{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
861 visninger | Oprettet:

4x4 Dæk {{forumTopicSubject}}

Hej Alle,

Jeg skal til at have nye dæk for første gang på mitsubishi pajero'en V80 da de er ved at være nedslidte. Og den køre med noget der hedder Dunlop Grandtrek AT 20 - 265/60/18 - 110H.
Jeg har nu været meget glade for disse dæk, for de er ok allaround. Men jeg tænker på måske at skifte så jeg har vinter + sommerhjul til den.

Dækkene skal bruges til at køre på vej 95% af tiden, 5% vil være på grus og gras. Den eneste årsag til at jeg måske vil have en ny type, det er fordi at der hvor jeg mener de halter det er, jeg køre meget med autotrailer og hestetrailer. Og der skal man mange steder holde på græsmarker og i lidt mudder. Og der mener jeg at de til tider bare ikke er gode nok. De er heller ikke det bedste i sne.

Det jeg har kigget på hvis det skulle være helårsdæk:
http://www.camskill.co.uk/products.php?show=11474

Dette dæk har jeg hørt godt om, men jeg tænke på om der var andre alternativer eller om man skule skifte over til sommer/vinterdæk. Og hvis man skal, hvad skulle man så skifte over til?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  4x4 Dæk
  • #1   23. aug 2010 hvis jeg skal komme med et forslag så skal du have bf all terian på de er gode på landevej og kan os godt køre i pladder de kan nemlig os bruges som hel år's dæk

    jeg var meget glade for dem jeg havde på min patrol



    mhv jesper


  • #2   23. aug 2010 Jeg må indrømme at jeg kun har hørt godt om GENERAL GRABBER AT2.
    Dette bliver nok også mit valg til Defenderen når jeg skal have nye dæk på.


  • #3   23. aug 2010 Jeg køre på BFG A/T lige pt på defenderen. (Havde M/T på min gamle Freelander)

  • #4   23. aug 2010 ang dæk så kan man ligeså godt spørge folk hvad de bedst kan li til aftensmad, for der er ligeså mange meninger som det er folk, men prøv at ringe til team bertelsen og snak med dem eller jysk offroad de kan fortælle dig mere om det og de er nogle dygtige mennesker

Kommentér på:
4x4 Dæk

Annonce