{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
712 visninger | Oprettet:

Når vi fotograferer bilen. {{forumTopicSubject}}

Efter at have kigget på en del fotos herinde, har jeg lagt mærke ti,l at det som regel er steder hvor der ikke er så mange mennnesker.

Hvorfor mon det??

Det kan måske skyldes, og her taler jeg af egen erfaring, at det er sgu lidt pinligt at stå og fotografere sin bil!!??
Tage et billede af kæresten, hunden eller blot naturen er helt ok men straks vi stiller os op og fotograferer vores (næsten) allerkæreste, kigger man sig lidt over skulderen for at se om der kommer nogle forbipasserende.

Her i dag(søndag den 15.2) kørte jeg selv rundt i jagten på gode afsides beliggende locations. YES - tænkte jeg, da jeg endelig fandt et sted. Her kommer sgu ikke nogen.

Alt i mens jeg går og hygger mig - nyder synet af dyret og får en klump i halsen, bliver jeg overrasket af en kvindestemme: "Hvis du vil kan jeg da godt tage et billede af dig og bilen". "øøøhh...bøø...fremstammede jeg, indtil jeg endelig fik taget mig sammen til at lyve og sige: "Næ nej, ellers tak. Det er fordi bilen skal sælges".

Pinlig situation. Egentlig ikke fordi jeg tog fotos af Focus´en men fordi jeg følte mig tvunget til at lyve.

Det gør jeg ikke næste gang. Prøver at samle mig mod til at køre ind midt på Rådhuspladsen og knipse løs af min Ford.

Hvem sagde jeg led af "Focus Fever"???

God fotografering drenge & piger.

Jesper L.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når vi fotograferer bilen.
Kommentér på:
Når vi fotograferer bilen.

Annonce