{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.223 visninger | Oprettet:

Golf 2 tænding/motorproblemer. {{forumTopicSubject}}

Hej alle bg'er.
Jeg har et problem jeg gerne vil have løst hurtigst muligt,
har allerede prøvet en hel del.

Det er en golf 2, 1,8 Monopoint Injection, 90 hk, 66 KW.

Men problemet startede således:

Jeg lavede koldstarter, og strømfordeler jerdimserne sodet til. så skrabet vi den rene og den kørte igen..

Senere begyndte den så at hakke og sprutte, og skyde.

Kan ikke huske hvornår følgende problem opstod. men havde skiftet til GTI bagpotte og K&N luftfilter fra thansen.

Så skiftede jeg strømfordelerdækslet ud, samt rotor, tændrør og kabler fra Thansen.
Det hjalp ikke.

Jeg fyldte noget karburatorsprit på vognen, og senere samme dag begyndte den og køre som en drøm.

Dagen efter, begyndte den igen.

Ham mekanikeren vi snakkede med omkrng det, sagde det var pga. fugt i karburator og jeg så skulle fylde karnuratorsprit på som jeg gjorde.

Nu står jeg så bare helt på bar bund.

Når jeg giver gas, er det ligesom om den drukner. men hvis man så pumper på pedalen kan det ligeså stille køre frem af, men dog skiftende mellem 50-100 KMT.

Men jeg skal pumpe i bundgas, og så køre den sådan da.

Jeg håber i kan hjælpe mig..

På forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Golf 2 tænding/motorproblemer.
  • #1   25. okt 2010 køb nogle ordentlige stumper ., og smid det t hansen lort i havnen .. der efter tjekker du den flange som indsprøjnings enheden er skruet på .. de revner nemlig .. tjek tændingstidspuntet , husk at tage vakuum slangen af den dåse på strøm fordeleren . den ska stå mellem 6-8 grader før top .
    evt få lavet en 4 gas måling .
    til aller sidste hvis alt det andet er i orden , så tag stel polen af batteriet i en time ca , og prøv igen .


  • #2   25. okt 2010 det skal prøves.
    Kan du måske lave en hurtig forklaring på hvordan tændingstidpunktet tjekkes?
    Har gået på skole som mekaniker, men kan bare ikk lige huske det.


Kommentér på:
Golf 2 tænding/motorproblemer.

Annonce