{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
941 visninger | Oprettet:

Hjælp til TÜV {{forumTopicSubject}}

Hej BG,

Ville lige høre om nogen her inde er lidt inde i det med TÜV. har sendt mails til dem men de er ikke kvikke nopk til at svare på alle mine spørgsmåle samt det tager en del tid føre de svre retur.

Så jeg ville høre om i kunne hjælpe med med følgende spørgsmåle ang. min ombygnings projekt:
Pojekt bilen er: http://www.bilgalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=56619

Skal man bestille tid inden man tager hen eller er det drive in?

Hvad koster det at få en bil TÜV godkendt?

Jeg ved at de skal undersøge min bil ind og ud og se om karrossen er sund og frisk, hvad koster denne omgang?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til TÜV
  • #1   3. okt 2010 kender en der hentede en lastbil hjem fra usa, de har ingen forbremser på derover, ... så det fik den monteret i dk - og fik typegodkendt den i tyskland, kan ikke huske beløbet men det rendt da op i en 25-35.000 kr. for den omgang..

  • #2   3. okt 2010 Wael - Ehmmmmm! :s

    Hartman - Netop derfor skriver jeg projektbil samt linker... og nej jeg ved at det ikke løber op i en xxx.xxx beløb men xx.xxx beløb, ville bare vide hvor højt det var... Og det grin med om det er drive ine ller ej. Dr er slet ingen ting at lave grin med, TÜV i Tysklan er jo synshal i Danmark... Og om de kun vil lyse op ind under bilen eller ej er lige meget, bilen er gennem renoveret og ordenlig gjort.

    B4ndit - Jo tak for det, det lyder mere realistisk smiley


  • #3   3. okt 2010 Hartman - Inden jeg glemmer det, den første mail jeg fik skulle de have bilen ind et eller andet sted (kan ikke huske navnet) for at gennemtjække karossen, der efter skulle den ind forbi tüv

  • #4   3. okt 2010 Jo tak, Kun karossen og kabine er org, alt andet kommer fra vr6... Nej bilen kan ikke godkendes i Danmark men hvad fanden kan godkendes her? Netop derfor skal den igennem tyskland,,, men kan du kort forklare om det e-godkendelse?

  • #5   3. okt 2010 Faktisk kan jeg godt få den godkendt i Danmark smiley Jeg skal dokumenter at bilen har samme forstærkninger som en golf 2 (eksempelvis en som er godkendt i tysklan) så har jeg et firma i DK som gerne vil godkende den. De godkender normalt hot rods

  • #6   3. okt 2010 Jo tak det må jeg sige, der skal ske noget....

    Vedr. ham der ville godkende den så har jeg snakket med ham telefonisk gentagende gange, han sagde klart alle gangene at hvis jeg kan dokumenter at en golf 2 med vr6 motor har samme forstærkninger, eller bare en jetta 4d (der er en jetta 2 4d med vr6 som er godkendt) er det samme( hvilket en jetta sådan set er det samme som en golf 2 lige til c stolpen) så ville der ikke være nogle problemer og at han ville godkende den uden vidre.


Kommentér på:
Hjælp til TÜV

Annonce