{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.817 visninger | Oprettet:

hjælp er helt desperat! vedr bilmaling {{forumTopicSubject}}

hej BG,

Jeg har lige hentet en passat her den anden dag, og på motorhjelmen havde den 2 store dybe ridser.. så kørte jeg ind og snakkede med VW i køge, og de rådede mig til at købe et rep.kit af dem med original farve på spray, og en dåse med klarlak..

og jeg gjorde så helt som de sagde, vaskede bilen grundigt og tørrede godt af, så sprøjtede jeg maling på med et tyndt lag, a flere gange.. og til sidst gav jeg det så en gang klarlak.. præcis som sælgeren sagde hos VW.. det har så bare resulteret i at hele motorhjelmen er ødelagt, den har fået sådan en helt ru overflade. så prøvede min far og jeg at slibe lakken lige så forsigtig af med sådan noget slibepapir hvor man skal bruge vand sammen med, og nu er det bare blevet værre og helt ridset,,

hva gør jeg?? er det en omlarkering, eller kan jeg gøre noget? evt bare noget midlertidigt indtil malerne kommer tilbage fra sommerferie om nogle uger..

og ingen dumme kommentar tak! kan i hjælpe er det fint, men kan i ikke, så lad være og skriv alle jeres latterlige kommentar!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp er helt desperat! vedr bilmaling
Kommentér på:
hjælp er helt desperat! vedr bilmaling

Annonce