

Bmw E36 Boardcomp {{forumTopicSubject}}

Hey folkens

min Audi måtte desværre lade livet, da der var en gut der ikke ku overholde sin vigepligt...

Så nu har jeg fået mig en Bmw E36 igen det en sku en skøn vogn

Men der sidder stor board comp i den, er der nogen der kender et sted hvor man kan læse om den og lære og bruge den?

Ting som Temp og hvor mange Km der er tilbage i tanken kan jeg godt gætte mig til men den kan jo lidt af hvert ellers.:)

på forhånd tak

Dannie

Forresten kommer min nye vogn herind men skal lige ha taget billeder af den med den sommer fælg i stedet for vinter sutter somd er sidder på den nu.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bmw E36 Boardcomp
  • #1   24. apr 2010 instruktions bogen (google)

    men ellers er den rimelig simpel du kan taste Max hastighed ind overskrider du så gir den lige en lyd..

    Gennemsnits hastighed,, og beregnet tid for indtastet km...

    samt alarm / startspærre kan du taste ind så den er aktiveret


  • #2   24. apr 2010
    Okey
    jeg har godt nokogså fundet nogenlunde ud af det.
    Men ville bar være rart og ku læse sådan helt hvad den kan, og jeg er en spade til tysk som de fleste instrukstionsbør er man kan finde til den.

    Eks. den med det gennemsnitlige forbrug der er vist 2 forskellige er den ene en der tæller fra den er nulstillet og den anden en der tæller fra når du har startede motoren hvergang, ligesom de gamle golf gtier?
    og den alarm der den har jeg også prøvet og rode med men kan ikke helt få den til at fungere og det med kode til at starte bilen:) det tør jeg slet ikek når ikke jeg har instruktions bog hehe tænk hvis jeg for lavet et eller andet så bilen ikke længere kan starte:)


  • #3   24. apr 2010 HOV ligesom jeg havde skrevet den sidste besked lykkeds det mig at finde den på nettet som en pdf fil på engelsk:D

    Det sku super elelr tak for hjælpen B4NDIT.


Kommentér på:
Bmw E36 Boardcomp

Annonce