{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.233 visninger | Oprettet:

Prøveplader hvis jeg skal til udlandet {{forumTopicSubject}}

Hej Allesammen

Hej har købt en bil i tyskland som jeg har hentet med en autotrailer. bilen er blevet afmeldt i tyskland ind jeg købte den. har fået den tyske regattest med stempel hvor i der står den er blevet afmeld. Men nu har jeg fiksen det og jeg skal kører den til udlandet hvor jeg har tænkt mig at betale afgiften på. det jeg ikke kan finde ud af er, skulle bilen havde været ejerskiftet i tyskland før jeg kan kører ned og købe tyske grænse plader og ha mulighed for at kører igennem andre grænser uden noge problemmer. samt kunne betale afgiften i udlandet uden de spørgt om hvorfor den ikke står i mit navn. håber der er noge herind der kan hjælpe mig..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Prøveplader hvis jeg skal til udlandet
  • #1   4. maj 2010 jeg tror måske at jeg kunne læse teksten, og forstå den, hvis der var lidt flere tegn, og den var delt lidt mere op, men det der forstår jeg ihvertfald ikke meget af.

  • #2   4. maj 2010 arne K

    X2K.dk = eXtremecars2000 .

    det vil sige hvis jeg har en slutseddel samt reg attest så kører jeg ned og køber plader også kan jeg køere igennem andre grænser med de plader uden jeg er på røven


  • #3   4. maj 2010 okey. nej jeg bor i danmark. hehe X2K.dk = eXtremecars2000 .
    den skal nemlig der ned af så jeg er lidt på røven vil du mene?


Kommentér på:
Prøveplader hvis jeg skal til udlandet

Annonce