{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
769 visninger | Oprettet:

Optagelseskriterier ???? {{forumTopicSubject}}

OK, nu må I sgu lige hjælpe mig her ! jeg satte min Mazda RX 7 turbo II cabriolet på bilgalleriet til optagelse, da jeg selv er stor bilfan og mente at min kommende øse ville være en bil der nok kunne opfylde kriterierne for at blive optaget, da det er en meget sjælden og smuk, hurtig øse som andre formentlig også kunne glæde sig over at kigge på !! men nej, den blev simpelthen afvist ?? ja nu er det ikke sådan at det river hele min verden i stykker, men hvis sådan en bil ikke er "værdig" til optagelse så forstår jeg det simpelthen ikke, skal bilen være voldstylet eller hvad ? bilen er smuk som den er og behøver sgu ikke alt muligt gøjl, den skal bare have nogle større fælge, sænkes lidt og så er den i vinkel ! eller er det fordi bilen pt står hos mine forældre i Frankrig ? og man så ikke tror på at den kommer på dansk grund ? hmm, nå men jeg kan da oplyse at den faktisk er købt i DK for 1 år siden men kommer altså nu tilbage i april/maj måned ! så må jeg da undres over at danskere bosat i f.eks. England hvor bilerne koster 1/5 del af prisen her i DK kan optages ?? der er et eller andet her der ikke helt stemmer gutter !!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Optagelseskriterier ????
  • #1   8. feb 2004 nu ved jeg ikke hvor meget info og hvor mange billeder der var, men det har altså ikke noget med bilen at gøre, eller sådan burde det i hvertfald være.

    men sørg for at have et billed af både motor og interiør, plus god beskrivelse, så burde der ikke være noget problem!!


  • #2   8. feb 2004 Hej !

    OK, jeg kan da se din pointe men jeg har da lagt nogle gode billeder af bilen (syntes jeg selv, he he !) nu havde jeg desværre ikke lige nogen af motor og interiør af bilen (får det snart !) men som jeg også skrev er den fuldstændig standard (så det ved jeg da ikke lige om er så spændende ?) men motoren er en turboladet lækkerbisken af en wankelmotor og interiøret er læder !! men det skal jo så åbenbart dokumenteres ?! men altså som jeg skrev det ER altså standard.


  • #3   8. feb 2004 jeg stemmer i hvert fald god for den når du prøver igen, kunne godt tænke mig at høre en wankel in real life, og så med turbo, håber du snart for taget nogle billeder så.....

  • #4   8. feb 2004 Hej Rene

    Du er ikke den eneste som undrer sig over folks bedømmelser - forståeligt nok!! Det er desværre ved at udvikle sig i en rigtig dårlig retning.

    Se også her: http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=6734


  • #5   10. feb 2004 Hej Thomas H !

    Har lige læst den message du henviser til og forstår hvad du mener !! Selvfølgelig synes jeg da helt klart også at bilen man anmelder skal være lidt speciel på en eller anden måde, en ganske "almindelig" personvogn holder ikke ! men DET kan man da ikke kalde min RX 7, jeg vil hellere end gerne fremvise den et eller andet sted til sommer når den lander i DK så forstår i hvad jeg mener ! mht om bilen skal være indregistreret i DK for at være med er det da helt ok, men så forstår jeg ikke lige at ham gutten der har forskellige vildt overdrevet fede biler med her, men som er bosat i England, kan være med her ?? er de biler virkelig på danske plader, næppe !! hvis det ikke er et bydende nødvendigt kriterie, jamen så kan jeg da oplyse at jeg i fælleskab med min Far (som bor i Frankrig) ejer en 3. generations RX 7 FD (magen til den Janus T. (sort) ejer) den er tunet ganske meget og rykker for vildt !! desværre vil den ikke komme på danske plader, da det vil blive alt for dyrt, men den har været i DK forrige år, hvor jeg faktisk besøgte Janus T. i den, og den vil komme til DK igen til sommer (hvis da ikke lige min far vælger at komme i sin nye RX 8, som han snart får leveret !) så hvis i mener at den bil er værdig til at blive optaget, kan jeg skrive stolpe op og stolpe ned om bilen og vedhæfte utallige billeder ! (også af Janus T.'s og den sammen !) smiley

    Renè


  • #6   27. feb 2013 Ha ha

    Jeg skriver også lige bag øret at "utallige billeder" er lig med 8, og så kan jeg godt lide din definition på at skrive "stolpe op og stolpe ned".

    http://www.bilgalleri.dk/galleri/261750-mazda_rx7_fd3s_twinturbo

    Jeg ville uden at blinke have afvist din lækre wankelracer og budt en standard Corolla velkommen, da jeg ikke synes det giver mere ret til at være her at have en fed vogn.


  • #7   27. feb 2013 Mangelfuld oprettelse... Der er plads til 20 billeder og din tekst er ikke noget og råbe hurra for:-/
    En så speciel bil som din fortjener sgu en bedre oprettelse


  • #8   27. feb 2013 Meget komisk og se folk faktisk ikke er blevet klogere mht oprettelser i løbet af små 9 år smiley

  • #9   27. feb 2013 De billeder og den tekst kunne jeg have lavet på under en time, så hvordan kan det have taget dig ni år? Det er mig et mysterie, hm.

  • #10   27. feb 2013 Masser af billeder.
    Kan godt være det er standart kabine, men vi vil jo godt se den alligevel.

    Der er nok også en del herinde de får ideer eller bare samler inspiration ved at kigge på andres biler. Selv en standart kabine eller et standart udsende, kan have lige det man mangler til sit projekt.

    Samt en vel udfyldt spec liste!
    Er altid sjovt at kigge på, både for os der ikke køre lige det bilmærke der stå til optagelse eller for dem som køre det mærke.

    Ellers slå en tråd op i forum, om hvad der skal til, er sikker på man kan få masser af hjælp.

    Mvh Nikolaj


Kommentér på:
Optagelseskriterier ????

Annonce