{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor skjule nummerplade??
  • #1   2. dec 2010 behøves heller ikke være for,a t finde ejeren.
    men nu er både skat, politi og forsikringsselskaber herinde. så hvis nu nogen har en ulovlig bil, så kan de også blive taget på den måde evt.


  • #2   2. dec 2010 altså for at finde ejeren som en tyv f.eks.

  • #3   2. dec 2010 Jeg fik et brev fra ALKA om at de ikke længere ville forsikre min Golf 4, fordi de mente jeg havde oplyst forkert antal HK på bilen, fordi der var en eller anden lort der havde set den herinde og meldt den og det var fordi jeg ikke havde sløret pladerne. Så derfor.. smiley

  • #4   2. dec 2010 dennis S ->
    Jamen man skal vel også altid oplyse de rigtige data til forsikringen smiley
    Ellers risikerer man jo at stå uden dækning ved en alvorlig skade, eller evt. en straffesag mhp. bedrageri..
    Så medmindre man ikke har rent mel i posen, så kan nummerpladen være ligegyldig smiley

    Mvh..


  • #6   2. dec 2010 Jeg ville med et snuptag kunne finde frem til ejerens adresse bare ved hjælp af nummerpladen...

    ...hvis jeg nu var (endnu mere) suspekt og fx havde brug for en bestemt motor eller et kæmpe anlæg, så ville det jo nærmest være et tagselv-bord, hvis der ikke blev sløret nummerplader...


  • #8   2. dec 2010 Tja folk kopier bare ens nummerplade..
    Eller melder den hvis bilen er ulovlig eller hvis personen har ondt i røven over nået. Derfor har jeg ingen billeder hvor man kan se mine nummerplader! Det er en meget god ting at gøre smiley


  • #9   2. dec 2010 Hvorfor vil du gerne se nummerpladen da? Får du noget ud af det?
    Nej vel...så det jo fløjtende ligegyldigt om folk vil sløre deres nummerplade eller ej.


  • - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

    Følgere: 50 Biler: 3 Svar: 2.253
    #10   2. dec 2010 Det er utrolig så mange gange dette spørgsmål er oppe? smiley Det er efterhånden ligesom Xenon og at vedkommendes Golf II ikke vil starte XD

    Søg for fanden!

    Jeg gør det fordi de folk der gerne vil have fat i informationerne - de har også mulighed for det og så ligesom også bare for at få det clearet af vejen med hvad det nu kunne indebære...

    Hvis min bil ikke havde rammer og kanter til hvor pladen skulle sidde, havde jeg da pillet det hele af når der bliver skudt billeder, for at give det et mere clean look


  • #11   2. dec 2010 jeg gør det fordi jeg kan

  • #12   2. dec 2010 Ricky ®: Det havde jeg også. ALKA mente bare ikke at jeg havde givet rigtige oplysninger, men jeg havde papirer på at de var rigtige, så der blev en helvedes masse bøvl med at få det ordnet igen. Det var en fejl fra ALKA's side, pga. et eller andet fjols der skulle melde min bil.

  • #13   2. dec 2010 dennis S -> Ja, det kan jeg godt se. Det er også irriterende.
    Og synes da også selv det er for meget folk har så ondt over hinanden i Danmark..

    Mvh.


Kommentér på:
Hvorfor skjule nummerplade??

Annonce