{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.292 visninger | Oprettet:

Passat 2,3 V5 erfaringer 2004?? {{forumTopicSubject}}

Hey drenge

Skal ud og kigge på sådan en satan her idag. Er der nogle specielle ting jeg skal holde øje med?

Det er en 2004 model med 111xxx km på klokken..

Den har 170 hk standard og er en benziner self smiley

Hvad må sådan en satan koste vil i skyde på? Det er en stationcar med DK pakken og læderkabine, RS6 19" fælge.

Jeg har snakket med sælger der fortæller at den kører ca 9 km pr liter ved bykørsel og 12-13 ved motorvej. Er det helt skævt? Jeg har på ingen måde en tung højrefod. (Kører som en kælling)

Den står til 149.000 kr er det en fair pris O S V

Kom gerne med andre erfaringer..

Taaak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Passat 2,3 V5 erfaringer 2004??
  • #1   17. maj 2010 Min far havde sådan en.
    Lyder godt, og kører fint, når den kører. Problemet er bare at der generelt er en del problemer med den motor.
    Min far havde den model og motor fra 2002, og den kom typisk på værksted ca hver 5 uge, pga motorstyringsproblemer, den gik kun på 4 cylindre eller andre problemer med motoren. En kollega, der er tidligere VW mekaniker har også udtalt sig om at den motor er noget værre juks. Der var ofte dyre problemer med den motor. (vist også noget med knastakselforstiller (mener jeg, er ikke mekaniker))
    Køb dig istedet en 1,8T og chiptun denhvis du vil op og have omkring 170 hk. Langt mere holdbar løsning, og den kører sikkert også længere på literen. Det eneste du må undvære er lyden, men for 'gud ved hvor mange penge', er det klart det værd
    (min fars bil var en firmabil, så han hang ikke selv på regningen, men jeg ville nødig vide hvad det samlet har kostet med den bil.)


  • #2   17. maj 2010 Puha æv æv.. Men du er den første jeg hører sige noget dårligt om den motor må jeg indrømme.. æv

  • #3   17. maj 2010 Hvis man læser forummet igennem, er der bestemt også folk der lyder til at have gode erfaringer med den motor. Det er ihvertfald bare den erfaring jeg har gjort mig. Måske var det bare en mandagsbil, min fars, men faktum er at jeg aldrig ville købe den for egen regning. Og ham min kollega der havde skruet på dem, var enig med mig i at det var noget juks. Noget dyrt juks.

  • #4   17. maj 2010 Har du evt nogle links hvor man kan læse hvad andre har skrevet om den motor? Syntes sgu ikke rigtig jeg kan finde nogle steder nemlig smiley

  • #5   17. maj 2010 hej.
    jeg havde engang en passat 2,3 vr5 dog en 99´er. der skete nogenlunde det samme som rasmus beskriver det. jeg havde den på værksted ca hver 4 uge. elektronikken + kørte ofte kun på 4 cylindre. men havde et halv års garanti så stod ikke selv for regningen. satte den til salg og det var den længe, så overvej også det, markede er ikke så stort for den bil desværre


  • #6   17. maj 2010 bare gå i forummet og søg under 'passat v5'

Kommentér på:
Passat 2,3 V5 erfaringer 2004??

Annonce