{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
652 visninger | Oprettet:

vr6 syncro {{forumTopicSubject}}

Har kig på sådan en G3 syncro.
Har hørt noget med at man skal passe på med for brede fælge eller sænke dem for meget fordi det kan gå ud over det syncro værk? Kan de ikke holde til at blive sænket eller?
Og det er vel haldex kobling der sørger for at baghjulene tager fat når forhjulene mister greb, så man ikke bare kan slå det fra eller sætte det til permanent?
Og er det bare noget der virker, intet bøvl eller noget?

Det er denne her jeg har kig på:
http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/forhandler/VW-Golf-2,9-VR6-Syncro-5d_ID539901045.htm

Er det en fair nok pris?


//Nygaard


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vr6 syncro
  • #1   26. okt 2010 på de nye're kan man tage et stik af bagtøjet så trækker den kun på forhjulende... ved ikke om det samme på syncro

  • #2   26. okt 2010 Ok det kunne da være udemærket hvis man kunne det...

  • #3   26. okt 2010 Golf III kører med Viscose kobling og er derfor 100% mekanisk.. 4motion er med haldex og er elektronisk, hvor man altså kan "slukke" for baghjulene..

    Jeg har ikke hørt at man ikke skal kunne sænke bilen? Men har hørt rygtet om bredere fælge på quattro var noget gøgl men ved ikk om det er en and..

    I annoncen står der den er importeret i 6 måned 10? og den er periodisk synet i april 10?? Samt nummerpladen ligner mine forældres - der blev indregistreret i oktober 2009 ;o)

    Prisen er aaaaaaalt for høj i mine øjne..! fatter ikke at en så gammel bil stadig koster så meget? men hvis folk stadig køber dem, så sættes de stadig vel til en høj pris!


  • #4   26. okt 2010 Jeg forstår ikke der stadig er købere til de vr6´ere. det er da en fin bil, men man sår altså meget andet til 80.000, en vr6 syncro. lyder jo godt, men det er langtfra en raket... det er kun forsikringen der syntes det smiley

  • #5   26. okt 2010 Der burde tilføjes i annoncen.. Komfortblink (blinker selv ved hver tankstation) :b

  • #6   26. okt 2010 en ganske alm vr6 koster heller ikke i nærheden af 80, men da det er en 2.9 med syncro, og alt i udstyr og så at den er fra 97, så tror jeg faktisk prisen er fair nok, selvfølgelig kan man altid presse dem lidt:)



Kommentér på:
vr6 syncro

Annonce